2012-11-22, 10:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av gratefuldead
var vid det här laget så jävla illamående att jag gick hem. Åt för nära in på passet så blev illamående efter hantelrodden. Annars rätt bra pass med bra vikter.
|
Gick runt och rapade hela tiden på gymmet också så jag kände smak av lammkorv  Så jävla vidrigt!
Ska snart iväg och springa lite!
Ursprungligen postat av filmjölk
För att de är drabbade av knäböjsneuros där de böjer och böjer tills röven blöder och sedan fortsätter böja. Då orkar man inte marklyfta så ofta.
|
|
|
|
2012-11-22, 13:04
|
|
|
Registered User
|
Blev 5km i spåret, gick riktigt fint. Hade tänkt köra 7,5km men fick lov att avbryta pga. lågt blodsocker. Mitt blodsocker sjunker jävligt fort vid konditionsträning. Har lite svårt att förstå varför när jag äter så bra som jag gör. Ska försöka bättra det. Drack liksom 0,5l mjölk efter 2,5km men ändå fortsatte det att sjunka.
För att de är drabbade av knäböjsneuros där de böjer och böjer tills röven blöder och sedan fortsätter böja. Då orkar man inte marklyfta så ofta.
|
|
|
|
2012-11-23, 20:09
|
|
|
Registered User
|
Trodde det skulle bli svårt med böj idag med tanke på att jag körde 5km i spåret igår, men icke. Det gick jävligt bra idag, både i böjen och bänken.
Böj
100x5
110x3
115x3
120x2
FU-Bänk
70x3
70x3
80x3
82,5x3
87,5x3
Hantelsväng åt sidan
3x8
Pushdowns
3x8
Vila nu hela helgen.
|
|
|
|
2012-11-23, 20:34
|
|
|
Starke Adolfs son
Reg.datum: Oct 2006
|
Bra träning senaste tiden!
|
|
|
2012-11-23, 23:22
|
|
|
Registered User
|
Thanks bro! Mycket basövningar är det som gäller  Verkar funka helt OK iaf.
|
|
|
|
2012-11-26, 14:55
|
|
|
Registered User
|
Jävligt skönt pass idag. Precis en vecka utan snus nu också, börjar lätta lite  Senaste veckorna har jag varit så jävla seg, mått piss. Men idag kändes det bättre.. Hade massa konstiga drömmar inatt, om min morfar, mitt ex, allt möjligt jävligt, men när jag vaknade kände jag nästan någon sorts lättnad? Det kändes rättså bra, typ.
Dagens pass gick bra, jävla fin endorfinkick efteråt.
Böj
80x10
100x5
110x3
110x3
Bänkpress med stopp:
70x3
70x3
75x2
80x2 mycket lätt.
Utan stopp: 85x2
Liggande tricepsext. med EZ-stång
35x5
42,5x5
45x4 ökat en rep.
Liten sidechest efter gymmet.. Var på så jävla bra humör. Lite pump i triceps, mätte 41cm när jag kom hem (ca 45 min efter passet).
|
Senast redigerad av gratefuldead den 2013-02-14 klockan 17:20.
|
|
|
2012-11-26, 15:49
|
|
|
Helyllekillen
Reg.datum: Jun 2004
|
Grymt kul att höra det går bättre för dig! Jag vill fan också ha +40 i armar!
Du får gärna höra av dig om det är något med snusningen som du tror jag kan hjälpa med. Men första veckan brukar vara värst!
|
|
|
2012-11-26, 19:05
|
|
|
Registered User
|
Ja den här veckan har börjat skitbra
Borde ha hört av mig förra veckan då det var som värst  Men överlevde ju det ändå. Första dagarna var förjävliga, sov knappt någonting, låg och kallsvettades typ. Det är fortfarande rätt jobbigt då man saknar det, men bara att härda ut antar jag  Mycket träning hjälper enormt, annars hade jag inte stått pall en enda dag.
|
|
|
|
2012-11-26, 21:59
|
|
|
Helyllekillen
|
Citat:
Ja den här veckan har börjat skitbra
Borde ha hört av mig förra veckan då det var som värst  Men överlevde ju det ändå. Första dagarna var förjävliga, sov knappt någonting, låg och kallsvettades typ. Det är fortfarande rätt jobbigt då man saknar det, men bara att härda ut antar jag  Mycket träning hjälper enormt, annars hade jag inte stått pall en enda dag.
|
Du har tagit dig genom det värst, bra jobbat!! Efter ungefär en månad plus minus brukar det mesta vara borta, så du kommer märka att det blir mindre och mindre jobbigt nu och framåt  det underlättar att man har att göra. vi brukar prata om 4D, Djupandas, Drick vatten, Distrahera, Dröj. Det brukar hjälpa, man tänker på annat än snus. Men håll dig borta från onico o dyl, för likt snus.
Håll fast vid ditt beslut, kom ihåg din motivation, det blir bättre och bättre, håll dig sysselsatt, undvik högrisksituationer (fest, snusande kompisar, alkohol, kaffe m.m som exempel). Kämpa på! Släng iväg ett pm om du undrar något
|
|
|
2012-12-03, 13:47
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuckot
Du har tagit dig genom det värst, bra jobbat!! Efter ungefär en månad plus minus brukar det mesta vara borta, så du kommer märka att det blir mindre och mindre jobbigt nu och framåt  det underlättar att man har att göra. vi brukar prata om 4D, Djupandas, Drick vatten, Distrahera, Dröj. Det brukar hjälpa, man tänker på annat än snus. Men håll dig borta från onico o dyl, för likt snus.
Håll fast vid ditt beslut, kom ihåg din motivation, det blir bättre och bättre, håll dig sysselsatt, undvik högrisksituationer (fest, snusande kompisar, alkohol, kaffe m.m som exempel). Kämpa på! Släng iväg ett pm om du undrar något 
|
Thanks bro 
Känt mig småsjuk ända sedan förra måndagen så blev ingen träning alls. Orkar inte bli förkyld igen så det kändes lika bra att skippa tills man känner sig pigg.
Böj/bänk idag.
Böj
80x5
100x3
110x1
120x1
125x1
125x1
Bänkpress med stopp
70x3
70x3
80x3
85x1
87,5x1
80x3
Allt kändes aplätt idag, grymt skönt
|
|
|
|
2012-12-05, 17:52
|
|
|
Registered User
|
Blev lite rygg och nåt set biceps. Mådde illa så fick lov att gå hem  Åt nästan 2st kexchoklad innan så var troligtvis det. Är i övrigt sjukt jävla trött hela dagarna.
Latsdrag
70x6
85x5
95x6
100x4
Sittande rodd
3x10 stramade i baksida axel?
Hantelrodd
35x8
40x8 gud så klen jag är i greppet, blir trött direkt.
EZ-curl
35x6
35x6
35x8
|
|
|
|
2012-12-05, 22:04
|
|
|
Helyllekillen
|
Inte helt otroligt att det har med snusstoppet att göra, tröttheten dvs  Kroppen behöver lite tid på sig att bli omställd, det är övergående! Blir bättre relativt fort ändå  Håll dig aktiv och rör på dig, drick mycket vatten och så, det hjälper
|
|
|
2012-12-06, 17:25
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuckot
Inte helt otroligt att det har med snusstoppet att göra, tröttheten dvs  Kroppen behöver lite tid på sig att bli omställd, det är övergående! Blir bättre relativt fort ändå  Håll dig aktiv och rör på dig, drick mycket vatten och så, det hjälper 
|
Får hoppas att det är det. Har känt mig sjukt mycket tröttare sedan jag slutade snusa. 17 dagar utan nu känns riktigt skönt, men känner fortfarande ett jävla sug ibland... Har drömt om det vissa gånger och sånt. Inatt drömde jag att jag satt och drack lite kaffe och hade en snusdosa i handen och tänkte, nu jävlar tar jag en liten gobit till kaffet. Öppnade dosan och precis innan jag skulle lägga en jävel innanför läppen ångrade jag mig och slängde den  En jävla härlig dröm.
Blev jogging idag, ca 4km i snö och -8 grader. Oplogat ca hälften av vägen.
|
|
|
|
2012-12-06, 17:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2011
|
ser bra ut på biden,syns satt du tränar!
|
|
|
2012-12-06, 20:42
|
|
|
Helyllekillen
|
Citat:
Får hoppas att det är det. Har känt mig sjukt mycket tröttare sedan jag slutade snusa. 17 dagar utan nu känns riktigt skönt, men känner fortfarande ett jävla sug ibland... Har drömt om det vissa gånger och sånt. Inatt drömde jag att jag satt och drack lite kaffe och hade en snusdosa i handen och tänkte, nu jävlar tar jag en liten gobit till kaffet. Öppnade dosan och precis innan jag skulle lägga en jävel innanför läppen ångrade jag mig och slängde den  En jävla härlig dröm.
Blev jogging idag, ca 4km i snö och -8 grader. Oplogat ca hälften av vägen.
|
Japp, fullständigt normalt allt du beskriver  har hört det flera gånger, det går över, tröttheten dvs  härlig dröm  jävla rocky in russia training?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:51.
|

|