Citat:
Ursprungligen postat av cero
KimK: Imo har du på tok för lite massa för att deffa. Såg bättre ut från början. Men nu har du i alla fall ett bra startläge för en lång bulk. 
|
Finns fler anledningar för att deffa än bara rent estetiskt dutseende.
Med min deff har jag både blivit snabbare i fotbollen och förmodligen fått bättre hälsa pga. mindre kroppsfett.
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0
Random wowspelare? Jag tycker hans före-bild är ganska missvisande samt ofördelaktig; ljuset är ofördelaktigt och han är avslappnad. Gentemot "efter"-bilden där han har pump, spänner sig och bra ljus +solbränd. Tycker man ser att han har okej massa och fettprocent redan på förebilden.
Vet att (nästan) alla före-efter -historier gillar att göra såhär; stå i ofördelaktigt ljus, opumpad och avslappnad (kanske t.o.m vätskig) sedan fixa så bra utgångsläge som möjligt till efterbilden.
Med detta sagt tycker jag att hans diet är jävligt lyckad! Är avundsjuk. -1200 kcal underskott per dag i nästan 2 månader och detta resultat är grymt bra imo! Har själv provat runt -1000 kcalunderskott/dag men orkar 5 veckor sedan blir jag helt letargisk och kraftlös: har inte jättemycket fett på kroppen så kanske betyder att jag börjar förlora muskler eftersom styrkan går ner nämnvärt.
Några veckor efter han börjar äta på därav får in lite fyllighet och tryck kommer det se ännu bättre ut (min åsikt/"smak").
Ber om ursäkt om detta är offtopic/skräp!
|
Valid point(s). Jag har publicerat en jämförelsebild någon sida bak där jag har fotat mig själv från samma ställe som utgångsbilden.
Återkommer när jag deffat klart med en sådan bild igen. :-)