Blev bara förbannad på senaste Homeland. Det är INTE sättet man behandlar en heroin-beroende på, särskilt om man vill att personen i fråga öht skall fungera om en vecka. Iaf den första biten. Jag vet att det är gjort för cinematisk effekt, men det gör mig förbannad likväl.
Senast redigerad av Doctor Snuggles den 2013-11-25 klockan 19:13.
Watch How Breaking Bad’s Walt and Jesse Reacted When They Read The Final Script
Måste säga att det slutet var skrattretande billigt. Seriöst, kunde de inte ha kommit på något bättre än så? Nåväl, serien var så otroligt bra att jag inte kan klaga. Väldigt kul att höra skådespelarna prata out-of-character nu i efterhand. Brukar alltid ta en Youtube-runda efter varje serie jag tittat klart på och se hur lika eller olika deras karaktärer de är.
Senast redigerad av cero den 2013-11-25 klockan 21:25.
Måste säga att det slutet var skrattretande billigt. Seriöst, kunde de inte ha kommit på något bättre än så? Nåväl, serien var så otroligt bra att jag inte kan klaga. Väldigt kul att höra skådespelarna prata out-of-character nu i efterhand. Brukar alltid ta en Youtube-runda efter varje serie jag tittat klart på och se hur lika eller olika deras karaktärer de är.
Va? Slutet var ett av det bättre, kanske bästa någonsin, som gjorts i en drama-serie. Alla trådar nystades upp, och det var mer eller mindre perfekt, som Aaron säger. Visst, det var lite osannolikt, men det är knappast det enda i serien som har varit det. Walt fick lite redemption, men var tvungen att dö pga allt han gjort, och Jessie fick en ny chans på livet efter sett hur verkligen miserabelt det kan vara.
Ni som har sett X-files. Jag började titta på den igår för första gången. Har dock hört att den går ner sig rejält efter ett tag. Ungefär när? Serien är så fasansfullt lång så om jag skulle se alla avsnitt hade det tagit ett halvår, typ.
Va? Slutet var ett av det bättre, kanske bästa någonsin, som gjorts i en drama-serie. Alla trådar nystades upp, och det var mer eller mindre perfekt, som Aaron säger. Visst, det var lite osannolikt, men det är knappast det enda i serien som har varit det. Walt fick lite redemption, men var tvungen att dö pga allt han gjort, och Jessie fick en ny chans på livet efter sett hur verkligen miserabelt det kan vara.
Alla trådar nystades upp som du säger och på så sätt var slutet fantastiskt bra, men ett självgående automatgevär i en baklucka som dödar 10 personer genom en husvägg? Lol. Sånt hör hemma i Die Hard-filmer. Är väl lite en smaksak dock, tycker inte om allt för extrema och kryddade saker i serier som i övrigt är realistiska (inte allt, men ah). Men nu är jag petig, överlag var serien i allra högsta grad ett mästerverk.
Senast redigerad av cero den 2013-11-26 klockan 17:46.
Fan vad jag gillar Almost Human. Cool serie med sköna karaktärer.
Samma här. En rejält hypad serie som med första två avsnitten inte riktigt höll den standard jag hade hoppats (för höga förväntningar). Men senaste avsnittet (3e) var riktigt bra.
Fan vad jag gillar Almost Human. Cool serie med sköna karaktärer.
Nä-ä! Han spelar ju exakt sin roll från Star Trek, så överdrivet bister att det blir komisk effekt. Och att ingen ens märkte att
han kastade ut sin första korrekta droid från en bil för att den avslöjade komprementerande uppgifter om honom är ju bara vansinne! "Ta en ny". "Oj, de är slut" "Ta en av de gamla, som var mer awesome på alla sätt och vis".
Har själv fastnat för Crossing Lines. Och bryr mig inte alls om en cast av modeller, schablondumma vanliga poliser och bevis som kommer från tre håll exakt samtidigt. Gillar't!