Äsch vi glömmer det min reaktion var överdriven i stundens hetta, man läser mycket negativt på olika forum och trådar och det bygger upp irritation som kommer ut.
Det var förresten inte en trailer utan ett gameplay demo där dom förklarar vad dom visar.
Finns uppe på tuben för dom som missade:
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
I början höll jag väldigt mycket med Ronn mest för att Zoidy inte hade spelat Dark Souls eller Demon Souls. Men ju mer jag tänker på det så har faktiskt Zoidy rätt att just ett av dom stora sälj punkterna för spelet är hur svårt det är och att det är väldigt lätt att dö.
Sen när jag kollade på trailern tyckte jag att spelaren dog lite väl för lätt. Tyckte inte där var någon taktik i hur han spelade utan bara rusade in i monsterna och dog så kan förstå Zoidys poäng att dom visade på hur många gånger man dog.
Sen håller jag faktiskt med att gamers kan vara en jävla gnällig skara. Finns otaliga fall ME3, D3, Dragon Age: Origins. Bara för att nämna några fall där spelare gnällt över något och i ärlighetens namn så känns det som att det är alltid någon som gnäller över någonting vid varje stor release.
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Äsch vi glömmer det min reaktion var överdriven i stundens hetta, man läser mycket negativt på olika forum och trådar och det bygger upp irritation som kommer ut.
Gott så
Citat:
Ursprungligen postat av Ronn
Det var förresten inte en trailer utan ett gameplay demo där dom förklarar vad dom visar.
Ah. Ja det har du rätt i. Ser grymt kul ut iaf (åtminstone om man är bättre än han som visade demot )! Stridssystemet är ju välbyggt jämfört mot många andra spel. Ska definitivt låna ettan och spela igenom det.
För oss som tycker att Kotaku är samma sak som Aftonbladet och inte vill klicka på sånalänkar, går det att få lite mer info så vore det sjysst!
Äsch kom igen, kotaku är helt ok när det kommer till skvallernyheter.
Citat:
Shenzhen Satellite TV (via TechInAsia) broadcasted surveillance camera footage of the attack (below); the incident happened in a room full of net café patrons. Unfortunately, nobody stopped the murder.
According to an eyewitness, one customer (in the upper corner of screen) continued to play computer games after the attack, even though her clothes were splattered in blood. Other patrons next to her also remained in the net café after the incident, their eyes fixed on their monitors.
Senast redigerad av Ronn den 2013-04-12 klockan 22:11.
Kul kuriosa: Min farbror och hans fru känner hustrun till Christofer Sundberg, som är VD eller något liknande på Avalanche.
F.ö. så skulle det vara skitcoolt med ett bra Mad Max spel. Hoppas inte att de lägger allt för stor fokus på att köra bil, samtidigt som det givetvis måste vara ett viktigt gameplay element.
Citat:
Ursprungligen postat av Jarod
Nån som vet vad det är för stort announcement Bethesda ska komma med i det närmsta?
Om vi visste det så skulle det ju inte vara ett stort announcement?
Kul kuriosa: Min farbror och hans fru känner hustrun till Christofer Sundberg, som är VD eller något liknande på Avalanche.
F.ö. så skulle det vara skitcoolt med ett bra Mad Max spel. Hoppas inte att de lägger allt för stor fokus på att köra bil, samtidigt som det givetvis måste vara ett viktigt gameplay element.
Ballt! Dom är riktigt duktiga, om det är sant med Mad Max spelet hoppas det blir i samma skala som Just Cause 2, öppen post-apokalyptisk spelvärld = nerdgasm!