Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-02-09, 18:04   #181
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Tree Fiddy Visa inlägg
Varför vill du bli kallad till dopingtest?
Man får både ett kvitto på att man är tillräckligt grov för att bli inkallad för doping, på att man är dopingfri och på att man är man nog att kunna kissa när två främlingar tittar på. Jag förstår absolut hans iver.
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-09, 18:08   #182
MackeJuve
Registered User

MackeJuves avatar

Reg.datum: Dec 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Man får både ett kvitto på att man är tillräckligt grov för att bli inkallad för doping, på att man är dopingfri och på att man är man nog att kunna kissa när två främlingar tittar på. Jag förstår absolut hans iver.
Exakt så, främst det förstnämnda då.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

5K: 17:43 6-timmars: 76,34 km 24-timmars: 186,91 km
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-09, 18:23   #183
Man and Machine
Stenhård medlem

Man and Machines avatar

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Varför vill du bli kallad till dopingtest?
Kan ju vara trevligt att äga personalen och ev. personer som misstror en.

Men alltså vad är det för jävla gym ni tränar på med så utbredd runkkultur?
Man and Machine är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-09, 18:30   #184
Tree Fiddy
Need

Tree Fiddys avatar

Reg.datum: May 2016
Citat:
Larvigt. Jag har iaf annat att göra än att stå och pissa inför polisen för att dom ska utreda ifall jag har begått ett brott som inte skadar någon annan än mig själv eller inte.
Gammal 2017-02-09, 19:00   #185
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning

Diomedea exulanss avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Larvigt. Jag har iaf annat att göra än att stå och pissa inför polisen för att dom ska utreda ifall jag har begått ett brott som inte skadar någon annan än mig själv eller inte.
Så där talar en dopad!
Min bantning just nu!
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-02-09, 20:16   #186
Tree Fiddy
Need

Tree Fiddys avatar

Reg.datum: May 2016
Citat:
Så där talar en dopad!
och vanligt folk med lite vett som inte behöver ett kvitto på att man är tillräckligt grov för att uppfattas som dopad.
Gammal 2017-02-09, 21:20   #187
Ozziking
Registered User

Ozzikings avatar

Reg.datum: Jul 2013
Skulle kunnat ladda upp en film, men nu går det ej. Det var iaf på en, som jag tror, påverkad tant som vart på gymmet 2 dagar i rad, sedan dök hon aldrig upp igen. Hon gjorde de mest märkliga sakera, prata med allt och alla och sig själv och skrek träningstips högt medans hon snurrade med latsdragstänger och slog i bänkar och maskiner överallt. Det var fan riktigt kul
Ozziking lyfter och tränar på

/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/
Ozziking är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 11:50   #188
AlexGBG
Registered User

AlexGBGs avatar

Reg.datum: Dec 2005
I förrgår så drog jag till gymmet på eftermiddagen och fick då vara med om det märkligaste jag någonsin sett i ett omklädningsrum.

Efter passet så knatade jag in, och rakt fram stod en kille, och det såg ut som han stod och kliade sig mellan skinkorna, men jag tänkte först att jag såg fel, men "kliandet" slutade inte, och vid en lite längre titt så såg det verkligen ut som att han stod och pullade sig själv i röven, helt naken, längs en rad med klädskåp, mitt bland alla andra som bytte om.

Tänkte att jag måste ju se fel, så motstridigt tittade jag lite till, och såg i samma veva en liten tub på bänken placerad rakt bakom denna killen, så troligtvis stod han och smorde in sina invärtes hemorrojder, helt publikt och utan skam.

Jag när jag blev varse om vad han höll på med så gick jag ut i "loungen" och tog mig en kopp te, och avvaktade att han skulle bli färdig och lämna omklädningsrummet vilket han gjorde ett par minuter senare.

Till saken hör att i princip alla i omklädningsrummet tar på sig kalsonger under handduken, så bara att se en naken rumpa är uppseendeväckande, för att då inte tala om hur uppseendeväckande det är att se någon stå och fingra sig i rumpan.
AlexGBG är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 12:35   #189
rooz
Legimtimerad flaggstång

roozs avatar

Reg.datum: Aug 2008
- Kommit på en snubbe som stal tjejers underkläder och luktade på dessa

- Avtuppad pundare på toaletten

- Brottats med pundare

- Slagsmål över ett handtag till kabelmaskinen (Fanns en del av den modellen)

- Killen som käkade middag sittade på vid bänkpressen
Gammal 2017-04-22, 13:10   #190
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor

King Grubs avatar

Reg.datum: Mar 2002
Äta middag mellan seten har jag varit med om många gånger. Byggare som haft en grillad kyckling och en liter gammaldags mjölk med sig till gymmet och inmundigat mellan seten. Tyvärr beivras sådant beteende på Nordic Wellness där jag tränar nu. På KAC var det anything goes.

Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 14:00   #191
Bjorneman
Registered User

Bjornemans avatar

Reg.datum: Aug 2007
En typ som ockuperade båda bänkställningarna för att köra stångcurl. Han hade 60 kg på ena och 40 på andra och körde swing it magistern. Jag behöver väl knappast nämna att han var kortvuxen och i stort behov av att kompensera detta.

Jag tog den ena bänken och han sa inget.
Bjorneman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 14:03   #192
ApexProcyon
Biggus Dickus

ApexProcyons avatar

Reg.datum: Nov 2016
Jag har alltid undrat vilken typ av människor det är som gillar att sitta och äta sin middag i omklädningsrummet eller i gymmet. Jag föredrar att inhalera min föda någonstans där det inte stinker svett.

Tenderar det att vara den lokala byfånen som har hittat till gymmet eller ser människorna helt normala ut?
Gammal 2017-04-22, 14:13   #193
timoat
Registered User

timoats avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av AlexGBG Visa inlägg
I förrgår så drog jag till gymmet på eftermiddagen och fick då vara med om det märkligaste jag någonsin sett i ett omklädningsrum.

Efter passet så knatade jag in, och rakt fram stod en kille, och det såg ut som han stod och kliade sig mellan skinkorna, men jag tänkte först att jag såg fel, men "kliandet" slutade inte, och vid en lite längre titt så såg det verkligen ut som att han stod och pullade sig själv i röven, helt naken, längs en rad med klädskåp, mitt bland alla andra som bytte om.

Tänkte att jag måste ju se fel, så motstridigt tittade jag lite till, och såg i samma veva en liten tub på bänken placerad rakt bakom denna killen, så troligtvis stod han och smorde in sina invärtes hemorrojder, helt publikt och utan skam.

Jag när jag blev varse om vad han höll på med så gick jag ut i "loungen" och tog mig en kopp te, och avvaktade att han skulle bli färdig och lämna omklädningsrummet vilket han gjorde ett par minuter senare.

Till saken hör att i princip alla i omklädningsrummet tar på sig kalsonger under handduken, så bara att se en naken rumpa är uppseendeväckande, för att då inte tala om hur uppseendeväckande det är att se någon stå och fingra sig i rumpan.

Man får hoppas att han tvättade händerna efteråt.
timoat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-04-22, 14:23   #194
TotteShaped4Life
Registered User

TotteShaped4Lifes avatar

Reg.datum: Jul 2016
För några veckor sedan. Jag kör knäböj. Liten flicka kommer fram. Lägger sin hand på mina vikter och frågar:
- Ska du ha dom?
Gammal 2017-04-22, 14:32   #195
upperkatt
Registered User

Reg.datum: Mar 2013
Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon Visa inlägg
Jag har alltid undrat vilken typ av människor det är som gillar att sitta och äta sin middag i omklädningsrummet eller i gymmet. Jag föredrar att inhalera min föda någonstans där det inte stinker svett.

Tenderar det att vara den lokala byfånen som har hittat till gymmet eller ser människorna helt normala ut?
Man gör det inte för att man gillar det - man gör det för att man måste. Inga gains annars.
upperkatt är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:20.