Hejje!! Men jag ska ju sooova nuh.. liten kommer väcka mig med kram strax före sju skulle jag tro.. sen är det ingen återvändo till vila förrän 20.30, du får byta jobb så vi kan babbla i babbla..
Om man har en nyligen använd varm tepåse sweetchilichai med lite ljummet tevatten i, och häller på kallt vatten samt en magensiumbrustablett. Då smakar det preciiis som en dåligt blandad spritdrink. *vet*
Fråga: ska jag ringa en doktor ang detta:
Hade lunginflammation under hösten, penicillinkur innan jul. Dock kvarstår ett läte i lungorna, ffa när jag ska sova el har setat still länge alt varit ute i kylan. Ett väsande liksom, störande vid insomning.
Problem nr 2: jag kissar och är törstig en massa. Vet inte vad som är hönan el ägget, dricker helst te el varm funlight el olika vitaminbrus, vatten känns så trökigt men jag är ju törstig goddamit!
Diagnos samt behandlingsförslag pretty plz?
Törstig som inte går över brukar för mig betyda saltbrist. Prova med det.
__________________ I'm not clumsy. The floor just hates me, the tables and chairs are bullies, and the walls get in my way.
Törstig som inte går över brukar för mig betyda saltbrist. Prova med det.
Salt.. Jag börjar fundera på motsatsen; att jag äter för mkt salt. Men enligt pt F tror han inte att jag gör det; dessutom svettas jag som ingen vet vad, så vi kan ju inbilla oss att jag behöver det. Mentalt behöver jag det, salt är liksom livets.. salt!!
Lungljuden störst jag ändå bara av när jag ska sova, och jag kan alltid sova, så lite störning kan jag leva med. Så länge det innebär att jag kommer dö ( snart alltså... Dö lär man ju! ).