Dagens pass tillägnas Jessie, som har råkat ut för diskbråck och kan ej lyfta skrot Jag ska posta endel av dessa gainz per post åt henne
Uppvärmning; bröstrygg och rotatorkuffar, sidolyft.
Militärpress 5x70,, 8x60, 8x50 märkts att jag har kört mycket stötar och pushpressar på sistone, tappade balansen på typ alla reps på 70
Supinerade chins "pullups" 8,7,6 reps
Smal bänkpress 10x80, 8x85
Skivstångscurls 5x45kg
Lutande sittande hantelcurls 8,7 x 10kg (tog bra som bara den)
Tricepspushdown 2set 12,10reps med dubbelrep, 1set 7reps med en arm i taget (pump!)
Supersetade placecurls för underarmar och reversecurls med skivstångs, 2st sådana set 12-15reps per set, tog fint!
Stretchade lite snabbt höftböjare och quads
Styrkesara var på gymmet i sina nya balla tajs och topp samt tokägde pressarna idag! Finns det bättre motivation än henne? Knappast.
Hårdrockare skäms ju inte för att vara hårdrockare. Det finns väl få hårdrockare som skulle säga "Jag är inte alls hårdrockare jag gillar helt enkelt bara långt hår, billig öl och hårdrock, men jag är inte hårdrockare".
Dagens pass tillägnas Jessie, som har råkat ut för diskbråck och kan ej lyfta skrot Jag ska posta endel av dessa gainz per post åt henne
Uppvärmning; bröstrygg och rotatorkuffar, sidolyft.
Militärpress 5x70,, 8x60, 8x50 märkts att jag har kört mycket stötar och pushpressar på sistone, tappade balansen på typ alla reps på 70
Supinerade chins "pullups" 8,7,6 reps
Smal bänkpress 10x80, 8x85
Skivstångscurls 5x45kg
Lutande sittande hantelcurls 8,7 x 10kg (tog bra som bara den)
Tricepspushdown 2set 12,10reps med dubbelrep, 1set 7reps med en arm i taget (pump!)
Supersetade placecurls för underarmar och reversecurls med skivstångs, 2st sådana set 12-15reps per set, tog fint!
Stretchade lite snabbt höftböjare och quads
Styrkesara var på gymmet i sina nya balla tajs och topp samt tokägde pressarna idag! Finns det bättre motivation än henne? Knappast.
Ja, bra tryck idag! du ägde mp!
Citat:
Ursprungligen postat av Jeml
Fan läste först att du hade fått diskbråck...
Riktigt stabila militärer! Kommer de nån formbild innan deffen börjar?
Hårdrockare skäms ju inte för att vara hårdrockare. Det finns väl få hårdrockare som skulle säga "Jag är inte alls hårdrockare jag gillar helt enkelt bara långt hår, billig öl och hårdrock, men jag är inte hårdrockare".
Btw, har du tips på nån schysst stretch för ökad rörlighet i böjen som man kan köra hemma?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
promenaderna var fördelade på 3 tillfällen, sedan bio + snacks på det!
Man lyfter upp en sten från marken upp i knät, sedan böjer man sig ned ytterligare / byter grepp, tar den upp i famnen, sedan "springer" man iväg med den
Ja, stand to squat
stretchar upp baksida lår och ljumskar
sedan när du har kört den ca 3x10reps så kör du den i hukpositionen fast med annat "grepp", se:
främst ljumskar, tryck ut mha händerna så att kraften kommer från armbågarna in i knät!
höftböjare:
ha gärna en liten kudde under knät, spänn skinkan på "stretch-sidan" rejält och bröst upp dig rejält
piriformis:
svanka rejält och luta dig sakta framåt med bibehållen svank, det ska kännas rejält inne i rumpan (kinky värre)