Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-07-29, 19:23   #1651
Fabregas
Registered User

Fabregass avatar

Reg.datum: Jan 2010
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
"Ja nå int upp te diskbänken" ?
Han är sjukt bra när han drar den om att han läst i Amelia om sextipsen...
Haha, exakt den!

Angående förspel, så tycker jag nästan det är resan som är målet liksom.
Till skillnad från Slarti har det inget med ev svett att göra, utan jag gillar hela "uppbyggnaden", och att man måste ge sig lite till tåls innan man får slinka in. Typ.
Gammal 2010-07-29, 21:13   #1652
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Här har vi iaf en kille som är populär bland tjejerna!

Justin Bieber! Kolla in hans flyktmetod!

Gammal 2010-07-29, 21:39   #1653
stevebc
Registered User

stevebcs avatar

Reg.datum: Mar 2005
Självklart har tjejens storlek betydelse. När man ska behöva kasta korv i korridor utan att själv ha för liten blir det rätt drygt, men det är faktiskt något att föredra, enligt mig. Det varar längre och blir därför bättre för båda två, även om det i intervallet x är mindre skönt blir den totala skönheten x*totala intervaller betydligt högre när kvinnan är större. Detta är därför något jag faktiskt föredrar, men det är väl individuellt.

Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
men många verkar tro att allt under 18 cm är samma sak som no chance att tillfredställa sin partner.
HAhahaahah jävlar! Porrskadade antar jag.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade

Senast redigerad av stevebc den 2010-07-29 klockan 21:42.
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 21:56   #1654
Potatiskillen
Banned User

Reg.datum: Jan 2010
Vad är det som garanterar att man mår bättre om man är sig själv? Alltså frasen "var dig själv" låter som att det är så det skall vara. Rätt så dum fråga, men hur ofta är man sig själv då man har alkohol i sig?

Förutom det då, det står på rätt så många sajter som vill ha hjälp med att finna en partner att vara sig själv. Grejjen är bara att om man är sig själv, vad kommer då att ske? Om jag visar en tjej att jag diggar Tasmania i Looney Tunes, vem är det som säger att hon kommer att gilla mig mer då?
Potatiskillen är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-29, 22:02   #1655
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc Visa inlägg
Självklart har tjejens storlek betydelse. När man ska behöva kasta korv i korridor utan att själv ha för liten blir det rätt drygt, men det är faktiskt något att föredra, enligt mig. Det varar längre och blir därför bättre för båda två, även om det i intervallet x är mindre skönt blir den totala skönheten x*totala intervaller betydligt högre när kvinnan är större. Detta är därför något jag faktiskt föredrar, men det är väl individuellt.
Jag håller med dig där. Hellre för stor än för lite för min del iaf. Handlar ju inte bara om hur skönt det är för snopen utan också om hur roligt sex man har. Behöver man ringa låssmeden först blir det sällan kul.

Apropå storleken för killar undrar jag hur mycket det påverkar vad tjejen faktiskt tycker om killen. Jag menar, kan tänka mig att prioriteringarna ser lite olika ut beroende på om det är ett ONS eller nåt mer seriöst. Tänk t.ex. om ni tjejer dejtar Mr. Pörfekt, som bara råkar ha en "liten" brist(nej, jag talar inte om mig själv här, så håll käft! )?

Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
men många verkar tro att allt under 18 cm är samma sak som no chance att tillfredställa sin partner.
Som en polare till mig sade, på fullaste allvar: "Men 25 är ju ändå rätt normalt, kanske lite åt det större hållet men ändå...".

Gissa om han hade komplex.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-30, 01:36   #1656
Andy.da.wohoo
Fick höra en rolig historia

Andy.da.wohoos avatar

Reg.datum: May 2007
Fan, jag blir galen. Typ. Irriterad snarare kanske.

Situation: Försökt skapa liten smskontakt, inte alltid fått svar direkt, ibland uppemot 1-2 timmar efter jag skickade mitt sms. Detta har lett till att jag upplevt det som stelt och som att vi inte kopplat alls. Jag vill lära känna/göra något med henne men är rädd för att det fortsätter på samma vis, stelt och att vi inte kopplar.
Är det bästa att bara köra på direkt, skicka ett sms i stil med "Hejsan! Ursäkta min påstridighet men vill du hitta på något någon dag snart?"

Det är så jobbigt sånthär, får för mig att hon är blyg också. Men bara till en början, vad jag förstått. Hur gör man för att få en blyg tjej att öppna sig och bli "o-blyg"?

Jag kommer säkert få hjärnsläpp också och inte komma på något att prata om utöver proteinfisar, LCHF dieter och att kreatin är bra om man vill bli stark.
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg

Senast redigerad av Andy.da.wohoo den 2010-07-30 klockan 01:37.
Andy.da.wohoo är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-30, 01:38   #1657
stevebc
Registered User

stevebcs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Behöver man ringa låssmeden först blir det sällan kul.
Det, samt att ett 3-sekundersligg inte är roligt för någon. Oavsett vad Herr Chappelle tycker.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Gammal 2010-07-30, 01:52   #1658
mini
Svensk mästarinna 2011.

minis avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Potatiskillen Visa inlägg
Vad är det som garanterar att man mår bättre om man är sig själv?

Grejjen är bara att om man är sig själv, vad kommer då att ske? Om jag visar en tjej att jag diggar Tasmania i Looney Tunes, vem är det som säger att hon kommer att gilla mig mer då?
Det blir ju onekligen lättare om man inte behöver jobba så hårt på att verka vara något annat. Sedan håller jag med dig om att frasen är sliten, att vara sig själv betyder ju inte att man bara har en dimension och att man alltid är likadan, oavsett person eller situation man hamnar inför.

Chansen om du berättar för någon vad du gillar är att du hittar en person som gillar samma saker, och det är ju alltid trivsamt. När man träffar någon man har mycket gemensamt med är det lätt att finna den personen tilldragande. Det gäller både dig och henne.
Gammal 2010-07-30, 03:37   #1659
Kek
Registered User

Keks avatar

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
skaparns råd är absolut bra om du vill låta det hela rinna ut i sanden. Jag fattar inte varifrån folk (män som kvinnor) fått "spela svår och otillgänglig så får du prinsen/prinsessan och halva kungariket"-grejen? Har det någonsin funkat? Ett visst mått av självdistans och -säkerhet är alltid attraktivt, men vill man komma närmare än en armlängds avstånd till någon så måste man tillsist sänka garden.

Sina känslor kan man inte styra, men sina handlingar är man i högsta grad ansvarig för. Om tjejen är seriöst intresserad av dig bör hon givetvis avsluta förhållandet hon är i nu, allt annat är moraliskt förkastligt. Om DU är seriös med att du kan tänka dig att inleda något mer än random play med henne så tycker jag att du ska klargöra det. Yes öppningsline tycker jag är strålande, men jag personligen hade ställt hårda krav på att hon måste bryta med sin nuvarande innan ni tar fler steg ihop. It takes two to tango och även om du inte bryter några löften så är du delaktig i ett väldigt elakt svek om er relation fördjupas under nuvarande förutsättningar.

//Kristin
Har iaf snackat lite om det med henne nu. Fick väl inte ut så jättemycket från henne. Verkade mest vara jävligt osäker och kort och gott hade det som kom från hennes sida kunnat sammanfattas till "jag vet inte" ungefär.

Inte en susning om vad som händer nu. Hade ärligt talat varit lättare om hon bad mig dra åt helvete eller något istället så jag åtminstonde visste vad hon ville så jag slipper gå omkring och tänka mig knasig på skiten.
Gammal 2010-07-30, 06:51   #1660
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Kek Visa inlägg
Har iaf snackat lite om det med henne nu. Fick väl inte ut så jättemycket från henne. Verkade mest vara jävligt osäker och kort och gott hade det som kom från hennes sida kunnat sammanfattas till "jag vet inte" ungefär.

Inte en susning om vad som händer nu. Hade ärligt talat varit lättare om hon bad mig dra åt helvete eller något istället så jag åtminstonde visste vad hon ville så jag slipper gå omkring och tänka mig knasig på skiten.
Att hon inte vet kan ju lika gärna tolkas som att hon inte har tillräckligt mycket investerat i dig och er relation för att våga/vilja bryta med sin nuvarande.

Jag hade inte orkat vänta i evighet på att hon skulle bestämma sig, hon hade fått en relativt kort tidsfrist och hade hon inte bestämt sig så hade jag gått vidare och även klargjort det för henne i ordalag av typen "eftersom du inte kan bestämma dig för hur du vill ha det så bestämmer jag mig för att det här inte är värt det".

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-30, 11:30   #1661
Tricce
Väsby EPA raggare

Tricces avatar

Reg.datum: Dec 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo Visa inlägg
Hur gör man för att få en blyg tjej att öppna sig och bli "o-blyg"?
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Tricce är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-30, 12:09   #1662
stevebc
Registered User

stevebcs avatar

Citat:
Gammal 2010-07-30, 12:22   #1663
shut teh face
Mother love bone

shut teh faces avatar

Reg.datum: Aug 2006
Snart kommer vi få barnet. Jag undrar hur det kommer påverka vår relation... jag är inte direkt orolig eller så, undrar mest vad "the hype" är, och hur folk lyckas krascha bra äktenskap ett halvår efter första barnet är fött.
shut teh face är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-30, 12:29   #1664
Madame
Madamp!

Madames avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
Snart kommer vi få barnet.
Spännande!

Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
Jag undrar hur det kommer påverka vår relation... jag är inte direkt orolig eller så, undrar mest vad "the hype" är, och hur folk lyckas krascha bra äktenskap ett halvår efter första barnet är fött.
Kanske för att det blir en stor omställning i livet som får en att reflektera och tänka i nya banor, (förhållandet kanske inte var så bra som man trodde?)
Har det utsatts för prövningar förut? Om inte, kanske man inte vet hur man ska hantera sig själv och varandra när man är riktigt genomtrött och sliten, och så tror man att det är förhållandet/partnern det är fel på fast att man egentligen bara behöver barnvakt, egentid, space, osv.

Det är min teori.
Madame är inte uppkopplad  
Gammal 2010-07-30, 12:33   #1665
shut teh face
Mother love bone

shut teh faces avatar

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
Spännande!

Kanske för att det blir en stor omställning i livet som får en att reflektera och tänka i nya banor, (förhållandet kanske inte var så bra som man trodde?)
Har det utsatts för prövningar förut? Om inte, kanske man inte vet hur man ska hantera sig själv och varandra när man är riktigt genomtrött och sliten, och så tror man att det är förhållandet/partnern det är fel på fast att man egentligen bara behöver barnvakt, egentid, space, osv.

Det är min teori.
Mm något sådant är det väl. Det verkar nästan som att du erbjuder dig att vara barnvakt åt oss? Hör av dig via pm!
shut teh face är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:16.