Kommentar: Bänksviken. Annars ganska nöjd. Fick vänta jättelänge mellan dips & bänk men det är ju sånt som händer ibland. Snuskigt tråkigt dock. Jag filmade lite efter gymmet, un poco de un posedown. Här är den. LOL.
Laddar upp el VLOGG senare ikväll alternativt first thing in the morning, får gäster nu sen kompisvallen för Schweden aber das Germaner ja. Min tyska är flawless.
Bump
Citat:
Ursprungligen postat av LillisJ
1. Bitch, hur fan kan du vara besviken på din prestation i bänk efter att du kört 5800 dips? Och 3 arbetsset innan 100kg?
2. Extrem eftermiddagshumor när du "säger" WAAAA- PAMPAMPAAAAM" för att sedan justera optiljuset
3. Din tricep är gaiganstjtansiutshk!
Jag bara blev det. Riktigt dålig fart & kontroll, smällde stången i stativet två gånger
Hahaha, äh orkade inte lyssna på min brorsa/morsa som höll på å jiddra så började göra ljud istället
Citat:
Ursprungligen postat av Måsse
Hahaha sötast <3. Asklar luken gud o krabban e emeizin!
Grymmaste krabba jag sett på länge!
Vill du ha lite feedback så skulle jag säga att du behöver lite mer fokus övre bröst och armar. Ryggen och axlarna är galet snygga däremot!
__________________ Följ min Form:Längd: 184 cm Startvikt: 62.6 kg Nuvarande vikt: 85.5 kg Följ även min resa ur ätstörningen till muskelbyggare i min journal Här
Grymmaste krabba jag sett på länge!
Vill du ha lite feedback så skulle jag säga att du behöver lite mer fokus övre bröst och armar. Ryggen och axlarna är galet snygga däremot!
Citat:
Ursprungligen postat av jflycore
Soooo much hair. Cuteness.
But else, very nice. Guuuud werk.
Tack gubbar! Krabban är optipose för mig. ryktet, skönt att vi tycker samma. Armarna kör jag tre x per muskelgrupp i veckan och sen får jag se hur jag gör med pecsen i vinter men de är definitivt prio. Tack för kritiken, tack igen gubbs
Riktigt sjuk krabba! bra rygg/axlaroch faktiskt armar dessutom! riktigt bra!!
Mjo, ibland ser armarna hyfsade ut. Oftast inte. Pecs är dock det som behöver mest arbete i dagsläget, prio på pecs, sen armar och sen vader/underarmar. Behöver lite mer kött/massa på Quadsen också, mer definierad bål och sen är man ready.
Kommentar: Da burns. Kändes i fästena något så djävulskt idag men en krigare viker inte ner sig. Gick på lite lägre vikter än förra gången men fick mycket bättre kontakt ex i stångrodden där högrepsen i slutet verkligen brände in sig och gjorde sitt. #swag