Citat:
Ursprungligen postat av str
1. Its my life.
2. Haha, skulle vara kul att höra underliggande tänk där. Har rest senaste 2 åren rätt mycket och där fått möjlighet till lite sporadiskt solande. Den typen av sol gillar jag, men inte solarium.
3. Jag tror Ola uppfattade det där med kevlar fel. Hans röda gummi/latex-underställ är ingen kevlarväst. Hör med Chrille där, det är han som har orginalvästarna från SWAT.
4. Haha. Inte speciellt mycket tror jag. Möjligen att ibland att maskiner/bänkar används som fikabänk, garderob etc 
5. Jag vet inte riktigt. Finns många "äldre" som har snygga och imponerande fysiker. Det säger mycket om det hela och långa engagemanget till sin träning...sånt kan jag tycka är inspirerande.
|
1: Ja väntade mig bed of roses, men godkänt svar, när får vi denna karaoke version?
2: Av de bilder/filmer jag sett har du en bränna som får Usain besviken! Undrar om det är genetik eller hard work in the Grill foreman solarium style?
3: Har Ola alltså en "toycostume" för speciella tillfällen? Chrille har ingen väst, han har bara en bröstkorg och hård bulkbuk
4: Bonusfråga, använder fikagästerna remmar kring kaffekoppen och matchar dessa deras kläder?
5: Jag tackar för denna info (alldeles för seriös fråga)
Ang ditt pass måste jag säga kul att även du har nära nödutgången!
Bra jobbat! Väg the dumbbells!