2009-10-15, 17:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
Grubben, Eddie Vedder, Arne, Jwzrd när han är på rätt humör mfl.
|
|
|
2009-10-15, 17:14
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Kanske är jag lite kär i honom, men jag vill iaf hylla Slarti för han verkar vara en jäkla hyvens finne. Plus att han har en del episka inlägg/trådar i sin resumé.
|
|
|
2009-10-15, 17:33
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Medusa - Hardcore.
|
2009-10-15, 17:53
|
|
|
Välkänd nöt
Reg.datum: Oct 2009
|
von huff vill jag hylla
|
|
|
2009-10-15, 17:54
|
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Träning - Inte direkt någon eftersom jag är fast i egna mönster. Men Guddi och Obesogen har väldigt hög kvalitet på sina inlägg.
Kost - Grubben, Eddie, Sverker, Scratch och några till med stort engagemang.
Allmänt - Bärs, Dr.Snuggles, Pragmatist, jwzrd, Trance, D_Andersson, för att de regelbundet skapar intressanta och roliga trådar av det mer seriösa snittet.
Sen en extra fet guldstjärna till alla cyklister. De är trots allt bäst i alla avseenden (skaparn, winter, forsberg, Olsson, JJ osv osv...buhuu..snörvel...ni vet vilka ni är!!!1).
Och Yes, han är trots allt unik.
Och Lellan eftersom hon är snyggast.
|
|
|
2009-10-15, 18:04
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2008
|
Danny_devito: Well...  Varenda inlägg han gör får mig att fnissa eller apflabba. Mycket, mycket trevlig kille som alltid är på bra humör, och skön att prata med.
Tp_88: Samma som ovan i stort sett, men är utav den lite mer seriösa varianten. En helylle snubbe som inte går av för hackor, också lite efterbliven.
C.E.J: Är den personen som följt min träning mer än någon annan. Har fått många värdefulla råd och tips på saker och ting som jag har tagit efter. Ödmjuk och snäll.
ATT du ens behöver fråga? lol!1 Blotta ANBLICKN av mina sensuellt formulerade meningar får kvinnsen att halka av stolen!!!!1 på ZTAN får jag gå runt med en käpp och swappa away all ze bithes sas!!!1"43 nu tänker du JAHA nu kan det fan inte komma mer!!1 men vad händer?!? JO jag slår en krabba och big ben stannar, pyramiderna rasar och lars ohly servar ut sig i fickpingis!!!!!!1111
|
|
|
|
2009-10-15, 18:06
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Och Yes, han är trots allt unik.
|
Ska det tolkas som något bra eller är det mer i stil med "han är lite speciell..."?
|
|
|
2009-10-15, 18:28
|
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Ska det tolkas som något bra eller är det mer i stil med "han är lite speciell..."? 
|
Både och
|
|
|
2009-10-15, 18:38
|
|
|
Banned User
|
Wohoo, jag måste vara awesome!
|
|
|
2009-10-15, 19:33
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2008
|
Glömde för helvete av J.V och Ollas!
ATT du ens behöver fråga? lol!1 Blotta ANBLICKN av mina sensuellt formulerade meningar får kvinnsen att halka av stolen!!!!1 på ZTAN får jag gå runt med en käpp och swappa away all ze bithes sas!!!1"43 nu tänker du JAHA nu kan det fan inte komma mer!!1 men vad händer?!? JO jag slår en krabba och big ben stannar, pyramiderna rasar och lars ohly servar ut sig i fickpingis!!!!!!1111
|
|
|
|
2009-10-15, 19:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Alla de Koloiter om jag genom forumet även blivit god vän med IRL. Det har blivit ganska många med åren så ingennämnd ingen glömd. Hursomhelst har jag träffat många och ALLA har jag tyckt bra om och fått en positiv bild av.
Vissa umgås jag även med och/eller tränar med frekvent numera.
|
|
|
2009-10-15, 20:17
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Stahlberg är allt som oftast mycket njutbar
Sisu såklart
Sundsvallsbänkmaffian
110kg_finnes dagbok saknar jag mycket, liksom Adam Ant
Alla duktiga marklyftare
|
|
|
2009-10-15, 20:18
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Glömde Tolkia! Faktiskt, jag tänkte på det häromdagen. Åker in under allmänt-hyllningen. Är ofta bra på att styra upp trådar som spårat ut utan att dom dör/försvinner och det tycker jag är riktigt bra. Händer ju ofta att man skriver flera inlägg och lägger mängder av energi på en tråd för att den sedan bara ryker för att något korkat troll skrivit ett inlägg. Dessutom håller hennes inlägg antagligen forumets högsta lägstanivå.
Citat:
Ursprungligen postat av Mark_Lyft
Alla duktiga marklyftare
|
Tack!
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2009-10-15, 20:42
|
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Finns ju naturligtvis många medlemmar här som jag tycker väldans bra om och som piggar upp, men min guldstjärna ger jag utan tvekan till Lellan!
|
|
|
|
2009-10-15, 20:48
|
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Och Lellan eftersom hon är snyggast.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Finns ju naturligtvis många medlemmar här som jag tycker väldans bra om och som piggar upp, men min guldstjärna ger jag utan tvekan till Lellan! 
|
Meeeh.. nu blir jag ju blyg på riktigt...  Sötnosar, right back at ya!
Vill inte nämna någon mer för att inte glömma någon - sååå många som är guld både till sitt sätt och som kunskapskälla - men som själsliga vägledare för kolomedlemmar tycker jag Krampus och Kwon bidragit stort!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:58.
|

|