Citat:
Ursprungligen postat av Fastback
Herrejäääääääävlar.... 40reps på 50kg stångcurl? Är du på riktigt!? Man blir ju deprimerad när man ser hur jävla stark du är. Vi snackar halvmetern minst runtom?
|
Haha !! Lika deprimerad som jag blir när jag ser dina bänkpressar !! Armarna mäter inget speciellt, kass muskelgrupp för mig #TYVÄRR
Citat:
Ursprungligen postat av tompee
Du är ett FREAK! 50 x 50 är det jag vill se av dig! #KAXIGT
|
Jag vill se !! Så jävla #KAXIGT att ställa ett sådant krav !! MEN ok, jag ska ge det ett försök.
Citat:
Ursprungligen postat av Tokruska
Haha fyfan! Helt galet med 40 reps på 50 kg............... Vafan kör du om du ska köra en 5-10 reppare - 100 kg!? GALET.
|
Haha!! Nädå Toka !! Jag är ganska så bra på att bita i med vikter som jag känner att jag kan äga. Tex som på GRACE & nu på curl. Bara bita i & tjurigt vägra sluta, trots at hjärnan säger sluta efter 15 reps.
Citat:
Ursprungligen postat av Klanje
Alltså... Hahaha. Sjukt!
|
Tack
Klanje !! // Kort kommentar - Kort svar
Citat:
Ursprungligen postat av stockinger
FyFan Ola !!
Var tvungen att läsa dagens pass flera gånger innan jag fattade att det verkligen stod 50x40 i stångcurls. Så jävla grymt jobbat you're BIG mother fucker !!
|
Du läste rätt Stocken !! Jag läser #ALLTID din journal med flera gånger med haha !!
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Ohlson
sjukt bra! 50x50 då!!!!
|
Ev. Dock tufft med 10 till....#TVEKSAMT
Citat:
Ursprungligen postat av Måsse
hahaha helt otroliga stångcurls... gillar f.ö stämningen i journalen på de senaste sidorna! mycket skoj att läsa att det finns så många på kolo som verkar ha bra åsikter om saker och ting (sexuell läggning osv).
|
Tack Måsse !! Jo den stämmingen är riktigt skön. Lite tråkigt att jag bröt av den med ett träningspass....Går ju iofs. att ta upp den igen

(
Klanje smileyn)
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87
Patetiskt nov. Challenge... //värsta som finns i hockey är att ligga under med 3-0!!
|
Haha
Crill !! Nu ska vi inte va sådära, jag tror att jag fattar humorn i din kommentar #KANSKE
Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut
Jadu, omänskligt..har redan skrattat åt dina bicepscurls så tänker inte skriva (haha) i capslock format ännu en gång..du får ta min tysthet som att jag inte har några skämt jag kan kasta in angående det här...
Kan dock säga
BOOOM!!!
|
Tack
Nöten !! Du behöver inte känna dig tvungen att skríva helt #CRAZY kommentarer varje gång !! Men gärna ofta haha!! Faktiskt rätt så stolt över mina kommentarer i din journal under senaste dagarna
Citat:
Ursprungligen postat av Johan.S
Galna curlar!!
|
Tack
Johan !! När får vi se dig gå ALL IN ?
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom duck
Jävlar vad du köttar på! Starkt jobbat!
|
Tack
Robban !! Gör vad jag kan efter mina föruttsättningar.
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
40!!! Reps! =) Galet! =) Det är fan jobbigt vilken vikt man än kör.. pump la grande!!!
ps. Beställt linne för några dagar sen! Messar dig när jag har fått så jag kan ta nån go bild med det! Skulle beställa en luvtröja med fast har ni tagit bort några modeller? Kan inte hitta den jag ville ha
|
Tack
Patte !! Kul att du ordrat ett
#KUGGA #UPP linne 
Vilken tröja var det du saknade ?? Vi har inte tagit bort någon modell på huvtröjor.