Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-03-25, 12:31   #53806
421
422

421s avatar

Reg.datum: Aug 2013
Jag attraheras mest av kvinnor kanske 26-35.
Gammal 2015-03-25, 12:48   #53807
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
15 till 50 är helt klart kvinnans snyggaste ålder.
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 13:00   #53808
jenni
Banned User

Reg.datum: Nov 2007
monica bellucci är 51 och snyggare än många många i 20års åldern, kvinnan är en gudinna
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 13:10   #53809
jenni
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Latissimus Dorsi Visa inlägg
"ful tjej" med vanliga bröst - 3/10
"ful tjej" med sillisar smink osv - 8-9/10

Finns en del utrymme för förbättring när man är kvinna
Fast har du inte en bra bas att förbättra är det som att trampa vatten
Citat:
Ursprungligen postat av Muppppen Visa inlägg
Spelar inte utseendet mindre roll med åren då för båda könen? Så är det för mig i alla fall. Jag kunde kära ner mig i söta tjejer väldigt lätt förut men det kan jag inte längre. Nu när jag har lite livserfarenhet vill jag gärna veta lite mer om tjejen i fråga för att kunna bli attraherad. Om jag får gissa så tror jag det är ännu mer så för tjejer när de mognar och börjar titta mer på killens personlighet än hans utseende speciellt om de gått på många nitar tidigare.
När jag var yngre var det status och bilen man tittade på, det var typ det vännerna frågade, inte ålder, eller utseende, utan vad kör han?!
Klart att han behövde vara snygg men det räckte inte, var han inte jet-set hade han ingen chans.
Vid 25 års åldern var det kropp och yta, helst killar inom sporten. Längd och mått, perfekta ansikten och bra hår, annars hade de inte en chans.
Nu i 30års åldern sitter allt fortfarande i systemet och kraven är alltså fler, men nu adderar man intressen, ödmjukhet, djup, något extra lite flummigt, något som inte är mainstream. Så vad som tidigare kunde räcka för att väcka ett intresse har expanderat hejdlöst

Och samtidigt vill man bara bli kär, känna något, då spelar ju inget någon roll, bara att man känner känslor

Senast redigerad av jenni den 2015-03-25 klockan 13:13.
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 13:12   #53810
kebne
Banned User

Reg.datum: Jan 2015
Riktigt lättfångad pingla den där Jenni kravlista som en glutenintolerant rockstjärna på konsert i Italien.
kebne är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 14:01   #53811
jenni
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av kebne Visa inlägg
Riktigt lättfångad pingla den där Jenni kravlista som en glutenintolerant rockstjärna på konsert i Italien.
Fast får du mig att känna något så spelar inte något av kraven någon roll, bara du ger mig någon känsla. Kraven är väl bara till som en mall när man har svårt att få känslor då går man efter andra egenskaper för att tillfredsställa sitt sinne.
Jag hade föredragit känslor framför dessa punkter på listan alla dagar i veckan
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 14:06   #53812
kebne
Banned User

Reg.datum: Jan 2015
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Fast får du mig att känna något så spelar inte något av kraven någon roll, bara du ger mig någon känsla. Kraven är väl bara till som en mall när man har svårt att få känslor då går man efter andra egenskaper för att tillfredsställa sitt sinne.
Jag hade föredragit känslor framför dessa punkter på listan alla dagar i veckan
Irritation är också en känsla men du har rätt, det är sånt man använder som mall när känslan saknas.
kebne är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 14:33   #53813
Macroman
Registered User

Reg.datum: Jul 2011
Citat:
Ursprungligen postat av jflycore Visa inlägg
Känner igen mig i det du skriver.

Har väl i stort sett samma spann på kvinnor också.
Även om tjejer på 18 bast, eller även under 22 är lite halvt sådär.
Dock så vet jag iofs inte hur gammal du är.
Jag är ju 32 år.

Och ja, sträcker mig fan inte under 5 på skalan. Tror jag.
Inte enligt mig själv iaf.
Jag är mycket äldre än du min unga vän (48). Ser iofs yngre ut och lyckas fortfarande attrahera yngre kvinnor. Min kk är 22.

Citat:
monica bellucci är 51 och snyggare än många många i 20års åldern, kvinnan är en gudinna
Ja, men hon var ju galet snygg som ung också. Det är ju oftast inte så att kvinnor (och män även om det är vanligare) blir snyggare med åren. Män har ofta längre hållbarhet särskilt om de sköter sig.

Tyvärr, ser jag det som helt uteslutet att kunna bli tillsammans/attraheras av en jämnårig kvinna. Med det menas inte att man dumpar ngn efter en viss ålder. Att bli gamla tillsammans är en helt annan sak.
Macroman är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 14:33   #53814
Snubben
är en liten legend.

Snubbens avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:

När jag var yngre var det status och bilen man tittade på, det var typ det vännerna frågade, inte ålder, eller utseende, utan vad kör han?!
Klart att han behövde vara snygg men det räckte inte, var han inte jet-set hade han ingen chans.
Vid 25 års åldern var det kropp och yta, helst killar inom sporten. Längd och mått, perfekta ansikten och bra hår, annars hade de inte en chans.
Nu i 30års åldern sitter allt fortfarande i systemet och kraven är alltså fler, men nu adderar man intressen, ödmjukhet, djup, något extra lite flummigt, något som inte är mainstream. Så vad som tidigare kunde räcka för att väcka ett intresse har expanderat hejdlöst

Och samtidigt vill man bara bli kär, känna något, då spelar ju inget någon roll, bara att man känner känslor

Bilen? Av ren nyfikenheten - hur kan bilen vara av intresse? I något stadie av livet? Lixom bilen? B i l e n? I don' understand.

Citat:
Ursprungligen postat av TomasB Visa inlägg
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
Snubben är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 14:43   #53815
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Henne hade jag legat med närsomhelst, hursomhelst och varsomhelst...
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 14:52   #53816
XXXL
Banned User

XXXLs avatar

Reg.datum: Sep 2013
Hon ser bra ut men hon har ett "tantigt" utseende det går inte att förneka,

XXXL är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 15:00   #53817
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman Visa inlägg
Ja, men hon var ju galet snygg som ung också. Det är ju oftast inte så att kvinnor (och män även om det är vanligare) blir snyggare med åren. Män har ofta längre hållbarhet särskilt om de sköter sig.

Tyvärr, ser jag det som helt uteslutet att kunna bli tillsammans/attraheras av en jämnårig kvinna. Med det menas inte att man dumpar ngn efter en viss ålder. Att bli gamla tillsammans är en helt annan sak.
Åldern kan ju medföra annat som ändå gör henne sexigare.

Mitt lilla evighetsprojekt har en dotter som är några år yngre än mig. Förmodligen det vackraste jag sett... Alltså, på den där nivån att det nästan känns overkligt. Men hon har ändå inte det där som gör att morsan driver mig till vansinne. Sexigaste kvinna jag stött på (samtidigt kan polarna tycka "ja, hon ser ju bra ut för sin ålder...").
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 15:10   #53818
jflycore
Banned User

Reg.datum: Nov 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman Visa inlägg
Jag är mycket äldre än du min unga vän (48). Ser iofs yngre ut och lyckas fortfarande attrahera yngre kvinnor. Min kk är 22.
Underbart ju!

Jag ska bli som dig.
Vi män har ju en jävla fördel, speciellt om vi ser lite yngre ut.
Vi blir bara bättre och bättre efter 30
jflycore är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 16:21   #53819
Oxe
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨

Oxes avatar

Reg.datum: Mar 2002
När man blir äldre så får man ju generellt mer status vilket många yngre kvinnor tycker om och den statusen gör dig attraktiv, och kvinnor är ju generellt attraktivare i yngre år.

När jag blir äldre hoppas jag att jag inte känner behovet av att ligga med småflickor
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
Oxe är inte uppkopplad  
Gammal 2015-03-25, 16:24   #53820
jflycore
Banned User

Reg.datum: Nov 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Oxe Visa inlägg
När man blir äldre så får man ju generellt mer status vilket många yngre kvinnor tycker om och den statusen gör dig attraktiv, och kvinnor är ju generellt attraktivare i yngre år.

När jag blir äldre hoppas jag att jag inte känner behovet av att ligga med småflickor
Haha jag känner faktiskt inget behov av att ligga alls. Direkt.
Lite kanske.
Men skulle ha riktigt svårt för att ligga med någon som är riktigt mkt yngre än mig.
Sätter nog gränsen på 10 år yngre än mig själv just nu.
jflycore är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:45.