Första setet bänk gick bra men resten var segt och orkeslöst.
Bänkpress
85x8 > 95x2 > 90x3
Chins
+15x8 > +20x3 > +20x5
Militärpress
55x7 > 55x7
Sälrodd
60x8 > 60x8
Underkropp
Provade att marka med klackskor idag och blev förvånad över hur mycket lättare det gick. Provade ett set på 160 men det var för tungt idag. Böjen gick bra med, inga känningar i knäet så ska nog våga mig på att köra tyngre på fredag. Färdig på ca 30-40 minuter.
Grymt markat! Intressant att du tyckte att det funkade bättre med klack i marklyften. Men kul att det funkar för dig. Jag har provat att marka med lyftarskor någon gång men jag gillade det inte alls. Jag vet dock att det finns de som föredrar det.
Grymt markat! Intressant att du tyckte att det funkade bättre med klack i marklyften. Men kul att det funkar för dig. Jag har provat att marka med lyftarskor någon gång men jag gillade det inte alls. Jag vet dock att det finns de som föredrar det.
Det var kul.
Hade inte hört denna innan och den gjorde sig väldigt bra live. (Partiet ~2:40 och framåt gav gåshud)
Men de nya albumen mäter sig ändå inte med Horizons.
Tror vinklarna blev mer fördelaktiga helt enkelt, som jag tidigare trodde på svaga baksida lår. Men nu jävlar ska det markas!
Som vanligt tänker jag mig alla på kolozzeum som 2-metersbiffar, och det stod ett jäkla monster till människa där du tog bilden (framför merch-borden, right?). Var det du?
Som vanligt tänker jag mig alla på kolozzeum som 2-metersbiffar, och det stod ett jäkla monster till människa där du tog bilden (framför merch-borden, right?). Var det du?
Men var du där! Hade varit kul att hälsa.
Ingen 2-metersbiff här inte men stod framför merch-borden ganska länge.
Sådär ser jag ut. Hade en brun/gul skjorta på mig och svarta jeans.
Hah, ball! Minns dessvärre inte dig. Vi stod där du stod under Emmure, sen tog vi några öl i pausen och hamnade typ rakt in från ingången på Parkway. Jag hade en svart Sabbath-tshirt och stack troligtvis ut minst på hela stället
Hah, ball! Minns dessvärre inte dig. Vi stod där du stod under Emmure, sen tog vi några öl i pausen och hamnade typ rakt in från ingången på Parkway. Jag hade en svart Sabbath-tshirt och stack troligtvis ut minst på hela stället
Själv missade man alla förband tom. Hade velat sett Emmure.
Ringer inga klockor tyvärr, men får heja på nästa roliga spelning.
Själv missade man alla förband tom. Hade velat sett Emmure.
Ringer inga klockor tyvärr, men får heja på nästa roliga spelning.
Buuuu! Emmure lär ju ha varit höjdpunkten. Det är ett av de band som jag brukar dra på ibland när jag ska försöka sätta ett PB. Det är bra tryck i dem.