Kommentar: Schleden av tyngdlyftning i både ben, rygg och axlar. Behöver en vilodag innan jag pressar och behöver ändå jobba på "cardio". Pfft.. shit sucks but you gotta do wat u need 2 get better!
Bara off-season på 87-88kg stabil morgonvikt senaste veckorna. Jag tror jag har ett problem. Jag är beroende av mat. Jag har läst på och det verkar som att människor dör om de inte äter mat! Jag tror det är därför jag äter så mkt.. SNÄLLA BEKRÄFTA MIG!
Iofs, om du går från 6% till 8% så är det ungefär 2 kg vatten och 1 påse Ahlgrens och sen delat på 1,1 i fulton.
Ja det stämmer. Du bör äta! Lyssna på mig. Har du sett mig i en video senaste dygnet? Mat älskar mig.
Iofs, om du går från 6% till 8% så är det ungefär 2 kg vatten och 1 påse Ahlgrens och sen delat på 1,1 i fulton.
Ja det stämmer. Du bör äta! Lyssna på mig. Har du sett mig i en video senaste dygnet? Mat älskar mig.
Alla älskar dig.
..men inte lika mycket som ahlgrens bilar
13-okt calisthenics press kv: 87-88kg
Deficit HSPU -13cm
4x4
16st
Kippade Djupa HSPU
5x3
3x2
21st
Axeldislokationer i kabelmaskin
2,5x12
5x12
7,5x15
Ring Muscle-ups
3 strikta
5x4 kippade (20st)
Archer Pull-ups 4x8
60x8
66x8
72x8
78x8
Archer Push-ups
3x8
Baksida Axlar
3 set
Kommentar: Helt ok presspass! Djupa HSPU går framåt.. sakta men säkert!
Fyfan vilken första-wod.. Är det Sweden MixUp Reloaded du ska köra?
Danx. Japp, Sweden MixUp Reloaded Mixed Teams!
19-okt vetköflting kv: 88 kanske strax under
Ryck (Sitt)
40
50
60
70
80
85kg
Stöt (Styrkestöt)
80
90
100
105kg
Kommentar: Eftersom sista WODen i helgen är 1RM i ryck och stöt inom 7 minuter så fick jag gå upp på 90% och testa. Rycken kändes redigt bra, eftersom det var "PB" i sittryck (styrkryckt 90kg). Överstöten är under all kritik åt helvete dock. Nåväl, det går som det går!
Kommentar: Återhämtningsträning på sunday funday med ze gang. Schelten som in i helvete av helgens tävling. Knän och armbågar håller på att ramla av. Vikten har spårat ur och formen måste slipas!