Folk pratar inte så högt på mitt gym.
Eller så har jag slutat lyssna sen den gången jag hörde några prata om mig. Saker som inte stämde, så jag började tänka att "näe, kan inte vara om mig". Så nämnde de mitt namn. "Eh, ok, det är om mig" och så fram och tillbaka. Deras kroppsspråk och sätt gjorde att det verkligen dessutom såg ut som att de pratade om mig. Men det var ju inte sant, det de sa!

Ville bara gå därifrån eller slå där på käften men jag är varken mes eller ger folk proppar så jag stod kvar och körde.
Sen gick jag hem och var emo, nojjig, ledsen, tyckte synd om mig, tyckte synd om dem, jävlarannamig och nästan full i absurdskratt om vartannat.
Så, vad ni än hör på gymet, undvik iaf att prata om dem som är där för det är typ.. inte snällt. Orka få folk att må dåligt. Klart man ska strunta i skitsnack, särskilt när det är uppenbart mkt skit i snacket, men ändå är gymet ett ställe där det är skönt att luffa omkring ifred. Till slut bestämde jag mig iaf för jag antingen misstolkat situationen å de grövsta trots att den framstod rätt uppenbar, eller att det finns idioter som förtjänar att ignoreras och glömmas.
Mkt lol åt roligheter ni skrivit dock, kanske borde öppna öronen trots allt!