Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-02-13, 00:19   #1591
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
gillar happyface! fasiken vad ett leende kan göra mkt egentligen...
andra bilden kändes mer som

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 00:36   #1592
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Madame Visa inlägg
Haha, ååååh den där kissen måste vara själva definitionen av ansiktsuttrycket/smileyn --> XD
!!!1
Haha.. jaaa! Spot on..

Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Du kan ju alltid äta pyttesmå saker under dagen bara för att hålla hungern borta, och sedan äta en rejäl måltid på kvällen ändå?
Jo, uppenbarligen går det fint - men det är något visst att sätta sig vid dukat bord och i lugn och ro njuta av maten.. Vilket sista målet blev iaf! Och att smälta goudaost över sötmandlar var galet jättesupergott!

Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Glad & fin!
Naaw, tack! Känner mig tillfreds, vilket folk säger märks - gött. Ju mindre jag fokuserar på ytan och mer på innanför - desto mer vän blir ytan dessutom.. it´s a ding ding world..

Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
gillar happyface! fasiken vad ett leende kan göra mkt egentligen...
andra bilden kändes mer som

Men va fashiken.. haha!! Happyface stays put..

Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 18:37   #1593
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Shieet va trött man är när den sovande jouren blir en vaken jobbig - meeeen ryggpass skulle det bli och det blev det!

Tränat:
Ryggresningar m 10 kg platta 2x 15, sen latsdrag vissa tjusiga sen några tyngre mindre tjusiga och hm... dropset tror jag det heter? Sittande enarmsrodd i drag, inte jättetungt men rätt snyggt om jag får säga det själv... Ryggresningar med 15 kg platta 4x15 st, kändes fina lätta! Situps mellan alla ryggresningar. Hög rodd i maskin 2 set, testade frivändningar ? på 17,5 kg 12 st, militärpressen var tung på 17,5 kg, två tior på den sen 7, 6, 6 på 20 kg. Hantellyft åt sidorna + baksida med hantlar pga dragmaskin upptagen.. Men blev ju tokslut även med hantlar! Puh va jäkla underbart det är att träna... Har hatat att träna axlar i urminnes tider även om jag haft en fabless för just baksidan, men den plågsamma njutningen som pågår under passen numera är ju pervers...

Stretchade hela mig också, bröstmusklerna brukar jag stretcha titt som tätt men ändå kryper axlarna fram... me don´t like!!

Ätit:
3 ägg, kaffe m mjölk, rage (eaakreatin - träning -eaakrreatin) -2 h pga fick ta grabben tidigare - cvapcisi m vitkål och ägg tills det sprutade ur öronen. Sen bakade vi rågsiktskakor + hallonmuffins + browniemuffins. Vet ni hur det doftar här? Högst obantvänlig doft... Så jag tog en tsk browniesmet. AMEN SMART...åååååh!

Cravings from hell, men ½ burk kvarg med kakao sötningsmedel och några hallon däckade ner mig i soffan... å här ligger jag... mättast ever och ändå bara 1400 kcal idag... Får nog bli ost och sötmandlar till kvällen!

Gammal 2010-02-13, 18:43   #1594
cam
Registered User

cams avatar

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Känner mig tillfreds, vilket folk säger märks - gött. Ju mindre jag fokuserar på ytan och mer på innanför - desto mer vän blir ytan dessutom.. it´s a ding ding world..
Ja helt crazy egentligen, men det är helt underbart när den polletten trillar ned!
cam är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 18:50   #1595
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av cam Visa inlägg
Ja helt crazy egentligen, men det är helt underbart när den polletten trillar ned!
Jepp, helt dingelidong.. Gillar sånt dingelindong! Keep the poletts trilling ner... Behövligt och trefligt.

Gammal 2010-02-13, 19:01   #1596
ChrisDEFC
Registered User

ChrisDEFCs avatar

Reg.datum: Sep 2007
Citat:
Stretchade hela mig också, bröstmusklerna brukar jag stretcha titt som tätt men ändå kryper axlarna fram... me don´t like!!
Samma här men i övrigt så verkar det ju finfint att ligga på 1400kcal och ändå va mätt och go =) Fina militärpressar åxå!
ChrisDEFC är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-13, 19:50   #1597
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC Visa inlägg
Samma här men i övrigt så verkar det ju finfint att ligga på 1400kcal och ändå va mätt och go =) Fina militärpressar åxå!
Nja, har pressat lite tyngre/bättre ngt pass sedan.. och nu har jag mumsat smörstekta äppelklyftor + sötmandlar i kanel och sötströ med klick vaniljkvarg, så 1700 hamnade dagen på!

Gammal 2010-02-13, 23:19   #1598
Madame
Madamp!

Madames avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Hantellyft åt sidorna + baksida med hantlar pga dragmaskin upptagen.. Men blev ju tokslut även med hantlar! Puh va jäkla underbart det är att träna... Har hatat att träna axlar i urminnes tider även om jag haft en fabless för just baksidan, men den plågsamma njutningen som pågår under passen numera är ju pervers...
Haha, kötta axlar är underbaaaaaaart! Jag brukar ju tjata om det och nu fick jag tillfälle att säga det igen plusett +1 plus 1 + eeeeeett!!!!1111111
Madame är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-14, 00:41   #1599
Madame
Madamp!

Madames avatar

Reg.datum: Sep 2008
Lellan!!!1 Det är inte hållbart att logga ut från kolo med lite eller inget utrymme i PM-korgen! bättring!
Madame är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-14, 08:24   #1600
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Har hatat att träna axlar i urminnes tider även om jag haft en fabless för just baksidan, men den plågsamma njutningen som pågår under passen numera är ju pervers...
Citat:
Haha, kötta axlar är underbaaaaaaart! Jag brukar ju tjata om det och nu fick jag tillfälle att säga det igen plusett +1 plus 1 + eeeeeett!!!!1111111
Axlar är ju roligaste passet, men känner sig ju som hulkeeeeeeeeen!

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-14, 11:47   #1601
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Citat:
Haha, kötta axlar är underbaaaaaaart! *cupid * Jag brukar ju tjata om det och nu fick jag tillfälle att säga det igen : D plusett +1 plus 1 + eeeeeett!!!!1111111
(<- jepp, it´s me)

Citat:
Lellan!!!1 Det är inte hållbart att logga ut från kolo med lite eller inget utrymme i PM-korgen! *grr * bättring! ; )
Felåt.. (va vaare va vare va vaaare?? Skicka om?)

Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao Visa inlägg
Axlar är ju roligaste passet, men känner sig ju som hulkeeeeeeeeen!
Beeeeefcaaaaaake..... *sliter sönder kläderna*

Gammal 2010-02-14, 11:55   #1602
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Förresten är jag så egenkär att jag köpt Amaronevin och choklad till mig själv. ALLA hjärtans dag inkluderar även det egna..

Men är toktrött och ska promenixa och gymma med boenden idag fast jag drömmer om att slööööa, nåt skoj ska man väl ha sig! (rädd att jag låter som Regina Lund som förlovade sig med sig själv.. )

Gammal 2010-02-14, 12:16   #1603
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:
Förresten är jag så egenkär att jag köpt Amaronevin och choklad till mig själv. ALLA hjärtans dag inkluderar även det egna..

Men är toktrött och ska promenixa och gymma med boenden idag fast jag drömmer om att slööööa, nåt skoj ska man väl ha sig! (rädd att jag låter som Regina Lund som förlovade sig med sig själv.. )
+111111111111

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-14, 12:39   #1604
Eldhroka
Kinky Member

Eldhrokas avatar

Citat:
)
Tar man inte hand om sig själv så blir det svårt att ta hand om andra
Eldhroka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-14, 12:49   #1605
Anton Fräs
Stark

Anton Fräss avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Egenkärlek är den enda livslånga kärleken!
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:52.