Vikterna i bänken är riktigt bra! Sen att vikterna i hantelpressarna är väl mer ett kvitto på att bänkarna tog där dom skulle! Ser riktigt bra ut form/massa mässigt!!
Ja allt satt på sin plats utaom vikterna förstås. blir sakta starkare i bänken ju tyngre jag vågar lasta. hoppas att vara tillbaka på 130x6 snart
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Ska bli kul se dig på scen framöver! Du växer Ös på nu Anton!
Tack ägget, jag gör mitt bästa och kämpar vidare!
Citat:
Ursprungligen postat av jflycore
Sjukt bra form! Det enda jag kan anmärka på är väl tuttarna som kanske är lite efter till resten av MASSAN. Men det kan va skuggan som göre... Isåfall ber jag om ursk.
Bra "filterform" ja mina bröst har alltid varit min svagaste sida. jag gör allt möjligt men dom vägrar växa. Ska fösöka träna upp axlarna en aning så kanske de bidrar lite till den vissuella helheten. Men jag får nog leva med att dem alltid kommer ligga några steg efter..
Citat:
Ursprungligen postat av Scitec
Tack!
Kul att du har "hittat tillbaka", din form är riktigt bra! Du har gjort en jävla resa hittills! Och mer ska det väl bli
byggningen har blivit en del av min identitet så den ger jag inte upp i första taget. Det ser även ut att gå riktigt bra för dig jojje, massa kommer samtidigt som fett släpper. kul att se!
Ruggigt bra pass faktiskt. Allt satt där de skulle, vikterna och kontakt mässigt. Det är konstigt att jag har hyfsad styrka i axlarna fastän jag sällan tränar det.
Armar imorgon, jobbar till 2 så hoppas på att ha lite energi kvar till kvällen.
Well, alla har vi muskelgrupper som "släpar" och vissa som växer bättre.
Resten av din kropp är riktigt bra, och ja, det är ju bara att försöka lägga en viss fokus på det som behövs.
Så länge man vet om det själv, vilket kan vara svårt ibland.
Jag vet ju att mina ben släpar som fan, även om jag faktiskt tränar dom lika mkt om inte mer ibland. Det är fan svårt. Vi har alla olika genetik liksom...
Well, alla har vi muskelgrupper som "släpar" och vissa som växer bättre.
Resten av din kropp är riktigt bra, och ja, det är ju bara att försöka lägga en viss fokus på det som behövs.
Så länge man vet om det själv, vilket kan vara svårt ibland.
Jag vet ju att mina ben släpar som fan, även om jag faktiskt tränar dom lika mkt om inte mer ibland. Det är fan svårt. Vi har alla olika genetik liksom...
Riktigt bra pass! DIGGAR pressarna! Avis...
Kör på man! Du gör det bra!
Helt rätt! bra tankegångar. Genetiken kan man inte göra så mycket åt, det är bara göra sitt bästa!
Ruggigt kul pass. Jag vaknade imorse och insåg att jag inte gjort pb i någonting sedan flera månader tbx. Så jag lastade tungt idag och det gick hem. Dock hade nog 225 funnits med jag var för feg för att lasta. Bra intensivitet och volym i övrigt. Ser fram emot bröstpasset imorgon.
Riktigt grym styrka måste jag säga! Du borde röra dig till närmsta SL-klubb & bli ett "freak" Om du har planer på att tävla i SL så råder jag att gå djupare men om det bara är byggning så är det bara köra på, verkar ju minst sagt gett resultat!
__________________ Nå här hittar du ett par lyft
"This is gonna sound crazy... But when I look into the mirror, I see my own reflection... It's like a reflection...
Of myself." - Mark Bell 2015
Så jävla bra Anton! Att lyfta tungt verkar helt din grej! Du har en riktigt ljus framtid inom styrkelyft om du så önskar! Inget fel på fysiken heller iofs
GRYMT! jävligt mäktiga vikter du leker med i böjen Anton!
Du har ju LÄTT 230 i dig!
Så skönt att du tror på mig stocken, vi får se på ett par veckor om du har rätt!
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Asså WHAT !! ??
Du är så sinnes bra på tunga set i böjen så att jag blir gråtfärdig !!
STORT grattis till ett fett PB Anton
Inte vill jag göra big O ledsen.. Men man får tacka och bocka flr det värmande orden!
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Grymt pers! Kör ingen i Ä byn till fail?
Jo det finns några få, men dom är få
Citat:
Ursprungligen postat av mrbomp
Om nån pitebo vågar sig hit nån gång kanske du får reda på de.
spot on!
Citat:
Ursprungligen postat av marcusbranden
Haha satan så grymt! Du är ruggigt stark i benen. 230 är inte långt bort!
Tack marcus, kul att ni tror på mig. jag ska försöka att inte ghöra er besviken vid nästa maxning!
Citat:
Ursprungligen postat av Doggeh
Riktigt grym styrka måste jag säga! Du borde röra dig till närmsta SL-klubb & bli ett "freak" Om du har planer på att tävla i SL så råder jag att gå djupare men om det bara är byggning så är det bara köra på, verkar ju minst sagt gett resultat!
Jag har genomfört en SL tävling innan jul så jag vet ungefär hur reglerna är. dock hade jag bara besökt en SL klubb en gång innan tävlingen så lite vägledning kan ju komma till hands. Dock är ett byggarlyft alltid ett byggarlyft. Med 220+ på stången är man mest sugen att bara klara vikten. Tackar så hjärtligt för dina värmande ord dogge
Citat:
Ursprungligen postat av Blanca
Så jävla bra Anton! Att lyfta tungt verkar helt din grej! Du har en riktigt ljus framtid inom styrkelyft om du så önskar! Inget fel på fysiken heller iofs
Blir nog SL när jag blir leds byggning. Gymmet kommer alltid vara mitt hem!
Bröst/triceps.
Bänkpress.
100x6
120x4
125x4
127,5x4
130x4
132,5x2
140x1
150x1 N
lutande bänkpress. 60x10
80x8
90x6
80x6
lutande smithpress. 60x10
80x6,6,6
Plan hantelpress. 40x8,8,8
cc 5 set.
triceps ca 12 set.
hyffsat pass. Bänken går tungt, inget nytt.. Samma gamla vikter som jag tränade med för 6 månader sedan. lite drygt, men jobbar vidare.
Du växer på grymt bra! Armarna har blivit riktigt stora Vad ligger morgonvikten på nu?
La även märke till den blöta fläcken på din bakre del i den högra spegeln, så du måste ha tagit i under passet!
Ligger runt 92-93, har gått ner lite fakstiskt ( :S ) ja... alla andra med gråa byxor svettas efter låren, ryggen eller bröstkorgen, utom jag. 99% av all vätska jag svettas ut verkar komma från rektum. Typiskt när gråa byxor framhäver låren så bra. Har dock lärt mig leva med det