Citat:
Ursprungligen postat av jflycore
Sjukt fina bänkar man!!!!!!
Hur kommer det sig att du är lite svagare i böj? 
|
Tack gubben
Böjt lite lätt under hela gymkarriären, men aldrig vågat köra tungt riktigt, fast det där va mitt 1RM.
I somras hade jag två sommarjobb vid sista sommarlovet under gymnasietiden. Dagtid var som livsmedelsbiträde & nattetid var som tidningsdistributör via cykel (

).
Detta gjorde att jag snittade 3-6 timmar sömn per natt och på cykeln fick man snabbt hoppa på och trampa för glatta livet för att hinna med första bussen hem. Hade sammanlagt 3 lediga dagar på hela sommaren. Att hoppa på en cykel i "sommarkyla" helt ouppvärmd för glatta livet orsakade en förslitning av något slag i vänstra knät som känns olika mycket för olika dagar som går.
Jag kan gå, skutta, sparka göra vad som helst, men när knäna har en vinkel på mer än 90grader så känns det som ett gummiband som dras isär och blir spänt så det känns som det ska brinna upp och svider utav bara fan.
Har ingen aning vad jag kan göra åt detta

Det drabbar enbart mina böjar då jag kan marka, sparka & bencurla utan några som helst förhinder. Skräp
EDIT; Slänger in en dagsformsbild på mina 77.2kg. Ingen pump eller någon spännelse någonstans.
http://imgur.com/i9zrZcJ