Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-16, 20:09   #166
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Reg.datum: Jun 2008
Hmm, inhandlade 8 flasköl ala 5.2% dessa åkte ner och även några till på krogen. Blev en hel del b-vitamin med andra ord!
Konstigt nog har jag inte ens ångest? Bra eller dåligt?
_byggarebob_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-17, 02:02   #167
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Nu är de snart dags för Maxningen

Tänkte höra om ngt vet ungefär hur jag ska lägga up maxningen. tänkte försöka mig på att ta 135kg, för kanske 1.5månader sen lyckades jag ta 130kg men 132.5kg kanske inte var helt omöjligt.

Hade tänk mig ngt i denna stil:

Uppvärmning: 10min på ngt band

8-10*50kg
2-3*80kg
1-2*110kg
1*125kg
1*135kg
1* eventuellt om jag känner jag har mer i kroppen.

Kär väldigt mkt vila mella setten så en maxning kan ta uppimot en halvtimme för mig att ta mig igenom, några tips & tricks eller synpunkter tas gladeligen emot

nu måste jag snaaaarka !
Gammal 2008-08-17, 17:18   #168
stiffieboy
Registered User

Reg.datum: Jul 2005
Blire nån bakismaxning?

Träningsjournal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=103046
stiffieboy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-17, 19:00   #169
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Hmm var iväg alldeleds nyss och testade. Men det gick tyvärr inte vägen, grrr!
125kg kändes ganska hyffsat och trodde verkligen 135kg skulle upp, men nej da.

För övrigt känner jag mig ganska seg i kroppen och min kost/ levnadssätt har inte varit de ultimata på sista tiden för att prestera bra i gymmet.

Funderar även på att ta mig en vilo vecka, detta är ngt som jag aldrig har gjort och har ändå kört kanske 25veckor i rad utan uppehåll, kanske skulle min kropp tycka om detta?
Förhoppningsvis skulle den gilla de lika mkt som om jag inte for ut och söp varje helg....

Tack & hej norrland i morn blir de linköping och ett nytt skolår.
Gammal 2008-08-17, 19:11   #170
Miquey
Registered User

Reg.datum: Jun 2007
Trist det där med bänken! men det sitter snart! Älskar dina bänkar förövrigt
Vi kanske syns imorgon då! jag ska nämligen upp till linköping tänkte jag. Reser gratis nu med mitt kalmar läns kort... och tåget tror jag går upp till linköping, så jag tänkte smita på där (: Vinka om du ser mig! haha.
Miquey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-08-17, 19:25   #171
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Miquey Visa inlägg
Trist det där med bänken! men det sitter snart! Älskar dina bänkar förövrigt
Vi kanske syns imorgon då! jag ska nämligen upp till linköping tänkte jag. Reser gratis nu med mitt kalmar läns kort... och tåget tror jag går upp till linköping, så jag tänkte smita på där (: Vinka om du ser mig! haha.
Haha, jaa blir strandsatt i stockholm i ett dygn innan jag kommer ner damn! Annars hade jag nog parkerat mig på stationen och väntat ut dig :P
Gammal 2008-08-17, 19:54   #172
Miquey
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av _byggarebob_ Visa inlägg
Haha, jaa blir strandsatt i stockholm i ett dygn innan jag kommer ner damn! Annars hade jag nog parkerat mig på stationen och väntat ut dig :P
Hahaha! sedan dra en svart påse över huvet och kidnappa mig ? Ta mig till gymmet, lägga mig under bänkpressen och lasta på 110kg och sen lägga det på bröstet, så att jag av ren överlevnadsreflex lyfta upp det så jag tar max?
Gammal 2008-08-17, 20:23   #173
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Citat:
Hahaha! sedan dra en svart påse över huvet och kidnappa mig ? Ta mig till gymmet, lägga mig under bänkpressen och lasta på 110kg och sen lägga det på bröstet, så att jag av ren överlevnadsreflex lyfta upp det så jag tar max?
Haha,tror jag hade fått ta med mig hela linköping för att lyckas dra en svart påse och bära iväg dig ngnstans Men själv tanken undra om man mot vapenhot skulle lyckas dra upp dom dära extra kilona?
Skulle nästa ha velat testa idag :P

vad ska du ut & resa för?
Gammal 2008-08-17, 20:50   #174
Miquey
Registered User

Citat:
Haha,tror jag hade fått ta med mig hela linköping för att lyckas dra en svart påse och bära iväg dig ngnstans Men själv tanken undra om man mot vapenhot skulle lyckas dra upp dom dära extra kilona?
Skulle nästa ha velat testa idag :P

vad ska du ut & resa för?
Hahaha!

Vapenhot, ja kanske (: vi får prova haha..
Men om det regnar imorgon, så blir det nog inte av, så vi kan ju ta vapenhotet möjligtvis på tisdag? Nu om du ändå säger att du ska till Sthlm

Jag tror dig verkligen haha..

Jag vet inte, men jag blev sugen på att gå på stan, lite mer att gå på där i linköping , gillar staden. Sen kanske jag ska träffa en kompis (: Får se hur det blir, inget bestämt, men är det så att jag känner imorgon att jag orkar, så blir det nog Linköping.
Gammal 2008-08-17, 22:13   #175
stiffieboy
Registered User

Citat:
Hmm var iväg alldeleds nyss och testade. Men det gick tyvärr inte vägen, grrr!
125kg kändes ganska hyffsat och trodde verkligen 135kg skulle upp, men nej da.

För övrigt känner jag mig ganska seg i kroppen och min kost/ levnadssätt har inte varit de ultimata på sista tiden för att prestera bra i gymmet.

Funderar även på att ta mig en vilo vecka, detta är ngt som jag aldrig har gjort och har ändå kört kanske 25veckor i rad utan uppehåll, kanske skulle min kropp tycka om detta?
Förhoppningsvis skulle den gilla de lika mkt som om jag inte for ut och söp varje helg....

Tack & hej norrland i morn blir de linköping och ett nytt skolår.
Klart du är seg i kroppen efter fest osv! Jamenar vem kör en maxning dagen efter fest? Förutom möjligtvis frank andersson som kör bortamatch dagen innan en os-final och vinner, eller hur va de?
Kan nog va bra för dig att vila.. Du har ju trotts allt gjort riktigt bra ökningar och din kropp och dina leder behöver nog lite vila! Kanske mysa lite extra med tjejen

Gammal 2008-08-19, 19:14   #176
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Bröst & Baksida axlar

Citat:
Hahaha!

Vapenhot, ja kanske vi får prova haha..
Men om det regnar imorgon, så blir det nog inte av, så vi kan ju ta vapenhotet möjligtvis på tisdag? Nu om du ändå säger att du ska till Sthlm

Jag tror dig verkligen haha..

Jag vet inte, men jag blev sugen på att gå på stan, lite mer att gå på där i linköping , gillar staden. Sen kanske jag ska träffa en kompis.Får se hur det blir, inget bestämt, men är det så att jag känner imorgon att jag orkar, så blir det nog Linköping.
Hehe, blev en snabbis i sthlm, sov en natt i uppsala sen var de full fart ner igen! Blev de ngn linköping förresten?

Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy Visa inlägg
Klart du är seg i kroppen efter fest osv! Jamenar vem kör en maxning dagen efter fest? Förutom möjligtvis frank andersson som kör bortamatch dagen innan en os-final och vinner, eller hur va de?
Kan nog va bra för dig att vila.. Du har ju trotts allt gjort riktigt bra ökningar och din kropp och dina leder behöver nog lite vila! Kanske mysa lite extra med tjejen
Hmm jo, känner mig sjukt sliten faktiskt och kändes som att phyket tog stryk när jag missade på bänken med, kändes som att 1,5-2 månaders slit hade gett 0 resultat! Haha, vi har myst i våra tidigare dar vi så de räcker och blir över. haha.

Visste att dagens pass skulle gå skit, jag hade sovit runt 3h på natten pga sömnlöshet, en över aktiv flickvän och några vänner som kom på besök på hotellet i uppsala.
Och som sagt gick de skit.

Bröst

*Bänkpress: 60kg*15, 90kg*12, 110kg*6, 120kg*1 (hade nog kunnat göra en till men hade inget pass och var totlat opeppad att träna överhuvudtaget)

*Snedhantelpress: 22.5kg*15, 32.5kg*12, 37.5kg*10, 42.5kg*7

*Pullovers med hantel:22.5kg*15, 32.5kg*12, 42.5kg*10, 49kg? (nytt gym nya vikter )*8

Baksida axlar

*Hantelflies: 10kg*15, 12.5kg*12, 15kg*10, 17.5kg*8

*Framåtlutande hantelflies:10kg*15, 12.5kg*12, 15kg*10, 17.5kg*8

*Lyft med raka armar åt sidan: 6kg*15, 8kg*10, 9kg*10, 10kg*8

Skitpass skit motivation och totalt otaggad!
Gammal 2008-08-19, 20:26   #177
Miquey
Registered User

Blev inget linköping för mig (: Men det kanske kommer.. Vi får dra ett pass

Bra gym du tränar på?

Fint pass förövrigt idag! Kämpa på!

Förresten började demon-jesus prata med mig i skolan idag, och ajg tror jag frågade lite blygsamt 4 gånger om vad han sa hahahaha... Han är visst intresserad av språk hörde jag idag, han läser visst både franska, chinesiska och korianska på fritiden Han kanske skulle ta och lära sig svenska först XD
Gammal 2008-08-20, 19:45   #178
stiffieboy
Registered User

Citat:
Hehe, blev en snabbis i sthlm, sov en natt i uppsala sen var de full fart ner igen! Blev de ngn linköping förresten?

Hmm jo, känner mig sjukt sliten faktiskt och kändes som att phyket tog stryk när jag missade på bänken med, kändes som att 1,5-2 månaders slit hade gett 0 resultat! Haha, vi har myst i våra tidigare dar vi så de räcker och blir över. haha.

Visste att dagens pass skulle gå skit, jag hade sovit runt 3h på natten pga sömnlöshet, en över aktiv flickvän och några vänner som kom på besök på hotellet i uppsala.
Och som sagt gick de skit.

Bröst

*Bänkpress: 60kg*15, 90kg*12, 110kg*6, 120kg*1 (hade nog kunnat göra en till men hade inget pass och var totlat opeppad att träna överhuvudtaget)

*Snedhantelpress: 22.5kg*15, 32.5kg*12, 37.5kg*10, 42.5kg*7

*Pullovers med hantel:22.5kg*15, 32.5kg*12, 42.5kg*10, 49kg? (nytt gym nya vikter )*8

Baksida axlar

*Hantelflies: 10kg*15, 12.5kg*12, 15kg*10, 17.5kg*8

*Framåtlutande hantelflies:10kg*15, 12.5kg*12, 15kg*10, 17.5kg*8

*Lyft med raka armar åt sidan: 6kg*15, 8kg*10, 9kg*10, 10kg*8

Skitpass skit motivation och totalt otaggad!
Inte va de där ett dåligt pass bobban! Riktigt stark

Kommer köra sjukt tungt nästa pass när du är utvilad ska du se (dagens pass va bara äckligt tungt)

Hur länge har du och tjejen varit tillsammans då?

Gammal 2008-08-20, 22:48   #179
_byggarebob_
Registered User

_byggarebob_s avatar

Biceps & Triceps

Citat:
Blev inget linköping för mig (: Men det kanske kommer.. Vi får dra ett pass

Bra gym du tränar på?

Fint pass förövrigt idag! Kämpa på!

Förresten började demon-jesus prata med mig i skolan idag, och ajg tror jag frågade lite blygsamt 4 gånger om vad han sa hahahaha... Han är visst intresserad av språk hörde jag idag, han läser visst både franska, chinesiska och korianska på fritiden Han kanske skulle ta och lära sig svenska först XD
Hehe finns såna sköna orginal så de inte är sant, bara att se de komiska i deras närvaro utan att vara elak. ska lämna konstanta uppdateringar om vad vårat mongo har för sig här, hehe!

Citat:
Ursprungligen postat av stiffieboy Visa inlägg
Inte va de där ett dåligt pass bobban! Riktigt stark

Kommer köra sjukt tungt nästa pass när du är utvilad ska du se (dagens pass va bara äckligt tungt)

Hur länge har du och tjejen varit tillsammans då?
Jag tycker de är lugnt att de går dåligt, men tycker man de är phykist jobbigt så deppar jag ihop totalt, hehe.

Vi har varit tillsammans i 2år & ca 3månader och har bott tillsammans i över ett år, så vi kilar stadigt får ta en par middag ngn gång

Dagens pass var hyffsat skönt faktiskt, då tjejen följde med som stöd och bytte vikter på stången lite nu & då pli på hon du

Biceps

*Hantelcurl: 17.5kg*12, 20kg*10, 22.5kg*8, 25kg*7

*hammergrepp på rakstång: 30kg*15, 40kg*10, 50kg*4, 45kg*8

*Konc curl:10kg*15, 12.5kg*12, 15kg*8, 17.5kg*8PB!

Triceps

*Skullcrushers: 35kg*15, 45kg*12, 55kg*8, 65kg*2PB!

*Hantelpress bakom nacken (en hantel): 10kg*15, 12.5kg*10, 15kg*8, 17.5kg*6PB!

*En arms pushdowns i kabel: 20kg*15, 25kg*12, 30kg*10, 35kg*8

Skönt pass och sov riktigt mkt denna natt, de behövdes!
Gammal 2008-08-21, 08:01   #180
stiffieboy
Registered User

Citat:
Hehe finns såna sköna orginal så de inte är sant, bara att se de komiska i deras närvaro utan att vara elak. ska lämna konstanta uppdateringar om vad vårat mongo har för sig här, hehe!

Jag tycker de är lugnt att de går dåligt, men tycker man de är phykist jobbigt så deppar jag ihop totalt, hehe.

Vi har varit tillsammans i 2år & ca 3månader och har bott tillsammans i över ett år, så vi kilar stadigt får ta en par middag ngn gång

Dagens pass var hyffsat skönt faktiskt, då tjejen följde med som stöd och bytte vikter på stången lite nu & då pli på hon du

Biceps

*Hantelcurl: 17.5kg*12, 20kg*10, 22.5kg*8, 25kg*7

*hammergrepp på rakstång: 30kg*15, 40kg*10, 50kg*4, 45kg*8

*Konc curl:10kg*15, 12.5kg*12, 15kg*8, 17.5kg*8PB!

Triceps

*Skullcrushers: 35kg*15, 45kg*12, 55kg*8, 65kg*2PB!

*Hantelpress bakom nacken (en hantel): 10kg*15, 12.5kg*10, 15kg*8, 17.5kg*6PB!

*En arms pushdowns i kabel: 20kg*15, 25kg*12, 30kg*10, 35kg*8

Skönt pass och sov riktigt mkt denna natt, de behövdes!
Ojojoj, snart giftemål?

Parmiddag it is, jag bangar aldrig på bulk! hehehe

Schysst att tjejen följde med till gymmet.. Det börjar bli så för dig, att du som coleman när han ska köra ben måste ha en kille som står med miniräknare i benpressen (eftersom du kör så tungt ).

Gillar förövrigt att du skriver skullcrushers och inte franskpress! De låter mer hardcore på nåt sätt

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:37.