Här kommer Oscar med 60kilos hantlarna. Såg dock tungt ut idag, brukar vara lättare, men så är det ibland. På dessa vikter måste det vara någon som stabiliserar armbågarna just nu.
__________________ Fitness24.nu - vi söker en ung vältränad kille som vill blogga!
fattas ju bara att folk ska börja gnälla och påstå att de var killen som hjälpte till att stabilisera som gjorde hela jobbet. jävligt imponerad har aldrig sett nån köra på dom vikterna förr! kör hårt!
Filma när ni kör bänk ist =) som styrkelyftare så gillar man inte hantlar ^^ , men men bra vikter =)
Ja de skulle vi kanske göra, dock så är jag inte riktigt lika bra i just bänk. Övat länge med hantlaran. Tycker de tar bättre på brösten, men vi ska se om vi inte kan få upp någon film på minst 120 kg bänk! / Oscar
__________________ Fitness24.nu - vi söker en ung vältränad kille som vill blogga!
Bra pressat! Kul att se att det svider så mycket i mångas ögon pga era resultat.
Citat:
Ursprungligen postat av mr.jarlesjo
även ifall det är många tvivel , så var det JÄVLIGT starkt ! sjukt bra jobbat, båda två
Citat:
Ursprungligen postat av groddddaan
fattas ju bara att folk ska börja gnälla och påstå att de var killen som hjälpte till att stabilisera som gjorde hela jobbet. jävligt imponerad har aldrig sett nån köra på dom vikterna förr! kör hårt!
Citat:
Ursprungligen postat av godismagge
Fyfan imponerande !
Vi kör på, och kan inte tack er nog som stötar oss i de vi gör! / Oscar!
Ja, det kan vara tröttsamt. Samtidigt förtar det lite av intrycket när någon lägger upp filmer på nätet och man är passad från starten på första repset till slutet på sista, don't you think? Personligen tycker jag det inte är det bästa sättet att träna på heller, men det är upp till var och en.
Nåja, det spammas nog i denna journalen så nu ska jag sluta. Som jag skrev i dagsformen-tråden så är jag mycket imponerad, men klart mycket mer av bilderna än denna filmen.