Återigen en lätt pass, men med riktigt bra fokus!
Bänkpress: - brett grepp, sjuk fokus på bröstet.
20 x 20
40 x 18
60 x 15
80 x 12
90 x 8
80 x 10
80 x 8
60 x 15
Smithbänk: - Jay Cutler style
60 x 14
80 x 8
60 x 12
60 x 10
Liggande flyespressar:
17.5 x 14
20 x 12
25 x 10
30 x 8
Avslutade med liggande cableflyes.
Sidolyft:
12.5, 15, 17.5, 12.5, 12.5, 12.5kg
Press bakom nacke:
40 x 10 i 3 set
Avslutade med lite cablecrunches och halvdragonflags.
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Hahaha, jag tror jag skulle gilla dig IRL
Får mig att skratta över internet hela tiden and I'm not easily amused <3<3
|
Alla gillar Mitosis IRL, han är fan awesome!
Citat:
Ursprungligen postat av f12user
hahah du är underhållande du!
sitt för fan inte och snacka massa gojja om att M som du tränar med är ren heller hahah det roligaste jag läst i hela mitt liv, sen har han väl tränat bandy flera år också.
ne oavsett om du är ren eller inte lär du snart få pissa oavsett så då får väl alla svart på vitt, jag skiter i vilket för sån pass grym fysik har du ju knappast så du måste vara dopat så du kan mycket väl vara ren nu vem vet du kanske har dopat dig till fördelar så som celldelning aka hyperplasi och då räcker en kur i början av ens kariär.
armarna mäter 40 va? ben 65?.
fattar inte vad som är dealen med det.
snygg kropp har du dock och det kan ingen ta ifrån dig
rock on!
|
Det verkar som att du har lite koll på mig, du får gärna komma fram i person och hälsa.

Jag kan t.o.m. låta dig inspektera mig för spruthål, finnar, eller andra tecken på doping.
Värst vad ledsen du är då! Nej du, han är också helt och hållet dopingfri, men nog blir han också anklagad var och varannan dag.
Jag vet allt att farbror blå har mer eller mindre span på gymmet, och det skulle inte förvåna mig en sekund om det blir en razzia när som helst. Jag hoppas bara att jag är där när det händer! Gratis oförberett dopingtest, jo jag tackar jag!

Dessutom så vore det rätt skrattretande att se vissa åka dit....
Som jag sagt många gånger förr, när det gäller doping så är mitt samvete helt och hållet fläckfritt.