tjabaa, axlar idag! inte så roligt men det är ju ett måste! sjukt svag o pressar känns det som, men det kommer väll riktigt mycke träningsvärk i magen efter gårdagens pass, måste verkligen börja köra mage oftare! skola imorgon
stående militärpress:
20x10
40x7
50x6,5
40x7
axelpress i maskin 3 set ca 10 reps
sittande framåt lutande omvända flyes superset sidolyft (tjorvigt då man inte vet namnen på övningarna )
6x15 ss 10x15 3 varv
front plate raise omvänd (uppifrån ner 90grader sedan upp) superset front plate raise
10x10 ss 15x10 3 varv
omvända flyes i cabel 3 set
skivstångsshrugs:
60x15
100x10,10,10
hantelshrugs:
27,5x10
32x15,15,15
__________________ min journal
instagram aronohman youtube kanal
16år bänk 122,5, mark 220 , benböj 180
Ni kan checka in filmen som några kompisar gjorde under tiden vi var i arvidsjaur blev riktigt bra enligt mig! Släng gärna iväg nån komentar på youtube ifall ni har tid och lust
tjena allihopa, blev ett j*vla tryck på gymmet idag kändes de som, käkade en ruskigt god räkmacka på biltema och en matlåda med kyckling och keso innan passet varit trött hela dagen nu då de är första skoldagen efter påsklovet, men de är sånt man får ta
vägde 93,8(...) på gymmet idag, inte konstigt att chinsen kändes tyngre än vanligt!
3 set uppvärmning lats ca 15 reps
chins 6,6,6 tungt
breda latsdrag (kör alltid brett
40x15
65x10
85x8,8
75x10 drop 55x7 x2
tjena, ben stog på schemat idag som alla andra onsdagar, var riktigt suugen o köra tungt så de är vad jag gjorde!
tappade dock ryggen på 140 men de är ett problem jag alltid haft, tränar aldrig nedre rygg förutom marklyft, ska testa börja träna nedre oftare, kan det vara problemet? vad tycker ni om tekniken och djupet?
3 varv benspark ss lårcurl ca 15 rep för att få in blod i benen
sedan så fyllde sensia24 1 år så dom bjöd på frukt, så jag och andreas som ja träna med satt oss på cyklarna o cykla 10 min o åt frukt o drack protte som nervarvning
Fy tusan så jobbigt! Haft konditionsbana i 60 min, hög puls konstant. Jobbigaste ja har gjort på väldigt länge! Kanske dags o börja träna lite kondition...
Sitter på bussen o dricker en protein shake som mellanmål, snart ska axlar och nedre rygg attackeras!
tjena, orkade inte skriva ner vikterna idag eftersom axelpasset idag inte var något speciellt, vikterna ökar inte lika bra som i mark/böj osv. så skippade det idag. men kommer ihåg övningarna och hur många seten, vissa vikter kom ja ihåg funderar på att gå med i red vs blue. va tycker ni om de? har just nu 287,5 poäng (180 mark och bänk 107,5) snart 200 poäng tror jag. är det värt de?
5 set stående hantelpress bästa setet var 25x8 (PB tror jag)
4 set sidolyft 10x15,15,15,15
4 set frontlyft 15x15,15,15 15 sista drop 10x15
facepulls 3 set 1 drop på varje set
3 set omvända flyes i cabel
3 set omvända flyes i maskin
4 set stångrodd
4 set stångshrugs ca 105x10
3 set ryggresningar
Härliga böjar! hårdrock att köra utan bälte med! ( tycker att det där är ett sätt för herr AV att tjäna pengar och att sälja mer, men man väljer ju själv vad man ska tycka )
Grymt bänkat! Du är stark i det, något du alltid har haft lätt för?
Ang red vs. blue - Ja!
jo bänkpress har jag haft relativt lätt för, stannade på 80-85 väääldigt länge men nu har det släppt
Citat:
Ursprungligen postat av antonolsson
Härliga böjar! hårdrock att köra utan bälte med! ( tycker att det där är ett sätt för herr AV att tjäna pengar och att sälja mer, men man väljer ju själv vad man ska tycka )
bältet gömmer sig under tröjan tyvärr ser dock bättre ut o köra så de inte syns...
jo du har nog rätt i det men de ser ut som en kul grej, och jag verkar kunna placera mig rätt så bra får se vad ekonomin säger