Lördag 9/2 - 4K training camp day two.
Stöt
40 x 3
50 x 3
60 x 3
70 x 2
80 x 1
90 x 1
100 x 1
70 x 3
70 x 3
Stötarna kändes riktigt bra trots att jag var stel och sliten.
Efter stötarna blev jag och Xfactor drillade av Tompee i butterfly pullups. Xfactor lärde sig oförsvarbart snabbt, för mig tog det sig också fast ibland känns det som man hänger och sprattlar som en fisk

Stort tack för coachningen Tomme. Ska nöta lite till sen kanske man kan lägga ut en film på framstegen.
Jag har för mig att jag körde nån övning till denna lördag men den magi som besudlade hela helgen har fått mig att glömma.
Söndag 10/2 - 4K training camp day III
American kettlebell swing
8 x 10
8 x 10
12 x 10
16 x 10
20 x 10
20 x 10
20 x 10
20 x 10
20 x 15
Än en gång drillad av Tomme, fortsatte också söndagen med att nöta pullups.
Jag vill också än en gång poängtera att min distansmätare stannade på 591 meter i roddtävlingen. Inte för att jag är en jättedålig förlorare men jag vill bara att detta noteras och förevigas någonstans
Som många av mina nyfunna kollo vänner redan skrivit så var det en magiske helg på alla sätt och vis. Kul att träffa tjugotalet andra med träning som störst intresse. Stort tack till 4-klövern och till Nano vill jag bara säga...Dear Mr. President it's been an honor!
Är glad att ha fått vara en del av denna makalösa helg! En vacker dag kommer jag att sitta i gungstolen se tillbaka på detta och berätta för barnbarnen att jag var med på den allra första campen.