Frågan är om det ens gills som comeback. Var ju inte så länge sen han sa att han skulle sluta. Låter mer som att han haft ett kort break vilket många brukar ta efter ett större event.
TABK får köra något liknande. "Rise of the Speddekaga"
Haha, en god idé!
Faktiskt håller jag på och samlar material till en film, tanken är att göra ca en i månaden så att folk kan få kika lite på hur vi tränar i Trelleborg samt att göra reklam för klubben
Klokov lägger ju upp crossfitbilder hela tiden på instagram, ska han satsa på det?
Han är lite tvetydig vad gäller CF. Ibland låter det "Crossfitsatsning efter VM", ibland låter det "Go to Rio" (knappast satsar han på CF om han siktar på Rio) och andra gånger ska han gå ner 20kg om 1,5 år för att satsa på CF.
Han vill nog mest hypa sitt namn och se till att han kan leva på den hypen även efter hans elitkarriär inom lyft.
Jag är i stort behov av att bli starkare, främst i benen. Hur skulle ni lägga upp böjandet på en vecka då? Ta i åtanke att jag kör ryck/stöt 6ggr/vecka.
Jag är i stort behov av att bli starkare, främst i benen. Hur skulle ni lägga upp böjandet på en vecka då? Ta i åtanke att jag kör ryck/stöt 6ggr/vecka.
Några tips?
Böj tre gånger i veckan räcker gott och väl. Finns flera olika program där ute för det.