De flesta män uppnår ju en ålder då de inte längre är intresserade av (eller då det känns pinsamt gentemot omgivningen) att ragga på fjortisar utan självkänsla. Då är strategin att förolämpa objektet tills det faller handlöst för ens råa manlighet kanske inte längre den mest framgångsrika.
Fast den taktiken går rätt bra hem hos 25 och 30+are också, i alla fall om man bara vill ligga.
Sedan ska man ju inte förolämpa heller, det har ingen sagt, handlar mer om att smyga in komplimanger utan att göra tjejen för säker på sig själv och att hon "har" dig.
Om man istället säger att man är ärlig så blir det helt plötsligt okej, att säga det såhär i det här sammanhanget blir ju dock jävligt fel också eftersom jag säger det till tjejer som "vet hur jag är" och när jag bara säger det såhär så ja klart jag framstår som burdus.
Men som sagt, de flesta vet att jag är ärlig och att när jag säger att en tjej har "Trevliga former" så ser hon inte det som snusk utan bara som mitt sätt att ge en komplimang.
Förebilden
Senast redigerad av TREX den 2012-06-26 klockan 22:42.
Det var mer som ett svar på att jag var burdus/fräck.
Jag tror det där Golge sa om "ååh, vilken härlig ***** du har" var till en tjej han redan lyckats få naken. Stor skillnad mot att berömma en påklädd tjejs tuttar innan hon visat tydligt erotiskt intresse.
Och "haha men va har du gjort med figuren?" är ju en helt annan sak, det är ju rent taskigt.
Jag tror det där Golge sa om "ååh, vilken härlig ***** du har" var till en tjej han redan lyckats få naken. Stor skillnad mot att berömma en påklädd tjejs tuttar innan hon visat tydligt erotiskt intresse.
Och "haha men va har du gjort med figuren?" är ju en helt annan sak, det är ju rent taskigt.
Tycker inte det blir taskigt rätt sagt, är det helt obefogat är det ju det men annars så nej det tycker jag inte.
Jag tycker inte man ska vara blyg med att göra det till någon som inte tydligt visar erotiskt intresse heller
De flesta män uppnår ju en ålder då de inte längre är intresserade av (eller då det känns pinsamt gentemot omgivningen) att ragga på fjortisar utan självkänsla. Då är strategin att förolämpa objektet tills det faller handlöst för ens råa manlighet kanske inte längre den mest framgångsrika.
Förvuxna fjortisar med uppblåst självförtroende, snarare.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Att få ned henne från en tänkt piedistal. Tjejer som är vana vid att killar smörar och gullar för dem brukar bli mer attraherade av någon som bjuder på mer motstånd. Att då våga säga något som inte är direkt smicker och komplimanger får dig att stå ut från resten.
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Att få ned henne från en tänkt piedistal. Tjejer som är vana vid att killar smörar och gullar för dem brukar bli mer attraherade av någon som bjuder på mer motstånd. Att då våga säga något som inte är direkt smicker och komplimanger får dig att stå ut från resten.
Jo, jag har förstått teorin bakom neggar. Däremot tror jag inte TREX (med många andra) inte har begripit att det kräver någon slags fingertoppskänsla. Att säga till en tjock tjej att hon är tjock men släta över det med att hon har sjyssta lökar är inte seduction. Det är att vara elak och plump och får nog inte ner henne från en pidestal då det troligaste är att hon inte sitter på någon. Den tänkta pidestalen är nog i de flesta fall just tänkt av andra än tjejen ifråga.