Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-02-08, 18:18   #151
anvihl
Registered User

anvihls avatar

Reg.datum: Apr 2012
Citat:
Ursprungligen postat av leee Visa inlägg
Ut ur bastun med huvet före vad tror du.
Du menar att du hade tagit tag med båda händerna i en naken man med ståkuk och slängt ut honom? Han hade gjort motstånd, inte otänkbart att du har ett famntag bakifrån och han gör motstånd med att puta bak röven, alla andra i omklädningsrummet ser bara två nakna män en med ståkuk i någon lustigt samkväm i bastun och sen är du stämplad som bögen för resten av livet. Fick förövrigt ett uppslag för en ny sexnovell där, tack.

Kom på en grej till som hänt på mitt gym jag tror jag t.o.m skrivet om tidigare här i någon tråd: under ett tidigt morgonpass kom där in en ung kille som gick tvärs genom gymmet, öppnade ett fönster och klev ut (typ markplan), såg honom aldrig igen.
Gammal 2017-02-08, 21:19   #152
HenrikJ
Registered User

Reg.datum: Jul 2012
Hahahahah garvar så jag kvävs
Gammal 2017-02-08, 21:20   #153
HenrikJ
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av muddler Visa inlägg
Detta har jag bland annat fått se som personal på mitt gamla gym back in the day:

-Basturunkare

-Bastukissare

-Samlag

-Fest efter stängning (dom gömde sig i lokalen) vilket medförde halvtomma spitpavor och fimpar i hela gymmet, behöver jag ens säga att det medförde avstängning?

-Våldtäkt (OK detta såg jag inte, det kom fram senare. Personen i fråga åkte i finkan i tre år)

-Hittade även en hel hoper fulla ryssar i bastun en fredagskväll då jag registrerat en av dom som medlem men han släppte in typ alla sina polare efter. Jag sa att nu får ni gå härifrån på engelska, var faktiskt lite rädd för vedergällning så laddade upp med div. gymhandtag som vapen för jag skulle träna själv den kvällen och det var bara jag och ryssarna där. Det hela löste sig dock väldigt bra då han som släppt in kom ner och bad om ursäkt sen.
Hur hanterade du runkaren då? Fick han runka ifred, sa du åt honom att runka hemma eller fick han någon form av straff?
Gammal 2017-02-08, 21:23   #154
Tricklew
W för Vendetta

Tricklews avatar

Reg.datum: Feb 2011
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikJ Visa inlägg
Hur hanterade du runkaren då? Fick han runka ifred, sa du åt honom att runka hemma eller fick han någon form av straff?
Har du aldrig sett film? Han hjälpte till, förstås.
Citat:
Ursprungligen postat av thunder Visa inlägg
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
Tricklew är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 21:47   #155
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE

ARMSTARKs avatar

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Hehe, "Cash me ousside".
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 21:51   #156
Isseman
Registered User

Issemans avatar

Reg.datum: May 2014
Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Kom på en grej till som hänt på mitt gym jag tror jag t.o.m skrivet om tidigare här i någon tråd: under ett tidigt morgonpass kom där in en ung kille som gick tvärs genom gymmet, öppnade ett fönster och klev ut (typ markplan), såg honom aldrig igen.
HAHAHHAHHAHAAH FYFAN
Isseman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 21:56   #157
muddler
Lekfarbror

muddlers avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK Visa inlägg
Hehe, "Cash me ousside".
Han runkade till killarna som just då stod i duschen, bastun var konstruerad som så att ett litet fönster vette ut mot duschen. Detta kommunicerades till mig så jag fick sticka in huvudet och upplysa om att "det där får du göra hemma!" eller nått ditåt. Han kom aldrig tillbaka sen och det var väl lika bra det En jävligt sliten herre var det. Han är för övrigt död nu, blev inte ens 50 bast.

Träning och grejer

Muddler läser ferdinand!
muddler är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 22:45   #158
Rolfarsson
Registered User

Rolfarssons avatar

Reg.datum: Jun 2015
En kille som fanns på mitt gym för några år sedan gick alltid omkring och skrattade samt pratade med sig själv, jag antar att han led av någon diagnos, som t.ex. schizofreni, antingen det eller så gick han till gymmet hög som ett hus.
Han var hur som helst mycket underhållande, speciellt då hans skratt var episkt och väldigt smittsamt.
En gång så satt han bredvid mig och precis när jag hade fallit bakåt med hantlarna och börjat att hantelpressa så brister han ut i ett av sina höga random skratt, vilket tvingade mig till att avbryta setet då jag skrattade så hårt, sen så satt vi båda där och skrattade i typ 5 min haha
Han livade minst sagt upp stämningen på gymmet, det fanns nog ingen där som inte gick omkring med ett leende på läpparna när han var i sitt esse
Rolfarsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 23:01   #159
HenrikJ
Registered User

Citat:
Han runkade till killarna som just då stod i duschen, bastun var konstruerad som så att ett litet fönster vette ut mot duschen. Detta kommunicerades till mig så jag fick sticka in huvudet och upplysa om att "det där får du göra hemma!" eller nått ditåt. Han kom aldrig tillbaka sen och det var väl lika bra det En jävligt sliten herre var det. Han är för övrigt död nu, blev inte ens 50 bast.
Ajajdå, sorgligt! Hos oss är det mest yngre killar ca 20-25 som runkar. Oklart för mig om de runkar till de andra killarna eller om de bara vill att andra ska se när de runkar. Har svårt att sätta mig in i gymrunkarhjärnan.
Gammal 2017-02-08, 23:02   #160
C h r i s
.

C h r i ss avatar

Reg.datum: Jun 2007
Citat:
Ajajdå, sorgligt! Hos oss är det mest yngre killar ca 20-25 som runkar. Oklart för mig om de runkar till de andra killarna eller om de bara vill att andra ska se när de runkar. Har svårt att sätta mig in i gymrunkarhjärnan.
De fluffar bara.
C h r i s är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-08, 23:06   #161
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Kan tänka mig att det var "lite" skämmigt att bli påkommen.
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-09, 13:01   #162
Illustrerade mannen
Jag vill inte ha någon avatartext.

Illustrerade mannens avatar

Reg.datum: Feb 2008
Läääänge sedan...
Av oklara anledningar var jag på ett gym tidigt på morgon, innan det var öppet. (Jag minns inte hur det kunde komma sig.) Helt solokvist. Efter en stund dyker en tjej upp. Jag hade sett henne flera gånger tidigare. En liten godbit... Det faller sig så att vi börjar prata och efter en stund blir det hett- Lite svettiga, lättklädda och ensamma... Vi har samlag... Hon står böjd över en bänk och jag står bakom... Helt plötsligt står en dagisklass mitt i gymet och tittar på oss! Jag drar ur, tjejen försöker gömma sig och två dagisfröknar kommer springande, skrikande... De tar med ungarna ut och en av dem kommer in till oss och förklarar att vi är sjuka och perversa! Jag fattar ingenting - vad i hela fridens namn gjorde en dagisklass på gymet klockan 07 på morgonen? Jag hörde aldrig något om det från gympersonalen...
(Tjejen och jag fortsatte träffas då och då, men då hemma hos någon av oss...) Ack ljuva ungdom!
Illustrerade mannen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-09, 13:35   #163
VoDaresVins
Registered User

VoDaresVinss avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Illustrerade mannen Visa inlägg
Läääänge sedan...
Av oklara anledningar var jag på ett gym tidigt på morgon, innan det var öppet. (Jag minns inte hur det kunde komma sig.) Helt solokvist. Efter en stund dyker en tjej upp. Jag hade sett henne flera gånger tidigare. En liten godbit... Det faller sig så att vi börjar prata och efter en stund blir det hett- Lite svettiga, lättklädda och ensamma... Vi har samlag... Hon står böjd över en bänk och jag står bakom... Helt plötsligt står en dagisklass mitt i gymet och tittar på oss! Jag drar ur, tjejen försöker gömma sig och två dagisfröknar kommer springande, skrikande... De tar med ungarna ut och en av dem kommer in till oss och förklarar att vi är sjuka och perversa! Jag fattar ingenting - vad i hela fridens namn gjorde en dagisklass på gymet klockan 07 på morgonen? Jag hörde aldrig något om det från gympersonalen...
(Tjejen och jag fortsatte träffas då och då, men då hemma hos någon av oss...) Ack ljuva ungdom!
Vilken ångest för barnen. Är det sådär man tränar på gym??!!
Gammal 2017-02-09, 13:56   #164
Blomkål
Registered User

Blomkåls avatar

Reg.datum: Jan 2015
Var väl egentligen bara roligt men för ett par år sedan när det var som mest razzior på gymmen runt om i Sthlm så knackade snuten på en kväll på stället jag tränade på då. Det kom väl inte som någon större chock men såg sjukt roligt ut när en efter en började hoppa ut genom fönstren och springa därifrån. Ett arabgäng som alltid tränade tillsammans och smög längs väggarna tog tillfället i akt att länsa kvarglömda väskor på proteinpulver, remmar och lindor medan snuten sprang runt som yra höns. Tror inte ens de bemödade sig med att pissa någon av de som stannat kvar.

Nu på F&S händer det nästan aldrig något utöver det vanliga.
Blomkål är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-09, 14:35   #165
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkål Visa inlägg
Var väl egentligen bara roligt men för ett par år sedan när det var som mest razzior på gymmen runt om i Sthlm så knackade snuten på en kväll på stället jag tränade på då. Det kom väl inte som någon större chock men såg sjukt roligt ut när en efter en började hoppa ut genom fönstren och springa därifrån. Ett arabgäng som alltid tränade tillsammans och smög längs väggarna tog tillfället i akt att länsa kvarglömda väskor på proteinpulver, remmar och lindor medan snuten sprang runt som yra höns. Tror inte ens de bemödade sig med att pissa någon av de som stannat kvar.

Nu på F&S händer det nästan aldrig något utöver det vanliga.
Svårt att veta vilka som var dopade på det gymmet.
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:13.