Citat:
Ursprungligen postat av Tokruska
Latsbrah indeed! Grymt. 
|
Citat:
Ursprungligen postat av gustafffsson
skön videoblogg och de där med alkohol är nåt jag själv inte håller så jätte hårt med men mest då för att jag inte har nå seriösa planer på att tävla eller nåt sånt än så länge men de är sant de du säger vill man ha resultat och bli bäst så kan man inte gå och förstöra de bara för att ha lite "kul" .sen de där med att man "måste unna sig" är nåt jag hatar specielt när de är nån som säger att dom har så seriösa mål med träningen och dom vill de här så mycket osv och så sitter dom varje helg där med en chips påse och en massa godis för att de är "ätar dag" och sen under veckan så blir de helt plötsligt så man kan unna sig med en pizza eller nåt sånt och lika dant vecka efter vecka och slutar sedan med att dom börjar beklaga sig för att dom inte går ner i vikt.
riktigt skön journal vet inte om jag har skrivit i den förut men har prenumererat och fölt den ett tag nu  bra form också 
|
Yeah baddi!
Tack för ett givande svar!
Jo, vet att många inte håller med om alkoholen, men som jag säger i början så är det ju lättare för mig att avstå när jag inte ens tycker det är särskilt kul längre

.
Kul att du gillar journalen!