Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-19, 21:32   #2371
GymTT
Registered User

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbe Visa inlägg
Har det sjukt svårt atm har en tjej som jag gillar otroligt mycket hon vet om det och jag vet att hon gillar mig med. Men hon har haft kille eller dom e fortfarande tillsammans men dom är typ av o på hela tiden så har ingen aning hur det ser ut där. Vill verkligen va med henne men vet inte hur länge jag orkar vänta vet att de e värt o vänta men vet inte om jag pallar mer....
Är i en liknande sits. Tufft att höra men jag hade gått vidare och struntat i det där åtminstone tills vidare. Det är inget bra att förmedla "du kan få mig om du vill" till en tjej, om du förstår. Häng och dejta andra, låt tjejen fundera hur hon vill ha det med sitt ex och samtidigt troligen sakna dig.

Hoppas det löser sig.
GymTT är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-19, 21:41   #2372
Snobbe
Registered User

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Ursprungligen postat av GymTT Visa inlägg
Är i en liknande sits. Tufft att höra men jag hade gått vidare och struntat i det där åtminstone tills vidare. Det är inget bra att förmedla "du kan få mig om du vill" till en tjej, om du förstår. Häng och dejta andra, låt tjejen fundera hur hon vill ha det med sitt ex och samtidigt troligen sakna dig.

Hoppas det löser sig.
Mjo vet problemet är väl att vi e rätt bra polare så det är svårt på det sättet också...
Snobbe är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-19, 21:46   #2373
G_lund
En påse med mos.

G_lunds avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Har det sjukt svårt atm har en tjej som jag gillar otroligt mycket hon vet om det och jag vet att hon gillar mig med. Men hon har haft kille eller dom e fortfarande tillsammans men dom är typ av o på hela tiden så har ingen aning hur det ser ut där. Vill verkligen va med henne men vet inte hur länge jag orkar vänta vet att de e värt o vänta men vet inte om jag pallar mer....
En tjejkompis var i en liknande situation.
Hon var på g att bli ihop med sitt gamla ex igen som hon var tokkär i,
men han velade fram o tillbaks o var även med lite andra tjejer under tiden men hon vägrade ändå träffa andra killar för att "Han kanske hör av sig o vill träffas i helgen.."

Hon tog ganska väldigt illa upp när jag sa vad jag tyckte:
"XXXXX, vad bra ditt ex har det, han har någon han kan ringa till om han är sugen men inte får med sig någon hem från krogen"

Sensmoral: om en dam inte gör slut med sin kille/ tar sig tid att träffas så är hon nog inte intresserad, hon vill bara ha valmöjligheter eller boosta sin självförtroende.
G_lund är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-19, 22:00   #2374
Oxe
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨

Oxes avatar

Reg.datum: Mar 2002
Citat:
Jag har varit med om liknande min livs stora kärlek och viseversa men vi har aldrig fått chansen, vet varför också, hon vågar inte släppa an till sina känslor och jag pallar inte med att vänta, så pga att för mycket känslor har funnits så blir det aldrig av något. Så det blir bara fel, och denna gången så pallade jag inte längra pga att jag mådde så dåligt, så jag blev tvungen att göra visa saker som gör att vi troligen aldrig kommer få chansen igen...

Tråkigt pga av att det är min livs största kärlek som jag skulle göra mer eller mindre allt för, men det är också min akilles häl som kan få mig att må sämre än nånting annat, så i det stora taget att inte få det livet jag önskat mig kontra att må så dåligt som jag gjort pga alla omstänigheter runt omkring så får jag se mig om för andra vägar till nånting som gör min tillvaro dräglig...

Så orkar du och du tror på det håll i...

Jag trodde på det men orkade inte. och jag kommer troligen få stå mitt kast livet ut pga det... en liten skit händelse och två tjockskalliga människor som fick det till att eskalera till nåt som inte gagnar nån av parterna.
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
Oxe är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-19, 22:39   #2375
kalle_banan
Aegd

kalle_banans avatar

Reg.datum: May 2004
Jag är i en snarlik sist som snobbe, fast hon har ingen pojkvän.

Vi har mer än en gång sagt vad vi tycker om varandra men ingen har tagit steget fullt ut. Nu undviker hon mig så jag orkar inte bry mig längre, vill hon vela så får hon leva med det, jag har ingen lust att vela så jag skiter i det och fortsätter leva livet. Det är trist men jag har inte tid att deppa över henne längre, jag är värd mer.
kalle_banan är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-19, 23:19   #2376
Potatiskillen
Banned User

Reg.datum: Jan 2010
Om man vore som Härenstam i den här filmen

Potatiskillen är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-19, 23:24   #2377
Vinter
Lagom

Vinters avatar

Reg.datum: Sep 2006
Citat:
Ursprungligen postat av G_lund Visa inlägg
Sensmoral: om en dam inte gör slut med sin kille/ tar sig tid att träffas så är hon nog inte intresserad, hon vill bara ha valmöjligheter eller boosta sin självförtroende.
En väldigt bra poäng som jag lärt mig den hårda vägen, det positiva är att man kan lära sig vara lite mer försiktig i framtiden och slippa må dåligt om något liknande händer.
Vinter är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-20, 01:07   #2378
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Reg.datum: Jul 2006
Att hångla med en otroligt söt tjej som visar sig ha pojkvän är inte det värsta sättet att spendera kvällen på men visst ger det ett stygn av samvetskval. Till mitt försvar sa hon inget förrän vi hånglat och taffsat på varandra en stund och inviten hem hängde i luften.
Det riktigt mariga är att hon är en kompis kompis vilket gör att jag antagligen kommer träffa henne igen. Kollade just upp henne på facebook och visst verkar det stämma att hon har pojkvän.
Varför måste alla riktigt söta tjejer i rätt ålder vara upptagna.

Kul att jag på mina tre fester den här sommaren har lyckats gå hem med två arbetskamrater och hångla med en upptagen kvinna. Det var inte det jag trodde skulle hända innan kvällen började.

Senast redigerad av Mantus den 2010-08-20 klockan 01:09.
Mantus är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-20, 01:20   #2379
Doctor Snuggles
Pink belt

Doctor Snuggless avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Potatiskillen Visa inlägg

Pilsk?
Gammal 2010-08-20, 01:24   #2380
Chaan
Banned User

Chaans avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:

[yt]4vO4GosvHzs&feature=related[/yt
Tycker jag känner igen det där, inte är det något ligga i den där filmen? Han har en massa ytliga kontakter med tjejer det är allt? Har själv ett uppehåll ända sedan 2006 och har kommit på en del som kan förbättras rejält, har tex. inte lämnat någon flickvän utan låtit dem gå sin väg istället, en lång rad... istället har jag en massa ytliga kontakter med tjejer, en del kallar sig vänner men är i själva verket kära, men det blev inget/funkade inte, en av dem berättade att man ska se en bruten relation som en krossad spegel; bättre lämna den som den är än att göra illa sig på skärvorna. Nåja tills vidare föredrar jag att inte inleda något förrän det ser fundamentalt bättre ut än alla relationer jag haft, och går runt och tittar på tjejer som Härenstam.
Chaan är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-20, 05:46   #2381
Anton Fräs
Stark

Anton Fräss avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus Visa inlägg
Att hångla med en otroligt söt tjej som visar sig ha pojkvän är inte det värsta sättet att spendera kvällen på men visst ger det ett stygn av samvetskval. Till mitt försvar sa hon inget förrän vi hånglat och taffsat på varandra en stund och inviten hem hängde i luften.
Det riktigt mariga är att hon är en kompis kompis vilket gör att jag antagligen kommer träffa henne igen. Kollade just upp henne på facebook och visst verkar det stämma att hon har pojkvän.
Varför måste alla riktigt söta tjejer i rätt ålder vara upptagna.

Kul att jag på mina tre fester den här sommaren har lyckats gå hem med två arbetskamrater och hångla med en upptagen kvinna. Det var inte det jag trodde skulle hända innan kvällen började.
Du bör inte ha några samveteskval mate! Hennes fel att hon inte sa det innan. Ta det från en som inte approvar att ragga på upptaget folk

Helt klart hon som ska ha samveteskval just i den här sitsen.
Anton Fräs är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-20, 07:30   #2382
svennebanan
Banned User

Reg.datum: Dec 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Chaan Visa inlägg
Hm. Den där modellen, som jag ritar teckningar till.............. hon gav inte mig sitt telefonnummer när jag frågade. Jag blev helt knäckt. Det är enda gången jag kan komma på jag blivit nobbad telefonnummer av en tjej jag frågat. Jag är ändå medelålders.. och inte ens när jag var ungdom var det någon som fick mig så nervös. Tror att det bara är kulturskillnad dock som gör att hon inte lämnar ut numret.
Hur gick det med Nina Lätt stalkningen? Vart den lagd på is?
svennebanan är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-20, 08:28   #2383
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Du bör inte ha några samveteskval mate! Hennes fel att hon inte sa det innan. Ta det från en som inte approvar att ragga på upptaget folk

Helt klart hon som ska ha samveteskval just i den här sitsen.
Plusettar det där, om du inte visste om det Mante så ska du inte ha dåligt samvete även om det kan kännas surt.

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-20, 09:44   #2384
stevebc
Registered User

stevebcs avatar

Reg.datum: Mar 2005
Citat:

[yt.]4vO4GosvHzs&feature=related[/yt]
Damn dey got booty på den tiden. Vad hände sen?
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2010-08-20, 10:57   #2385
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus Visa inlägg
...Kul att jag på mina tre fester den här sommaren har lyckats gå hem med två arbetskamrater och hångla med en upptagen kvinna. Det var inte det jag trodde skulle hända innan kvällen började.
Frågan är ju om man vill vara ihop med en tjej som tar så pass lätt på otrohet?

Citat:
Ursprungligen postat av svennebanan Visa inlägg
Hur gick det med Nina Lätt stalkningen? Vart den lagd på is?

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:57.