Hey there, people I'm Bobby Brown.
Eller kanske inte.
Men nu har jag äntligen fått ett bredband (om än mobilt) som tillåter mig att surfa typ hur mycket jag vill, nästan iallafall ^_^
Har haft ett ännu ett uppehåll sen Jul, men nu har motivationen äntligen kommit tillbaka

Om än det bara blir 2 styrkepass i veckan, så ska jag försöka uppdatera dom! Även kolla in journalerna era, till dom få läsare man kanske har ^^.
Nåväl, det känns otroligt mycket roligare när motivationen är på topp igen. Nu fortsätter vi sikta mot 100 kg bänk med stopp och lite framsteg i hang clean osv osv.
Eftersom jag har lite ont om tid när jag väl är på gymmet, så kommer jag att testa en annorlunda, egen påhittad, variant på en del övningar (lats, biceps, triceps, sidolyft t.ex)
Kommer helt enkelt köra 1 tungt arbetsset, följt av 4-5 lättare set på 10-15 reps med 60 sekunders vila mellan, inget av dom seten till fail.
I Bänk, böj, dips så fortsätter jag med 5/3/1, älskar det.
La förövrigt på mig 4 kilo muskler på dom 4 första dagarna jag var hemma över Jul

eller kanske inte muskler! Men gott var det. Sen ville jag inte titta på vågen längre. Nu vet jag inte vad vikten ligger på, har inte orkat inhandla mig något än.
Kommer fortsätta försöka ligga kring balans, sen i försommar får man eventuellt köra en liten viktnedgång på 3-4 kilo beroende på form, till försäsongen på fotbollen.
Sådär, en lång radda text. Skönt att skriva av sig! Nu är det dags att bege sig och köra ett mastigt pass!