Kommentar: Många bra lyft idag. Många PB'n. Ska ju ut ikväll och fira så jag måsta ha litta pymp i delts, bi's n triz!
Detta kan vara de absolut sämsta #selife'sarna jag någonsin tagit men de ska helt enkelt bara illustrera den optimala kroppssammansättningen jag sportar med #dealwithit
synd jag inte tog av byxorna
första rycket: värt att notera är att magrutorna och serratus syns genom tröjan
Merci Madamé. Kan man inte lyfta tünga vikter får man se bra ut göra det istället!
Citat:
Ursprungligen postat av Mouline
Snygg juh! Bra jobb Raskern
Takk Mouline! Rätt nöjd med prestationen ändå!
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Such squats, many depth, very ass!
Du vann även den inofficiella curltävlingen efteråt (mest volym räknas).
Traveled distance (cm) x vikt (kg) x hastighet (m/s) var väl det som räknades i totalen? Men det var kul att någon uppmärksammade curlsen! Skönt man är bra på nått iaf!
16-apr pressar och drar lite kv: 84-85 är väl rimligt
Kul med tävling (Eleiko)! Grym form och goa vikter du köttar med! Måste mäta mig snart (fett procent).. kanske får mig att tagga till... har typ 20v deff kvar.
Bra form på den vikten och rolig träning du verkar bedriva =)
Jag har meget sköjj med min träning iaf! Kör mkt seriöst innan men jag orkar inte längre. Jag får resultat av vad jag än gör så jag gör det som jag känner för
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Kul med tävling (Eleiko)! Grym form och goa vikter du köttar med! Måste mäta mig snart (fett procent).. kanske får mig att tagga till... har typ 20v deff kvar.
Ja, det var gött som fan. Du borde varit med och visat dina starka styrkelyft Det är bara att höra av sig när du vill fixa en mätning! Du är ju alltid 20 veckor ut :P
Underkropp, upper back o triceps kv: 85 nått
Frontböj med stopp 120x2 PB?
120x2
115x2
110x2
Liggande Tricepsextensions runt huvudet 40x15
50x5
40x12
Knäböj med stopp 120x6
120x6
120x6
Bänkrodd
4-5 set med 45-75kg
Gunshow Jack (triceps triset)
typ 60kg lr nått
Omvända latsdrag 50x12x1,5
50x8x1,5
Kommentar: Dat back-dump.
Dagens #fitnesssmoothie efter junkyard-intervallerna och en löprunda iklädd endast gröna stefan-holm-shorts. Observera att mjölken är halva priset (dubbelt så opti) och rabarberna är nyckelhålsmärkta. Mkt viktigt.
Hur man blir opti:
Päronvaniljvassle
Kvarg
Keso
Mjölk
Banan
Röd Grape
Hallon
Rabarbapappa
Avnjutes med 25g mörk choklad 85%. Tycker man det är för mycket kalorier rekommenderas vomering efter!