När Jan Björklund talar om forskare kan man få för sig att han syftar på ett konstigt djur som äter pengar och skiter vetenskap. Men forskare bor inte i laboratorier och på arkiv dygnet runt; de älskar, har familjer, umgås och har – tro det eller ej – ofta andra intressen än den egna vetenskapen.
Jag ska lazorszoperera ögonen idag. Sen kommer jag ha ont i tre dagar och vara ljusskygg som en vampyr. Min lägenhet är som en grotta eftersom jag mörklagt varenda fönster.
Vad smart du är som gör sånt i förväg. Jag täckte mina fönster efter operationen. På dagtid. När jag hade svinont. Det brände i ögonen trots solglasögon och slutna ögonlock. Måttligt begåvat av mig att skjuta upp det
Det var en intressant upplevelse att försöka ta saker ur kylskåpet dessutom. Skruva ur den lilla lampan om det är möjligt.
A, och lycka till
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Kram och mys på er alla!
Jeg efterlyser denne mand! Manden har taget min telefon! Nu har han så overført sine billeder til den, som efterfølgende er blevet uploadet til min dropbox! Tak dropbox for din camera uploadings funktion! Eller? hmmm hvis der er nogen der kender manden så må man meget gerne sige at jeg vil have min telefon igen!
Undrar om jag NÅGONSIN haft en såhär dålig dag. Alla möjliga negativa känslor på en och samma gång. Vansinnigt upprörd över ALLT och hittar fan inget som hjälper. Jag är så jävla nära att bara resa mig och dra. Ännu värre blir det av folk som frågar vad som står på tok. De menar väl, men gör det värre. FUCK!
Undrar om jag NÅGONSIN haft en såhär dålig dag. Alla möjliga negativa känslor på en och samma gång. Vansinnigt upprörd över ALLT och hittar fan inget som hjälper. Jag är så jävla nära att bara resa mig och dra. Ännu värre blir det av folk som frågar vad som står på tok. De menar väl, men gör det värre. FUCK!