Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-05-11, 20:45   #2851
Trance

Trances avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Ursprungligen postat av gnagaren Visa inlägg
Såg precis sista avsnittet av Scrubs (hade inte tid att göra det igår) och det var tamejfan jobbigt att veta att här tar serien slut. Lyckades hålla tillbaka tårarna fram till slutet när de visade lite "behind the scenes", då föll det några, både av glädje och sorg.
Själv avsnittet var väl egentligen inget att hänga i granen, det var inte alls som jag trodde att det skulle vara. Men ändå ett hyffsat avsnitt.

Tack för allt Scrubs
Scrubs gjorde som det har gjort så ofta genom säsongerna, dominerade med musikvalet. Både inledningen och avslutningen i episoden.
Trance är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-11, 20:46   #2852
Greg
HBG:s Johnny Depp

Gregs avatar

Reg.datum: Mar 2006
Shit's going down in Supernatural!
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Journal med nakenbilder på mig och Krampus i utmanande poser
Greg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-11, 20:48   #2853
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor

King Grubs avatar

Reg.datum: Mar 2002
Jag hoppas verkligen att nästa säsong av Supernatural gör sig kvitt änglar- och demonertjafset och återgår till monster of the week-avsnitt.

Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-11, 20:55   #2854
Greg
HBG:s Johnny Depp

Gregs avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag hoppas verkligen att nästa säsong av Supernatural gör sig kvitt änglar- och demonertjafset och återgår till monster of the week-avsnitt.
Skulle anta att så inte blir fallet. Det kommer vara massa emo-avsnitt där Sam och Dean saknar varandra och bla bla bla.

Men allt kommer nog fokuseras på att förhindra att de sista 3-2 inseglen bryts. Nästa säsong blir väl den sista skulle jag tro. De räddar världen, blir kompisar och åker iväg i sin bil.

Men tycker monster-of-the-week avsnitten var extremt mycket bättre. Synd att de skulle förstöra serien så.
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Journal med nakenbilder på mig och Krampus i utmanande poser
Greg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 09:38   #2855
Ostknäcket
Registered User

Ostknäckets avatar

Reg.datum: Dec 2008
åå mai gad... Någon som såg Säsongs avslutningen av House? Riktigt bra tycker jag, de sista avsnitt har varit bra allihopa tycker jag men detta var extra bra. Gief s6 nu!
Gammal 2009-05-12, 10:04   #2856
shut teh face
Mother love bone

shut teh faces avatar

Reg.datum: Aug 2006
Ja mycket bra avsnitt av House.

När det gäller Supernatural så tycker jag att det fortfarande är bra. Övergången de har gjort nu är mycket enkel att misslyckas med. Samtidigt tror jag det är i princip omöjligt att återgå till det gamla Supernatural ifrån vad de nu har skapat.
shut teh face är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 16:53   #2857
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Reg.datum: Aug 2008
Några studeringsfria dagar tills studenten, skall jag spendera dem till att titta igenom How i met your mother ELLER Gossip girl?
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 17:02   #2858
gnagaren
Mätt och hungrig

gnagarens avatar

Reg.datum: Sep 2006
Gossip Girl! Vet inte varför men jag är svag för "tjej-serier", det måste vara min flickväns fel. Men jag tycker GG är mer spännande och roligare än HIMYM som bara är en medioker sitcom.

Edit: Tänkt fråga om det när någon mer än jag som följer Gossip Girl utan att skämmas för det?

(Måste sluta följa massa serier, det förstör mitt liv :/ )

Citat:
Ursprungligen postat av PowPow Visa inlägg
Kolo, samlingsplatsen för dig som vill träna men fastnar framför datorn hela jävla tiden.
gnagaren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 17:12   #2859
Dreas
Maaaaaaat!

Dreass avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Några studeringsfria dagar tills studenten, skall jag spendera dem till att titta igenom How i met your mother ELLER Gossip girl?
Vill du se snygga kläder och snygga brudar kör på Gossip Girl, lättsam och rolig serie, kör på How i met.
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
Dreas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 17:46   #2860
CiCoro
Banned

Reg.datum: Oct 2008
Jag har kollat på Gossip Girl från början och köpte säsong 1 när den släpptes ! , tycker den e riktigt bra! Men jag har alltid gillat såna serier, OC var en av de grymmaste serierna nånsin ju! Vänner 1a. De flesta som finns ute nu är skit, väntar på nästa jag kan börja älska, har inte sett HIMYM men ska se vad det är.
CiCoro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 18:05   #2861
henk4n
Registered User

henk4ns avatar

Reg.datum: Dec 2007
CiCoro, du har dålig smak
Nämen, man får gilla vad man vill! jag såg ett avsnitt av OC sen räckte det
henk4n är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 18:07   #2862
aelgen
Registered User

aelgens avatar

Reg.datum: Nov 2008
How i met your mother. Lika klart som att solen går upp imorgon. Finns ingen roligare serie för tillfället. Barney Stinson äger allt och alla, och hur kan man inte älska Marshall?

Hemligheten bakom synliga magrutor http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881
aelgen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 21:00   #2863
Sebbe_H
Registered User

Sebbe_Hs avatar

Reg.datum: Jan 2006
Citat:
Ursprungligen postat av CiCoro Visa inlägg
Jag har kollat på Gossip Girl från början och köpte säsong 1 när den släpptes ! , tycker den e riktigt bra! Men jag har alltid gillat såna serier, OC var en av de grymmaste serierna nånsin ju! Vänner 1a. De flesta som finns ute nu är skit, väntar på nästa jag kan börja älska, har inte sett HIMYM men ska se vad det är.
Håller med till 100% plöjde igenom OC för nåra veckor sen. How i met your mother måste du kolla in om du gillade vänner.

Citat:
Ursprungligen postat av aelgen Visa inlägg
How i met your mother. Lika klart som att solen går upp imorgon. Finns ingen roligare serie för tillfället. Barney Stinson äger allt och alla, och hur kan man inte älska Marshall?
True story!
Sebbe_H är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-12, 21:55   #2864
aelgen
Registered User

aelgens avatar

Reg.datum: Nov 2008
Vet inte om någon har nämnt denna redan, men 30 Rock är också jävligt skön serie. Riktigt rolig och lätt att se. Sköna karaktärer.

Hemligheten bakom synliga magrutor http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881
aelgen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 22:28   #2865
Scratch89
Klädsamt knubbig

Scratch89s avatar

Reg.datum: Dec 2004
Nu såg vi precis klart på sista avsnittet av Scrubs. Jag har medvetet dragit ut på det, då jag inte vill få det bekräftat för mig att det faktiskt är slut. Riktigt bra slut på serien, måste jag påstå. Jag kommer sakna Scrubs så mycket, då det är den bästa serien jag sett och som jag fastnat så hårt för, ingen serie har jag skrattat och gråtit så mycket till.

Det blir till att köpa samlingsboxen när den kommer...

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:22.