Citat:
Ursprungligen postat av yapumpin
grymt pass! 130 är ju ett hårstrå ifrån.. Det har du nästa benpass =)
|
yep får börja köra lite tyngre böjar igen så kommer de snart
när jag ändå skriver så kan jag svara lite bättre på frågan vad jag gjort för att få lite bli lite bredare. Har alltid tyckt att rygg varit jävligt roligt att köra vilket har gjort att de oftast har prioriterats tex som i mitt schema nu då jag kör rygg 2gånger i veckan och ländrygg var annan eller var tredje rygg pass och har nu sen ca en månad tillbaks fått till mina chins så att dom verkligen tar i latsen, man orkar några mindre men jag känner verkligen att latsen jobbar och får väldigt bra pump vilket jag inte har fått och har i nästan alltid haft träningsvärk i latsen efter att ha kört chinsen på de sättet. Så när jag verkligen vill få kontakt i latsen så kör jag med remmar för att kunna koppla bort allt annat och bara fokusera på att dra mig upp sen så bröstar jag upp mig och drar bak/ner axlarna så mycket jag kan och "svankar" under tiden som jag kör brukar dock inte köra ända upp men jag släpper alltid ut och sträcker ut så man "sjunker ner" i botten läget

har växt lite gran på senaste tiden och skulle nog tro att de beror just på chinsen

sen så är jag ju rätt fett just nu också så de gör ju att man ser bredare ut i t-shirt
redbull ger dig inte vingar,chins gör!
Lägger in en dåligt tagen på bild från förra veckan också