2010-09-02, 18:15
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Morrris
???
|
Vad är oklart?
Vi stod och hånglade på dansgolvet, hon gav mig sitt nummer. Det kommer kännas svinigt om jag skulle stå och ragga på andra tjejer och hon råkade komma förbi. Jag är inte ute efter dejter, det är jag inte redo för, jag är ute efter att ha roligt och träffa människor. Däribland tjejer som liksom jag inte letar efter något långvarigt utan mest en trevlig natt.
|
|
|
2010-09-02, 19:36
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Vad tycker tjejer om killar som lagt på sig lite extra massa?
|
|
|
2010-09-02, 19:47
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Det är ju det nya nu, Kwon! Hörde det på radion igår, att Brooklyn, som ofta är trendsättare, nu föredrar att männen är lite knubbigare och har lite mage.
|
|
2010-09-02, 19:47
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
Vad är oklart?
Vi stod och hånglade på dansgolvet, hon gav mig sitt nummer. Det kommer kännas svinigt om jag skulle stå och ragga på andra tjejer och hon råkade komma förbi. Jag är inte ute efter dejter, det är jag inte redo för, jag är ute efter att ha roligt och träffa människor. Däribland tjejer som liksom jag inte letar efter något långvarigt utan mest en trevlig natt.
|
ett nummer är alltid bra, det ger dig större sannolikhet att få doppa
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2010-09-02, 19:49
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Det är ju det nya nu, Kwon! Hörde det på radion igår, att Brooklyn, som ofta är trendsättare, nu föredrar att männen är lite knubbigare och har lite mage.
|
Skönt att höra! Då behöver jag inte börja träna igen alltså!
|
|
|
2010-09-02, 20:00
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av prOtotype
Hmm.
Veckan som gått från förra onsdagen till idag:
Definerat ett KK förhållande extra noga för att vara säker på att hon inte blir sårad/är med på noterna.
Fått nummer av 7 tjejer, varav jag är ganska intresserad av att träffa 6 igen. Stiftat bekantskap med ca 10tjejer till (tillräckligt för att det ska bli naturligt att börja prata nästa gång vi ses) utöver de jag träffats kompisar.
Håller på och smsar med 3-4tjejer utav dessa 7. Tror dock inte att det kommer bli något särskilt med någon av dom, men det visste man ju inte innan man började ha kontakt.
Blivit inbjuden på en trekant, även om inbjudan var "för att det är trevligt att fantisera" så finns tankarna där och jag vet att dom här två tjejerna festar tillsammans ganska ofta.
Upptäckt att tjejer som kan böja bak benen tills dom trampar sig själv på huvudet faktiskt existerar.
Blivit hetsad av ett gäng med tjejer att jag borde stöta på deras kompis.
Träffat mycket roliga människor.
Sitter på jobbet i gårdagens festoutfit för att jag inte sov hemma.
Jakten på den perfekta kvinnan fortsätter.
|
Way 2 go!  Kör på det så länge du trivs med det, se upp så det inte blir en vana att kvantitet går före att verkligen hitta någon du vill bli ihop med, för det är lätt hänt..
Själv funderar jag starkt på att göra slut med tjejen som jag älskat mer än någon annan tjej jag träffat. Jag klarar inte av att hon blir arg för minsta lilla jag säger eller gör, typ irriterad på mig ständigt. Vi var precis iväg på utomlands-semester och när vi skildes åt när vi kom hem till Sverige (vi bor några städer från varandra) så kändes det fan bara skönt, och det lät nästan på henne att hon tyckte detsamma när vi talades vid häromdagen. Kan ju vara att vi både behövde lite space, men vet jag inte. Får se hur det artar sig, rädd att jag faller åter i mina dåliga vanor med krogen 2ggr/veckan o djupa depressioner...
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2010-09-02, 20:12
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Min egen. Den är alldeles underbar.
Var det något du undrade eller ville du bara påpeka att du tyckte något var konstigt utan att säga ett dugg om varför?
|
Ja, jag tycker det är märkligt att du har inställningen att man emellanåt måste vara lite småtrist om man umgås med någon från motsatt kön för att den inte ska bli för intresserad (förutsatt att man själv inte vill ha ngn relation).
|
|
2010-09-02, 20:43
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2010
|
Jaha, då har man varit i Portugal och där finns det knappast problem med sociala hinder vad märkte. Det kändes som en frihet att kunna festa där, men å andra sidan så vet man att det är lite fejk iochmed att man är ju inte sig själv på solsemestrar. Man är alldeles för social om ni fattar vad jag menar. Det märkte jag själv då jag var där.
|
|
|
2010-09-02, 20:55
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
mer fri kärlek till folket (läs:mig)!
|
|
|
2010-09-02, 21:45
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
ett nummer är alltid bra, det ger dig större sannolikhet att få doppa
|
Det är ju alltid trevligt men min mission är ju inte att få doppa (hemskt ord) utan att ha så roligt som möjligt. Om sex med en person går ut över att jag har roligt så ska jag ha vett att inte ha det (nu har jag rätt dåligt omdöme när jag är full så jag har ställt till det för mig några gånger).
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
|
Ibland måste man älska studentlivet i Uppsala. Men det kan bli vääääldigt tröttsamt ibland.
|
|
|
2010-09-02, 21:53
|
|
Wants brinner!
Reg.datum: Jan 2009
|
Citat:
Vad är oklart?
|
Bara för att hon gav dig sitt nummer så betyder det ju inte att du är mannen i hennes liv. Hon kanske bara vill ha ett ligg.
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Way 2 go!  Kör på det så länge du trivs med det, se upp så det inte blir en vana att kvantitet går före att verkligen hitta någon du vill bli ihop med, för det är lätt hänt..
Själv funderar jag starkt på att göra slut med tjejen som jag älskat mer än någon annan tjej jag träffat. Jag klarar inte av att hon blir arg för minsta lilla jag säger eller gör, typ irriterad på mig ständigt. Vi var precis iväg på utomlands-semester och när vi skildes åt när vi kom hem till Sverige (vi bor några städer från varandra) så kändes det fan bara skönt, och det lät nästan på henne att hon tyckte detsamma när vi talades vid häromdagen. Kan ju vara att vi både behövde lite space, men vet jag inte. Får se hur det artar sig, rädd att jag faller åter i mina dåliga vanor med krogen 2ggr/veckan o djupa depressioner...
|
Även om kvantiteten stiger lite så är det viktiga för mig är att inte fastna i något "bara för att ha någon" och då hjälper det att ha lite alternativ.
Well, ibland är det dags att låta saker ta slut. Om du var deprimerad innan så kan det vara bra att försöka ta tag i det som singel så man inte letar efter en annan människa för att fylla ut ett tomrum i sig själv. Men kolla över om det är du som påverkar din inställning till relationen eller om det är ni som inte funkar.
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
Ja, jag tycker det är märkligt att du har inställningen att man emellanåt måste vara lite småtrist om man umgås med någon från motsatt kön för att den inte ska bli för intresserad (förutsatt att man själv inte vill ha ngn relation).
|
Ett specifikt råd i en specifik situation är INTE samma sak som en generell regel för interaktion mellan könen.
|
|
|
2010-09-02, 22:07
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Bara för att hon gav dig sitt nummer så betyder det ju inte att du är mannen i hennes liv. Hon kanske bara vill ha ett ligg.
|
No shitnix Sherlock! Och här satt jag och trodde att det var giftermål och hela konkarongen som gällde nu.
Klart flickan vill ha ett ligg, det tvivlar jag inte ett dugg på. Om de ger en ens nummer brukar det däremot betyda att man ska ut på dejt och liknande innan, annars hade de ju (som du säkert förstår) redan gått hem med en. De vill spela lite svårfångade och av erfarenhet brukar det betyda att de har ett visst initialt intresse av att kanske göra något mer än bara ligga.
|
|
|
2010-09-02, 22:13
|
|
Wants brinner!
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Med den beskrivningen framstod du som prepubertal - i bästa fall. Jante finner du på annat håll. Det är dig fritt fram att starta en tråd som heter "Kolla hur många tjejer jag #/k/f-close:at senaste veckan!!!111".
|
Så om jag hade skrivit sju gripande berättelser om hur jag trodde var och en var kvinnan i mitt liv, berättat hur jag varje gång stått i ett hörn och funderat över vad jag skulle säga i två timmar och sen gått fram och gjort bort mig inför dom en i taget. Då jävlar hade det varit poesi!
Jag är ny på ämnet seduction, fascinerad över hur bra det fungerar - så jag ville skriva om det.
Tråden handlar om dating och relationer - det var en sammanfattning över min dating och mina relationsförändringar under veckan. Dumt att starta en ny tråd när det jag ska skriva om passar in i den här.
Du är vettig i andra trådar så jag fattar inte varför du agerar douchebag här?
Citat:
Ursprungligen postat av KungFredda
Jag som tyckte jag var riktigt duktig idag som vågade prata med en jättesöt tjej på tåget på väg hem från skolan idag. Jättestort för mig 
|
Snyggt jobbat and keep going strong! Om du åker samma tåg som henne ofta kanske du får möjligheter till att ordna en date!
Senast redigerad av prOtotype den 2010-09-02 klockan 22:19.
|
|
|
2010-09-02, 22:17
|
|
Wants brinner!
|
Citat:
No shitnix Sherlock! Och här satt jag och trodde att det var giftermål och hela konkarongen som gällde nu.
Klart flickan vill ha ett ligg, det tvivlar jag inte ett dugg på. Om de ger en ens nummer brukar det däremot betyda att man ska ut på dejt och liknande innan, annars hade de ju (som du säkert förstår) redan gått hem med en. De vill spela lite svårfångade och av erfarenhet brukar det betyda att de har ett visst initialt intresse av att kanske göra något mer än bara ligga.
|
Se till att skriva äktenskapsförord!
Jag föreslår att du smsar lite med henne. Lägg upp trådar i konversationen som KAN tolkas sexuellt. Svarar hon på dom så vill hon antagligen ligga.
|
|
|
2010-09-02, 22:27
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Se till att skriva äktenskapsförord!
Jag föreslår att du smsar lite med henne. Lägg upp trådar i konversationen som KAN tolkas sexuellt. Svarar hon på dom så vill hon antagligen ligga.
|
Jag vet att hon vill ligga, det är relativt klarlagt. Hon letade upp mig på dansgolvet efter att vi pratat ett par gånger i baren, hennes händer var innanför närapå allt jag hade på mig (not very subtle) och hon närapå tvingade på mig numret (jag tog inte ens upp något om telefonnummer i samtalet då jag inte brukar bry mig om att ta nummer) och såg till att jag verkligen fick det rätt samt sa "call me" innan hon följde med sin överförfriskade tjejkompis hem. Hennes kroppsspråk och hennes ord var rätt övertygande och så pass mycket har jag lärt mig under mina år att jag vet när någon slår mig i huvudet med ett budskap.
Frågan är inte om hon vill ligga utan om jag orkar sms:a eller ringa då jag är en lat djävel som är dålig på att anstränga mig bara för att få ligga. Ligga brukar jag få göra ändå om jag nu vill det, det är inte problemet.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:33.
|

|