Jag fortsätter nöta på men blir mer och mer sliten, idag togs beslutet att gå ned i arbetstid. Sover dåligt om nätterna och det påverkar min arbetseffektivitet, bättre att vara hemma och powernappa lite då istället.
Hårdare blir jag, lättare också, skrämmande lätt. Tappade lite fyllighet framåt slutet av veckan som jag berättade. Höjde intaget och tror det blev bättre. Drog även av en "ätarkväll" på lördagen, något oväntat men det fanns helt klart plats för det. Svag som man var så blev det lite sub-optimalt dock, våfflor som är lite för mkt fett för min del, och godis, som är lite fel kolhydrater. Men det första var jag sugen på och det andra är jag svag för. Sen fick jag andningsproblem, Ebba blev lätt orolig, men det var ju bara vanlig äta-lite-för-mycket, ingen hjärtklappning eller så som sist. Lyckades även med att känna mig som typ 5 år igen när man skulle ta ned något från spisen, i mitt fall från micron, som innehåller något varmt, i mitt fall smält smör, och så råkar man röra kärlet, i mitt fall en kastrull, något för snabbt så att det skvimper över, i mitt fall på tröjan, byxorna och fötterna -> lättare brännsår.
Glömde såklart ställa mig på vågen på söndagen men det såg fylligare ut i spegeln, klev upp på vågen imorse däremot och vågen verkade ge blanka fan i att jag ätit rejält. Skumt. Nåja jag nöter på.
Citat:
Ursprungligen postat av Mouline
Ser så jävla bra ut Aron, bättre och bättre för varje gång>
Hoppas du får en fin placering på loaded!!
|
Tackar tackar. Kul med supporten, det uppskattas. På loaded får vi se hur placeringen blir men jag ska leverera iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av straand94
Sjukt bra är det!
Curlar hejvilt i squatracket med Tapatalk
|
Tack, och tack för support.