Shieet va trött man är när den sovande jouren blir en vaken jobbig - meeeen ryggpass skulle det bli och det blev det! 
Tränat:
Ryggresningar m 10 kg platta 2x 15, sen
latsdrag vissa tjusiga sen några tyngre mindre tjusiga och hm... dropset tror jag det heter?
Sittande enarmsrodd i drag, inte jättetungt men rätt snyggt om jag får säga det själv...
Ryggresningar med 15 kg platta 4x15 st, kändes fina lätta!
Situps mellan alla ryggresningar.
Hög rodd i maskin 2 set, testade frivändningar ? på 17,5 kg 12 st,
militärpressen var tung på 17,5 kg, två tior på den sen 7, 6, 6 på 20 kg.
Hantellyft åt sidorna +
baksida med hantlar pga dragmaskin upptagen.. Men blev ju tokslut även med hantlar! Puh va jäkla underbart det är att träna... Har hatat att träna axlar i urminnes tider även om jag haft en fabless för just baksidan, men den plågsamma njutningen som pågår under passen numera är ju pervers...
Stretchade hela mig också, bröstmusklerna brukar jag stretcha titt som tätt men ändå kryper axlarna fram... me don´t like!!
Ätit:
3 ägg, kaffe m mjölk, rage (eaakreatin - träning -eaakrreatin) -2 h pga fick ta grabben tidigare - cvapcisi m vitkål och ägg tills det sprutade ur öronen. Sen bakade vi rågsiktskakor + hallonmuffins + browniemuffins. Vet ni hur det doftar här?

Högst obantvänlig doft...

Så jag tog en tsk browniesmet. AMEN SMART...åååååh!
Cravings from hell, men ½ burk kvarg med kakao sötningsmedel och några hallon däckade ner mig i soffan...
å här ligger jag... mättast ever och ändå bara 1400 kcal idag... Får nog bli ost och sötmandlar till kvällen!