2010-09-09, 08:41
|
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Kallar man sig själv Jockeboii och är över 20, ja...Det är fan tragiskt
|
|
|
|
2010-09-09, 09:18
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av martikainen
Jag vet inte varför men jag hade förväntat mig tjejer som i alla fal såg bra ut? :S
Han lillturken "Biskit" var ju skön som få i alla fall, vilken lirare!
|
Du gnäller på tjejerna. Men det fulaste äcklet som någonsin medverkat i ett svenskt tv-program hyllas? Makes no sense at all
|
|
|
2010-09-09, 09:25
|
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
Riiiiiktigt sjukt program. Jävla tur jag höll mig borta från Leffes denna sommaren. Han det där äcklet Bizkit eller Range eller vad han kallade sig kom fram till oss på stranden en dag och ville att vi skulle medverka i nån skit med den där Surfshoppen som den äldre snubben har på stranden. Vi avböjde erbjudandet enbart för att han var så jävla ful och dryg.
Nån som såg Skånefruarna innan? Statoil där den ena failade så hårt har jag tankat på ett par hundra gånger
|
2010-09-09, 09:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Tror hellre jag skulle gröpa ut ögonen med en sked än att spendera en helg med de medverkande personerna.
|
|
|
2010-09-09, 09:34
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2006
|
Jag hade LÄTT kunnat hänga där en helg med dom. Hade ju skattat ihjäl mig, såg ingen där alls som verkade "normal"
Såg ingen dam som var ens en 3'a från 1-10. Och killarna är ju heeeeelt slut. Men man hade nog fått sig ett garv för livet!
|
|
|
2010-09-09, 09:37
|
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Tycker Maskinen verkade vara en skön dude. Han och Nemo var de enda jag hade kunnat festa tillsammans med, "Bizkit" och "Jockiboy" verkade ju vara så puckade och hade tydligen inte förmåga över att se till sitt drickande.
Tänker dock följa programmet, skrattade flera gånger
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2010-09-09, 09:41
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
Jag undrar hur de lyckades jämföra detta med jersey shore, men det säljer nog bra de också
2010-09-09, 09:46
|
|
|
tuff shit
|
Citat:
Ursprungligen postat av young_george
Tror hellre jag skulle gröpa ut ögonen med en sked än att spendera en helg med de medverkande personerna.
|
Troligen hade man försökt strypa alla killarna efter första kvällen. Och mest troligen även lyckats, och fått fängelse, och förstört hela sitt liv genom att börja använda tunga droger och ta den i röven i fängelset. Så jepp, jag hade också hellre gröpt ut mina egna ögon.
|
2010-09-09, 09:49
|
|
|
Two Three
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av young_george
|
Så sant. Utan att ens ha sett programmet känner man att man vill rada upp deltagarna mot en vägg och PANGPANGPANG. Typ.
|
|
|
2010-09-09, 09:49
|
|
|
Registered User
|
Jaa, man hade ju lätt hamnat i minst en fist fight! But its all good
|
|
|
2010-09-09, 09:55
|
|
|
tuff shit
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bailah
Jaa, man hade ju lätt hamnat i minst en fist fight! But its all good 
|
Utan tvekan. Helt otroligt att Bizkit inte fick spö 5-6 gånger inne på Leffes från den/de gångerna de visade. Oftast brukar det räcka att man stöter till någon så skall det slås in pannben till höger och vänster.
|
2010-09-09, 10:00
|
|
|
Geekboy
Reg.datum: Oct 2008
|
Varför skäms jag hemma i TV-soffan när jag ser programmet, jag skäms å deras vägnar. Jag har ju INGET med dom eller programmet att göra men ändå sitter jag och får stup i ett plocka upp laptopen för jag inte klarar av de pinsamma situationerna.. Efter andra pausen så blev det kanalbyte, för påfrestande för mitt psyke.
någon som har någon aning om vad vikten på en kebabrulle ligger på? ungefärligt?
|
Citat:
Ursprungligen postat av frambogir
Med eller utan folie?
|
|
|
|
2010-09-09, 10:05
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan
Utan tvekan. Helt otroligt att Bizkit inte fick spö 5-6 gånger inne på Leffes från den/de gångerna de visade. Oftast brukar det räcka att man stöter till någon så skall det slås in pannben till höger och vänster.
|
För att det finns 239583294 kameror runt dig, inte så smart och smälla någon då.
|
|
|
2010-09-09, 10:08
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Jag fattar inte varför jag kollade på det, men av någon dum jävla anledning så var jag tvungen o se skiten. Resultatet blev en känsla av illamående och olust, verkligen inte välbefinnande. Varför utsätta sig för det då? Ptja, lite som fritt-fall på Liseberg kanske. Inte fan är det skönt, men man vill ändå njuta av det, ehh?
Sedan känner jag att preventivmedel kanske inte är så dumt ändå. Jag behöver nog mååååånga år till på mig innan det är dags o producera kottar, som så småningom riskerar att bli tonåringar och i värsta fall med dylika beteenden... fast då kanske jag misslyckats fatalt med uppfostran iofs.
|
|
|
2010-09-09, 10:17
|
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
LOL! Vilket program!
Får Jersey Shore-vibbar!
Fattas bara Snookie och Situation
"När jag festar då e're flippat!"
Senast redigerad av Kwon den 2010-09-09 klockan 10:19.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:19.
|

|