Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-03-10, 16:47   #16
Erik__
hehe lol

Reg.datum: Nov 2004
Började spela fotboll som 6åring, innebandy vid 7.
Innebandyn sluta jag vid 15år då jag vred sönder ett knä ordentligt, fotbollen höll jag på i 2 år till med, men allt kändes så sjukt tungt vid tidpunkten så jag la av, började med styrketräning som rehabb för knätstabillitet, hamna i SL cirkusen ett tag men sög + utrustningstjaffset så jag la av efter en sisådär 6 månader.

Och nu är jag här, hihi, ska börja spela fotboll igen i sommar tror jag.
Erik__ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-10, 16:59   #17
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Började väl med knattefotboll, men jag var helt enkelt värdelös och tröttnade på det. Började sen med hockey vilket jag var bättre på. Det är en fördel att vara kort, tjock och jäkligt snabb på skridskorna - lite som en kanonkula. Men det lades ned när det blev en mer seriös satsning på hockeyn i kommunen(tror laget spelar i Div. 1 och där platsar inte Yes). Sedan blev det lite kickboxning, minns inte riktigt varför jag slutade med det, vore kul att börja med något liknande igen(speciellt nu när man är i sjuttioelva gånger bättre form).
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-15, 14:00   #18
davvvan
helt ok

davvvans avatar

Reg.datum: May 2006
Började med både hockey och fotboll vid 6 års ålder. Spelade hockey till sista säsongen som pojklagsspelare (A1) 15 år gammal är man då tror jag. Orkade inte satsa efter det, var så kass.

Fotboll spelar jag fortfarande, med moderklubben i division 4.

Började gymma lite smått första året på gymnasiet, disco, äta lite som skit osv. Gymmat lite till och från sen dess, försökt gymmat hyfsat seriöst sen i höstas. Är snart 20 år gammal.
Gammal 2007-03-15, 14:19   #19
Beecher
Schillingers gosse

Beechers avatar

Reg.datum: Jan 2006
Tror jag var på en fotbollsträning när jag var 7...

Började spela Diablo2 när jag var i tolv års åldern. Sen kom expansionen Lord of destruction, och då blev mitt spelande mer intenstivt.
Efter en flytt efter ett par års flitigt spelande så spelade jag allt mer sällan, och gick då över till konsolvärlden.
Tröttnade även på det efter ett tag, och gick över till World of Warcraft, och spelade VÄLDIGT mycket.

Spelar det fortfarande idag, men väldigt sällan, det är sedan lite mer än ett år sedan som jag kände att styrketräning verkade roligt och givande, sedan dess har jag väl lagt på mig lite muskler här och där som jag verkligen saknade innan (min arm såg ut som en rak pinne med massor av fett på förut, mina axlar var benknotor inlindade i fett) och känner att jag är på rätt spår.
Hade dock ett långt sommaruppehåll i somras, men efter sommaren så började jag träna mer seriöst och det var då resultaten kom, jag började äta mer och nyttigare samt tränade oftare och hårdare.
Just nu har jag inlett en deff för att bli lite lättare och för att bli lite snyggare i kroppen, vi får se vad framtiden har att erbjuda

Citat:
Ursprungligen postat av HookersUnited Visa inlägg
2 minuter senare stormar Damir in med fullt erigerad aparat, daskar så många som möjligt i pannan innan han ollar aggregatet så att en oundviklig doft ska sprida sig i utrymmet och därför kan ingen missa att han kör helikoptern i takt med Eye of the tiger friskt påhejad av sina 12 kusiner.
Beecher är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-15, 14:33   #20
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Jag började min träning 1982 med liret Avenger på Commodore 64:an

Såg en film 1983

Sedan så råkade jag komma över en bok 1985

All denna multimedia väckte intresset för den ädla konsten som jag sedan började utöva.

Efter allt detta så bar det sen iväg till "Teh Streets"

Och efter ett par år på "Teh Streets" så flög jag in i ett gym med dunder och brak, från MA/MMA till gymet.
Gammal 2007-03-15, 15:37   #21
Rahf
Registered User

Rahfs avatar

Reg.datum: Feb 2007
Kwon, sysslar du med tricking?
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-15, 15:42   #22
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Kwon, sysslar du med tricking?
När jag var yngre kunde jag göra trippel,trekvartsvolten,umbrella samt lite andra krejjer, men det var ett tag sedan.
Gammal 2007-03-15, 16:21   #23
Jaws
Svampig bröstvårta.

Jawss avatar

Hum. Varken fotbollstönt eller hockeybög men dock golfnörd

Började lira golf i 4 årsålder, satsade rejält från 12 årsåldern.
Var bland de 5 bästa för min ålder i sverige 4 år i rad tills jag lade golfklubborna på hyllan för några år sedan. Brist på motivation helt enkelt.
Stannade i växten kändes det som och hade ingen hobby efter att jag slutade med golfen. Gick upp rejält i vikt också.

Blev sedan både lång och smal och i brist på hobbies, steg jag in i gymmet första gången i januari förra året,tränade dock oseriöst men fick en blodad tand. Ska fortsätta med gymmet hela mitt liv sålänge jag är frisk och tycker att det är kul.

Ska dessutom putsa golfskorna och ge mig ut på en runda när värmen kommer. Jag borde slå en golfboll ca 50 meter längre nu så man kanske borde ta upp satsningen igen
Gammal 2007-03-15, 16:38   #24
Slabbefusk
Registered User

Reg.datum: Aug 2006
Aldrig hållt på med någon sport. Var liten och knubbig som gick över till övervikt i 9-12 års åldern. Börja med löpning vid 13 år ålder och börjar samtidigt växa som fan så jag blev lång och spinkig.

Fortsatte tills jag var 16 år då jag fick problem med hälsenan samtidigt som jag var trött på att vara en tanig jävel och började gymma. Vägde då 72 kg på 189 cm.

Började med discogymning (förlåt!) tills jag blev trött på det och sen blev det lite bodybuildaraktigt som jag också tröttnade på. Till slut hittade jag min grej, någon slags sjuk blandning av BB/SL/Strongman whatever som funkar helbra och är skitkul. Från början av förra året tills nu har jag gått up till en matchvikt på 91 kg á 194 cm.

Har inget emot att gå upp mer sålänge jag håller trivselmagen i schack.
Slabbefusk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-15, 16:41   #25
Beecher
Schillingers gosse

Beechers avatar

Reg.datum: Jan 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon Visa inlägg
All denna multimedia väckte intresset för den ädla konsten som jag sedan började utöva.
Du ser ju riktigt bra ut i kroppen Kwonish

Citat:
Ursprungligen postat av HookersUnited Visa inlägg
2 minuter senare stormar Damir in med fullt erigerad aparat, daskar så många som möjligt i pannan innan han ollar aggregatet så att en oundviklig doft ska sprida sig i utrymmet och därför kan ingen missa att han kör helikoptern i takt med Eye of the tiger friskt påhejad av sina 12 kusiner.
Beecher är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-15, 16:45   #26
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Beecher Visa inlägg
Du ser ju riktigt bra ut i kroppen Kwonish
Gammal bild, som du ser hade jag ponytail a la Steve Seagal där åsse, det har jag inte haft på länge
Gammal 2007-03-15, 17:46   #27
PowPow
Registered User

PowPows avatar

Reg.datum: Jan 2005
Hockey, hockey, hockey, hockey, ölhävning, kickboxning, gym, ölhävning, thaiboxning, ölhävning thaiboxning och gym, I den ordningen typ.
PowPow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-15, 18:25   #28
mirrranda
Registered User

mirrrandas avatar

Jag spelade innebandy och fotboll från 7års ålder till 17. Även lite basket blev det. Sedan anmälde jag mig till marathon..och ja, sedan blev jag fast för löpningen. Springer långdistans nu vilket är ganska kul med tanke på att jag var målvakt i både innebandy och fotboll

2a07f51df0f84221a912797174eb82f5.jpg

S4200024.jpg
Gammal 2007-03-15, 20:58   #29
Sundsarn
Gymmar inte damn it!

Sundsarns avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Jaws Visa inlägg
Hum. Varken fotbollstönt eller hockeybög
wtf?
Sundsarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-15, 21:11   #30
Ninjasmurf
Registered User

Ninjasmurfs avatar

Reg.datum: Dec 2002
Fotbollsskola 1 termin
Jujutsu 4 terminer
Ninjutsu 2 terminer
Gym 8år

bilder finns överallt på kollo

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:42.