Benet/knät känns bra--känner av värmen och tröttheten från benpasset.men har inte ont
Har även börjat trycka massa gurkmeja-ska pröva o få i mig en 3-5 teskedar om dagen framöver.Läst att de ska vara bra mot krampande muskler och senor. smakar skit
Rolig film, sjukt tryck i maskinerna, vad kostade en sån runda?. Slår det hårt i axeln?
Jo fyfan,,behövs en del övning för att kunna pricka rätt Helt död i axeln efter ca en timmas skjutning! Helt öm och fick bristningar!
vi skjöt upp ca 500dollar amunition på 1 timma
Citat:
Ursprungligen postat av betjänt
Kul att kunna följa Din träning, Du är ju nästan groteskt biffig. Vad är målet?
Kul o höra
Målet är väll att bli nöjd,,men vikt o kroppsmässigt så skulle ja vilja ligga på ca 95kg i bra form Ha en jämn fysik och kanske komma upp på scenen en dag.
Nä utan jag menade att det är inte bara jag som grisar i mig mycket mat ibland
Du nämnde att du åt chipspåsar, bk osv
21reps på 100kg i bänk nice!
Imorgon äre min tur att testa 100kg i bänk får se hur många jag klara, OM jag nu ska testa
Nä utan jag menade att det är inte bara jag som grisar i mig mycket mat ibland
Du nämnde att du åt chipspåsar, bk osv
21reps på 100kg i bänk nice!
Imorgon äre min tur att testa 100kg i bänk får se hur många jag klara, OM jag nu ska testa
Ok,ja skräpmat är gott blev 500g glass igår och 2st 7elevenpizzor :P sluta ändå dagen med 350g protein.
Lycka till med bänken,ska försöka komma ihåg o se i journalen ;
Latsdrag med rak stång:
8x80
8x100
6x125-fullmag
6x140
6x150
6x150
20x100
Latsdrag med V-grepp:
3x8=100
Sälrodd med hantlar på lutande bänk:
8x32,5
6x42,5
8x42,5
3 set biceps liggande på bänk från övre trissa i cc.
3 set hammercurl 17,5-32,5kg 8-6reps
2 set stående bicepscurl i kabel
4 set shrugs 32,5-55kg 15-12 reps
Haha fan vad jag garva här
40kg xD Då är man fan trött!
Hur har din utveckling i styrka sett ut dem här åren du tränat?
Vad tog du i bänk, böj, stångcurl osv när du började typ? Antingen 1rm eller 6rm typ.
Hur mycket tog du efter ett år, två år, tre år osv vore skoj och veta när dem största ökningarna kom och när det börjarde plana av!
Senast redigerad av JoeyP den 2010-08-31 klockan 22:53.