Är det magiskt? Annars brukar man ju höra att man inte ska vara i det överläget och veva för att man får aids i slempropparna i axlarna då.
det är bara kärringar som säger så. nerå, men man får vara försiktig och ha extrem kontroll i övningen och köra med typ 3-5 kg och verkligen stretcha ist för att lyfta. det som slutligen funkade för mig
Strongman har tvärtemot ett bra rykte. Starka bönder, frisk, fet go och glad kexchoklad - krallig arbetarklass. Här dansar bönder korta och långa breeeda om röven stora och stronga! Potatis och gröt, hårt arbete, manlig svett och white trash-idyll!
Förkyld. Tröstäter kakor och dricker saker. En del blåbärssaker med protte i... men mest sockersaker. Vi får se om det blir nått tränat någon annan gång!
shhhhaaaaa .. vet du hur länge jag fick leta efter den här sidan.. satt typ hur länge som helst på journalsidorna. men ja,, jag vet, säg inget.
okej så det var det där som kallades brygga? när man krumbuktar ryggen på bänken?
Just precis ^^,
Du kunde ju ha tryckt på länken i min signatur bara annars. Då slipper man leta!
Förkyld. Tröstäter kakor och dricker saker. En del blåbärssaker med protte i... men mest sockersaker. Vi får se om det blir nått tränat någon annan gång!
Vid sjukdom gäller de fyra V:na för att bli frisk fort.
Vila
Värme
Vnäring
Viski
Citat:
Ursprungligen postat av Sandra81
MÖÖH jag sa ju att du inte skulle säga nått om det.
Ät choklad