Träningspass 24 September 2008 - Bröst, Triceps, Mage.
Hujedamej, ungefär 2 timmar innan jag skulle åka och träna börjar jag känna att jag får ont i halsen.. En timme senare är jag ganska yr, börjar känna mig febrig. Trotsig som jag är så tränar jag idag, det gick ganska okej men det hade kunnat gått bättre. Gjorde så mycket jag orkade sen åkte jag hem. På kvällen blev jag ännu sämre, idag är sjuk som en ko och har sovit i princip hela dagen. Gissar på att det inte blir någon träning imorgon såvida jag inte käkar i mig 2 paket Ipren. Tur att jag har en sån underbar sambo som tar hand om mig, matar mig och håller om mig när jag fryser
Bänkpress
2 x 8 20kg
1 x 4 25kg
1 x 8 20kg
Hantelpress sned
1 x 8 6kg per arm
2 x 8 7kg per arm
1 x 8 8kg per arm (
Lite PB här får man väl säga, inte så mycket att hurra över, men lite iallafall 
)
Cabel flyes
4 x 8 8kg per arm
Absolut hatar den här grejen, jag tog mycket mer än jag brukar göra men samtidigt såg jag ut som en groda och gjorde den nog inte helt riktigt rätt heller. I hate it..
Press mot panna
4 x 10 15kg (
Lite PB igen.)
Press i maskin
4 x 8 30kg
Enarmspress maskin
4 x 10 4kg per arm (
Lite PB igen, lamt :P)
Tränade lite mage, sen la jag mig och solade 12min. Äntligen börjar mitt ansikte få en annan färg än dödsblek.
bläblä. Nu ska jag gå och lägga mig igen tror jag, fast jag sovit hela dagen. Ont i halsen, feber och allmänt tokslut i kroppen.
Har tränat en månad nu, tänkte ta lite nya bilder för att se om det blivit någon liten förändring :P
Jag glömde nästan berätta att jag hämtade ut mitt EsaPro Citron idag, köpte någon typ av fanta som jag tänkte försöka blanda ut det med eftersom folk sa att det var så fullständigt vidrigt och smakade gamla råttspyor osvosv.
Jag tog 3dl vatten och 1 halv skopa pulver och blandade i min nya fina fairing shaker.. Luktade lite på det.. Smakade lite på det.. Sen tänkte jag 'Vad i
H-vete snackar folk om?' Det var väl inte så jäkla illa?
Vet folk ens hur spyor smakar? Tro mig, det vet jag. Det här smakade ju hallon i jämnförelse :P Det där ska man väl kunna sluka i sig i ett svep, speciellt om det är så bra som folk tycker så ska det väl inte vara så hemskt att peta i sig det där..
Mitt betyg so far; Det smakar inte
SÅ illa. Jag kommer inte blanda ut det med nå fanta eller funlight iallafall.
Jag vill träna imorgon...