Tar man inte Palat, så ska man inte ta Kronwall. Problemet är att han har blivit ökänd för dessa, samt att han ofta överraskar när motspelare har huvudet nere.
Det håller jag med om. Men jag tycker att man ska ta båda här, tar man inte Palat nu så gör dom ett stort fel enligt mig.
Precis. Sen måste man ju säga att han inte har den renaste "tacklings-tekniken" på sina "Kronwalls", så det är ju inte underligt att det kan ta fel ibland.
Det håller jag med om. Men jag tycker att man ska ta båda här, tar man inte Palat nu så gör dom ett stort fel enligt mig.
Precis. Sen måste man ju säga att han inte har den renaste "tacklings-tekniken" på sina "Kronwalls", så det är ju inte underligt att det kan ta fel ibland.
Har för mig att Kronwall tacklar med ryggen för att undvika att komma med axeln först (För att få ned skaderisken). Ser underligt, men det funkar ju.
Har läst Bjurmans blogg hela året men aldrig kollat på någon match. Nu blev man ju lite pepp på att se en finalmatch. Men jag orkar inte vända på dygnet av den anledningen. Vad finns det för möjligheter att se matchen dagen efter?
Har läst Bjurmans blogg hela året men aldrig kollat på någon match. Nu blev man ju lite pepp på att se en finalmatch. Men jag orkar inte vända på dygnet av den anledningen. Vad finns det för möjligheter att se matchen dagen efter?
Viaplay tror jag du kan det på.
Jag kollar på viaplay. Kostar men är smidigt och man får mycket annan sport på köpet.
Nu bara måste Tampa ta det i finalen. Jag pallar inte se Chicago vinna... igen.
Skönt att Hedman spelar stabilt. Kul med en ny svensk storback, vilket känns möljligt om han kan ligga lite lågt med skadorna.
Viaplay var så jävla snorvärt under OS. Alla matcher, du ser direkt i webbläsaren vem som gjorde mål, fick utvisning bla bla och kunde spola bak under sändningen och uppleva det igen, det var liksom en markering i tidsbaren. Sen hade dom även en liveuppdatering så man kunde se skottstatistik, utvisningar, räddningsprocent, femmor, var skotten kom ifrån etc. Fattar inte varför dom inte har samma till NHL.
Senast redigerad av awesomooo den 2015-06-03 klockan 16:52.