Håller på och renoverar farmors hus åt mej&sambon nu. Blev att hacka och skotta betong i 5 timmar. Bra cardio samt fin träning för hela ryggen inklusive trapsen samt greppet.
Hoppas att man orkar speedbänka imorgon för jag är rätt sliiiiiiiiiten nu...
Håller på och renoverar farmors hus åt mej&sambon nu. Blev att hacka och skotta betong i 5 timmar. Bra cardio samt fin träning för hela ryggen inklusive trapsen samt greppet.
Hoppas att man orkar speedbänka imorgon för jag är rätt sliiiiiiiiiten nu...
hardcooooore att pilkka bort betong... hackade en gång bort en skorstensfundament med en sån där stor pneumatisk slagborr, dvs, en riktig karaborrmaskin, och det tog fan en vecka.. armerat utav bara perkele var det.. är det i källarn du håller på? käka några biffar till före sänggående så kommer du nog vara i fin form tills imorgon!
Hmm, lite tudelat pass. Gjorde pers i speedbänken med 3,1 sekunder på 3x200kg. Trots att jag använde den stummaste stången jag har. Helt otroligt tryck jag hade. Lutandebänken kändes inte riktigt lika bra. 192,5kg var absolut inget maxlyft, men inte så explosivt som jag vill ha det.
Kan även medela att jag vägde ynka 136,7kg i morse. Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiises...
Slarvat med maten och haft mycket träning/skola/jobb på sistone. Meningen är ju att leka tungviktare ännu på VM.
kan ju trösta dig med att 197,5 i snedbänken kom aningen dåligt ned så fast det inte gick tungt så blev vikten ägd vilken tid tänkte ni träna imorrn? åker med jeppisarna dit runt 1 tiden..
Bra pass med jeppis pojkarna som besökare. De tyckte att vi var bönder men, men...
Tyärr fastnade inte 390kg på film, men alla kan intyga att jag lyfte det. Ingen rörde stången.
Trecligt pass med många deltagare. Torde komma en bildtråd senare ikväll...
Bra pass med jeppis pojkarna som besökare. De tyckte att vi var bönder men, men...
Tyärr fastnade inte 390kg på film, men alla kan intyga att jag lyfte det. Ingen rörde stången.
Trecligt pass med många deltagare. Torde komma en bildtråd senare ikväll...