Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Medlemsbilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-06-17, 20:52   #2176
justblaze
Banned User

Reg.datum: Jun 2014
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan58 Visa inlägg
Kul att det uppskattas Kom gärna med förslag på videor du vill se!

The Chest and Hair

Lyssnar du på Body Radio? Ge oss lite detaljer om dina favoritavsnitt. Vilka byggare motiverar dig just_nu_

Snacka lite byggarfilmer, vilka du tycker är bäst. Detaljer ifrån pumpin iron t.ex favorit citat med mera.

Vad som kommer påverka om du kör MF eller inte. Fördelar/nackdelar mot MF enligt dig. T.ex är dom för små? Badbyxorna? Är det störst = bäst alltid?
justblaze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 22:01   #2177
Mackan58
High King Latsbrah

Mackan58s avatar

Reg.datum: Apr 2011
Citat:
Ursprungligen postat av justblaze Visa inlägg
Lyssnar du på Body Radio? Ge oss lite detaljer om dina favoritavsnitt. Vilka byggare motiverar dig just_nu_

Snacka lite byggarfilmer, vilka du tycker är bäst. Detaljer ifrån pumpin iron t.ex favorit citat med mera.

Vad som kommer påverka om du kör MF eller inte. Fördelar/nackdelar mot MF enligt dig. T.ex är dom för små? Badbyxorna? Är det störst = bäst alltid?
Ja, det gör jag, Alex och Andreas är riktigt sköna, har börjat lyssna på podden medan jag promenerar. Favoritavsnitt är nog med Jacob Gudiol!

Är ingen byggare som motiverar mig, har aldrig gillat byggning heller så hämtar ingen inspiration från den världen.

Enda byggarfilmen jag sett är Pumping Iron som är skön som fan, så många klassiska citat av Arnold!

Kommer köra MF om det ligger väl i livet i övrigt, och om det inte blir för sent för att anmäla mig! Nackdelarna är att jag inte kan visa världens mest ärorika ben! Men störst är inte alltid bäst, handlar mycket om utstrålning också!
Mackan58 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-06-17, 22:51   #2178
justblaze
Banned User

Citat:
Ja, det gör jag, Alex och Andreas är riktigt sköna, har börjat lyssna på podden medan jag promenerar. Favoritavsnitt är nog med Jacob Gudiol!

Är ingen byggare som motiverar mig, har aldrig gillat byggning heller så hämtar ingen inspiration från den världen.

Enda byggarfilmen jag sett är Pumping Iron som är skön som fan, så många klassiska citat av Arnold!

Kommer köra MF om det ligger väl i livet i övrigt, och om det inte blir för sent för att anmäla mig! Nackdelarna är att jag inte kan visa världens mest ärorika ben! Men störst är inte alltid bäst, handlar mycket om utstrålning också!
Går dom mycket på symmetri i MF? Har svårt att se, tycker alla ser så bra ut så förstår liksom inte det självklara "Han är bäst".

Ser du sånt direkt om du tittar på förra årets om du ska vara ärlig? Alla är ju sjukt bra
Gammal 2014-06-18, 08:49   #2179
Mackan58
High King Latsbrah

Mackan58s avatar

Citat:
Går dom mycket på symmetri i MF? Har svårt att se, tycker alla ser så bra ut så förstår liksom inte det självklara "Han är bäst".

Ser du sånt direkt om du tittar på förra årets om du ska vara ärlig? Alla är ju sjukt bra
Aha, nä, har faktiskt ingen aning om vem som vinnner i MF! Bäst estetik antar jag .
Gammal 2014-06-18, 20:44   #2180
justblaze
Banned User

Citat:
Aha, nä, har faktiskt ingen aning om vem som vinnner i MF! Bäst estetik antar jag .
Ok, nu ska jag ta en paus ifrån denna jävla to-do lista som aldrig tar slut och titta lite nya klipp ifrån dig. Se vad du har för vettigt denna gång.

Latsbroder
Gammal 2014-06-18, 22:33   #2181
Knatcharn
Registered User

Knatcharns avatar

Reg.datum: Feb 2012
Tjeena mannet, är mackansvarar nere?

Edit: Narcissus.se funkar, du kan ändra länken i signaturen.
Knatcharn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 09:08   #2182
Mackan58
High King Latsbrah

Mackan58s avatar

Citat:
Ok, nu ska jag ta en paus ifrån denna jävla to-do lista som aldrig tar slut och titta lite nya klipp ifrån dig. Se vad du har för vettigt denna gång.

Latsbroder
!

Citat:
Ursprungligen postat av Knatcharn Visa inlägg
Tjeena mannet, är mackansvarar nere?

Edit: Narcissus.se funkar, du kan ändra länken i signaturen.
Tjena! Tack för att du sa till, har ändrat!

Announcement of Glory

Nu på lördag kommer vi ha öppet hus på NNIF i Uppsala mellan 16:00-19:00 för den som vill komma fram och snacka lite, be om råd etc. Kommer vara där hela tiden och interagera med alla som kommer !
Gammal 2014-06-19, 14:42   #2183
lillmesen
Registered User

lillmesens avatar

Reg.datum: Mar 2014
Citat:
Announcement of Glory

Nu på lördag kommer vi ha öppet hus på NNIF i Uppsala mellan 16:00-19:00 för den som vill komma fram och snacka lite, be om råd etc. Kommer vara där hela tiden och interagera med alla som kommer !

Jag hade ju tänkt träna då med Maggan :P

Ska se till att du får låna mina Fat Gripz if you are interrested
Hårdrockare skäms ju inte för att vara hårdrockare. Det finns väl få hårdrockare som skulle säga "Jag är inte alls hårdrockare jag gillar helt enkelt bara långt hår, billig öl och hårdrock, men jag är inte hårdrockare".
lillmesen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 18:30   #2184
joelaxelsson
Registered User

Reg.datum: Feb 2012
Citat:
!

Announcement of Glory

Hallåj.

Jag är en bicepsbroder med rötter norr om Dalälven som av en händelse är på visit i Uppsala på lördag, jag dyker sannolikt upp och jagar det beryktade pumpet. Kommer hålla utkik efter ärorikt hår och välgödda lats. Om du lägger märke till en tämligen grandiost konstruerad gosse med adekvat mängd subkutan charm som har stor förkärlek för knäets böj så är det säkerligen jag.

Instagram: @joelaxelsson
joelaxelsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-06-19, 19:17   #2185
Mackan58
High King Latsbrah

Mackan58s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av lillmesen Visa inlägg
Jag hade ju tänkt träna då med Maggan :P

Ska se till att du får låna mina Fat Gripz if you are interrested
Dig kan man lita på ! Ses då!

Citat:
Ursprungligen postat av joelaxelsson Visa inlägg
Hallåj.

Jag är en bicepsbroder med rötter norr om Dalälven som av en händelse är på visit i Uppsala på lördag, jag dyker sannolikt upp och jagar det beryktade pumpet. Kommer hålla utkik efter ärorikt hår och välgödda lats. Om du lägger märke till en tämligen grandiost konstruerad gosse med adekvat mängd subkutan charm som har stor förkärlek för knäets böj så är det säkerligen jag.
Mycket trevligt! Ser fram emot det !

In other news:

"Nej, jag kommer aldrig komma i närheten av honom, vare sig fysiskt eller intellektuellt.
Men, vilken vedervärdig narcissist han verkar vara. Han får ju för fasen självaste Axon att framstå som ödmjuk. Maken till spelbildsmasturbatör får man leta efter.

Dessutom använder han det fåniga order ärorik i var och varannan mening, löjligt. Och hans engelska kan vara den sämsta jag någonsin har hört - men i övrigt så är han väl perfekt."
Gammal 2014-06-21, 00:39   #2186
justblaze
Banned User

Älskar era Strongman klipp, har tittat på dom flera gånger som PWO
Testat någon atlassten? Alpha as fuark
Gammal 2014-06-21, 11:27   #2187
justblaze
Banned User

EDIT : Kom på att jag har ju faktiskt sett dina videos när du besöker strongman-campet
Gammal 2014-06-27, 08:39   #2188
Mackan58
High King Latsbrah

Mackan58s avatar

Citat:
Älskar era Strongman klipp, har tittat på dom flera gånger som PWO
Testat någon atlassten? Alpha as fuark
Grymt !

Gammal 2014-06-27, 12:20   #2189
Richter
Registered User

Richters avatar

Reg.datum: Mar 2014
Citat:
In other news:

"Nej, jag kommer aldrig komma i närheten av honom, vare sig fysiskt eller intellektuellt.
Men, vilken vedervärdig narcissist han verkar vara. Han får ju för fasen självaste Axon att framstå som ödmjuk. Maken till spelbildsmasturbatör får man leta efter.

Dessutom använder han det fåniga order ärorik i var och varannan mening, löjligt. Och hans engelska kan vara den sämsta jag någonsin har hört - men i övrigt så är han väl perfekt."
Visste inte att du läste min blogg!
Skriver och pratar om styrketräning på Styrkelabbet.
Richter är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-06-28, 22:43   #2190
Pudzianovski
Trankil.

Pudzianovskis avatar

Reg.datum: Feb 2002
Fantastiskt snygg fysik du har
Pudzianovski är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:19.