Satan i helvete vad du växer grabben, helt jaävla sjukt !! TALANG !!
#jävligtgrovochgrym
Mycket vätska och fettet är ett faktum. formnoja utan dess like!! Funderar på att skala av några kilon efter nyår och se om de finns nå muskler där under kanske ner till 82 iaf.
Jäkla så grym du är Olle !! Grattis till 155 kg på bänken
Tycker att schemat ser aningen kryddat ut men du känner din egen kropp bäst av oss alla
Tack Ola! TRänar man rätt kan de gå att bygga massa på 3 pass. Men jag vet absolut att de är på tok för mycket, jag exprimenterar bara lite
Citat:
Ursprungligen postat av Blanca
Stabila hantelpressar! Dagsformen ser bra ut! Finns nog endel kött där under! Dags att öka ett snäpp känner jag!
Det finns många kilon att hämta om man börjar med hantelpressar och hoppas bänken. Jag ska försöka öka lite för varje pass, Har tidigare kört på säkerhet och då blir utvecklingen lidande.
Ben/mage.
Utfall för baksida lår. 50x10,10,10
raka marklyft med hantlar. 32,5x10,10,10
Lårcurl.
50x10
60x10
70x10
80x10
80x6
sittande vadpress. 40x20,20
vadpress i smith. 50x20
70x16
90x16
110x16
110x16
situps x25.
rep crunshes 50x10
70x10,10,10
plankan 1 min x3.
Bra pass, Ett sånt där litet myspass. Skönt pass att avsluta veckan med. Emma följde med och tränade idag eftersom hon missade sitt pass igår. Jag vart chockad över hennes benböjar, Känner mig stolt som lärt henne, fast hon har nog finslipat på tekniken lite.. För så där bra teknik har jag då aldrig haft. Filmade ett set så ni kan få se, mjuka och följsamma lyft. Hon tränade utfall på samma vikt som mig, 50x10. Vilket jag anser är ganska bra på för hennes 48 kilon på kroppen.