2015-04-27, 23:35
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av jenni
Va? Gud vad pinsamt, jag förstår inte vad dU menar här nu haha 
|
Jag tror att många av de tjejer jokester och mangemani syftar på har en väldigt inflaterat självvärde och förväntningar pga vad många killar säger och gör mot dem. Så de värderar sig själva högre och förväntar sig mer än de är "värda" (usch, hemskt uttryckt men försöker hålla mig enkel i tröttheten).
|
|
|
2015-04-27, 23:43
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av kebne
Jag tror att många av de tjejer jokester och mangemani syftar på har en väldigt inflaterat självvärde och förväntningar pga vad många killar säger och gör mot dem. Så de värderar sig själva högre och förväntar sig mer än de är "värda" (usch, hemskt uttryckt men försöker hålla mig enkel i tröttheten).
|
Man kan ju värdera sig hur högt man vill, sen är det ju upp till andra att avgöra om de vill leva upp till deras förväntningar.
|
|
|
2015-04-27, 23:47
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Man kan ju värdera sig hur högt man vill, sen är det ju upp till andra att avgöra om de vill leva upp till deras förväntningar.
|
Precis och killar kan nog vara villiga att leva upp till de på kort sikt för att få vad de vill
|
|
|
2015-04-27, 23:51
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av kebne
Precis och killar kan nog vara villiga att leva upp till de på kort sikt för att få vad de vill 
|
Så vad säger du? Bidrar killar något till dessa tjejers agerande när de nappar och sväljer betet
|
|
|
2015-04-27, 23:55
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Så vad säger du? Bidrar killar något till dessa tjejers agerande när de nappar och sväljer betet
|
Ja det är ju killar som främjar dåliga (och bra) beteenden hos tjejer och vice versa genom att uppfylla önskemålen (om än temporärt) eller lova saker osv.
|
|
|
2015-04-28, 00:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Frågan är om sådanna kvinnor lever i ett lyckligt förhållande, för hur många män orkar med sånt, och om det finns de som gör det, så hur länge...
|
Majoriteten av relationer verkar ju funka så. Ändå är det oftast kvinnan som tar ut skiljsmässa.
|
|
|
2015-04-28, 06:59
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2011
|
Nu generaliserar jag, men killar har i regel ganska låga krav när det kommer till att ligga och brukar ofta smöra på väldigt mycket för att få en tjej i säng. Detta gör att en del tjejer som egentligen är ganska fula/normala på sin höjd och inte har något annat särskilt attraktivt att erbjuda heller tro sig vara på samma nivå som killarna de ligger med. När de förblir singel och de märker att alla de killar som de ligger med bara vill ha dem för sex så är killar svin och varför finns det inga bra killar etc. Men i själva verket är det bara så att de spelar utanför sin liga, och de killar som är i deras liga får ständigt nobben.
Detta brukar dock i regel förändras efter några år när desperationen efter barn och familj infinner sig och helt plötsligt börjar tjejerna till och med dejta under sin liga. Vissa kommer dock aldrig till den insikten och fortsätter i samma spår trots att de blivit över 30 och aldrig hittat någon värdig och sitter där på scandic malmen eller på sturehof och beklagar sig över bristen på bra män.
|
|
|
2015-04-28, 08:00
|
|
|
är en liten legend.
Reg.datum: Nov 2003
|
Det är inget fel med att sitta på scandic malmen..
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
|
|
|
|
2015-04-28, 08:14
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani
mycket, men för att summera allt lite grovt: "hur menar du nu?" "JAG erbjuda DIG?", "nu pratar vi inte om mig utan om dig", "du har inget att säga till om", "kan erbjuda dig äran att få vara ihop med mig"(<--favoriten so far, inte sagt så bokstavligen, men lätt översatt). vissa har helt flippat ur och blivit otrevliga då jag uppfattades som dryg då jag undrade. med mera.
när det gäller sådana här tjejer så verkar det som att vi killar inte har något att säga till om, vi ska bara uppfylla deras krav och hur de själva är och hur man själv vill att tjejen ska vara är piss värt, det spelar ingen roll.
nu hade jag noll intresse för dessa tjejer då deras krav listor var rena fantasier, var typ bara ett test 
|
Jag har aldrig fått den reaktionen...
Varför bryr du dig om tjejernas kravlistor?
|
|
|
2015-04-28, 10:10
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jokester
Nu generaliserar jag, men killar har i regel ganska låga krav när det kommer till att ligga och brukar ofta smöra på väldigt mycket för att få en tjej i säng. Detta gör att en del tjejer som egentligen är ganska fula/normala på sin höjd och inte har något annat särskilt attraktivt att erbjuda heller tro sig vara på samma nivå som killarna de ligger med. När de förblir singel och de märker att alla de killar som de ligger med bara vill ha dem för sex så är killar svin och varför finns det inga bra killar etc. Men i själva verket är det bara så att de spelar utanför sin liga, och de killar som är i deras liga får ständigt nobben.
Detta brukar dock i regel förändras efter några år när desperationen efter barn och familj infinner sig och helt plötsligt börjar tjejerna till och med dejta under sin liga. Vissa kommer dock aldrig till den insikten och fortsätter i samma spår trots att de blivit över 30 och aldrig hittat någon värdig och sitter där på scandic malmen eller på sturehof och beklagar sig över bristen på bra män.
|
Det där är nästan exakt vad den här tråden har handlat om i 55k inlägg.
|
|
|
2015-04-28, 10:13
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben
Det är inget fel med att sitta på scandic malmen.. 
|
...
|
|
|
2015-04-28, 11:01
|
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jokester
|
skulle tro att det hela skulle jämna ut sig rejält om killar inte agerar så desperata och ligger/blir ihop med allt som nu säger "ja".
skulle killar stå på sig och inte ta första bästa som visar lite intresse, sätta lite krav på tjejerna och höja upp sig själva istället för att kyssa tjejernas fötter och höja upp dem, så skulle det med tiden jämna ut sig med största sannolikhet, alltså att killar kommer att ha det lika lätt som tjejer att hitta någon.
men det kommer tyvärr aldrig att hända, majoriteten utav killarna är för desperata och gör vad som helst bara för att få ligga.
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
|
|
|
2015-04-28, 11:06
|
|
|
Banned User
|
Citat:
skulle tro att det hela skulle jämna ut sig rejält om killar inte agerar så desperata och ligger/blir ihop med allt som nu säger "ja".
skulle killar stå på sig och inte ta första bästa som visar lite intresse, sätta lite krav på tjejerna och höja upp sig själva istället för att kyssa tjejernas fötter och höja upp dem, så skulle det med tiden jämna ut sig med största sannolikhet, alltså att killar kommer att ha det lika lätt som tjejer att hitta någon.
men det kommer tyvärr aldrig att hända, majoriteten utav killarna är för desperata och gör vad som helst bara för att få ligga.
|
Det är ju som att säga att om folk inte var så villiga att betala mycket så skulle bostadspriserna vara mer rimliga i Stockholm. Det är ett spelteoretiskt problem där du (i princip) aldrig tjänar på att vara den som försöker förändra/avvika från systemet.
|
|
|
2015-04-28, 11:07
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
|
Fast eftersom du har kvinnor som kastar sig över dig så har du ingen rätt att döma oss desperata killar.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2015-04-28, 11:34
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Förresten, vad tror ni om den här raggningsrepliken: "Tjena bruden! Egentligen ser jag ut som Johnny Depp, men just nu äter jag antidepp".
|
Min bantning just nu!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:38.
|

|