Efter att ha läst en del andras träningsjournaler tröttnade jag, och bestämde mig för att börja skriva min egen! Wohoo.
Har tränat en vecka nu, satt min fot på ett gym ett antal gånger förut men aldrig så seriöst som det är den här gången. Nu är det mycket bra kosthållning (hahaha, you'll see.

), kosttillskott, fast träningsschema och massor med gym som gäller!
Jag har alltid varit lat, vilket säkert kommer skina igenom här för jag tänker vara så brutalt ärlig som jag bara törs (varje ostbågspåse kommer noteras).
Jag har bestämt mig för att inte hålla någon direkt koll på kaloriintag, för mitt mål är icke att gå ner i vikt men jag tänker försöka äta nyttigare för lilla hälsans skull. Pga min lathet har jag en väldigt dålig rygg, ömma ben samt rätt så ofta inflammation i högra knät vilket troligtvis kommer påverka mina prestationer här framöver, eller så kommer det bara vara något jag skyller på, var inte sen att döma.
Jag har bestämt mig för att sluta supa mig full i den mån jag kan med träningen som en sporre (säger jag och tar ett till glas vin såhär på söndagskvällen)
Ålder: 20
Längd: 162cm
Vikt: 51kg
Byst: 84cm
Midja: 70cm
Stuss: 94cm (fatass)
Lår: 49cm
Armar (spända): 26cm (filmjölk)
Gym: Korpen @ Gävle
Nyligen inskaffat: Gymkort, kosttillskott, träningshandskar, träningsskor, koffeintabletter, motivation, mixer (mmm smoothies).
På tal om smoothies, jag tyckte det var ett bra köp pga att man kan göra goda hälsosamma drinkar medans min sambo tyckte det skulle vara gott att blanda i glass i det hela? Buzzkill.
Tror jag ska lägga upp lite bilder också så man kan lägga upp fler sen och se förändringar allt eftersom, vad tycker ni?
Imorgon är det back to the gym, få ett fast träningsschema & en fast stjärt. Men nu ska jag dricka upp mitt vin.