2012-11-24, 16:11
|
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av dooh
Ja heja dig och tror med att du är rätt snygg ändå!!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan
Hejja Madame! 
|
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av 944RS
Tänk INTE ens tanken på att du behöver skämmas på tävlingen. Du är i grym form och även om det skulle gå sämre sista veckan så gör det ingenting.
Bli inte desperat och svält dig sista dagarna för du behöver kraft och energi på tävlingsdagen.
Det är mycket mer ansträngande än vad man tror att stå på scenen!
STOOORT lycka till från mig redan nu då jag inte vet om jag kommer ha så mycket internet-tillgång nästa vecka.
|
Nej jag tror inte jag behöver skämmas, det var bara nåt jag sa, ironi/jargong osv 
Jag lovar att inte svälta mig sista dagarna, jag följer mitt upplägg till punkt å pricka, gör vad som står vare sig jag känner fört eller ej, så jvla mkt autopilot nu alltså!
Tack för lyckönsknigar!
|
|
|
|
2012-11-24, 16:18
|
|
|
Borde bära skinnrock
Reg.datum: Jan 2011
|
Kom igen nu Madame!
Håller tummarna för att formen håller och att det går bra!
HEJJA HEJJA HEJJA!
Du är awesome!
2012-11-24, 16:18
|
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Huvudet in i kaklet och kör.
|
|
|
|
2012-11-24, 16:19
|
|
|
Madamp!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
ALLA har coach - just för att man känner som du kanske gör nu - "lite till, lite till" och kanske tom börjar stressa upp sig och fundera på ändringar.. Du har en BRA coach - LYSSNA på honom och skit i dina egna tankar för nu. Du är toppen, du vet det - vacklar du minsta så är det dietfalska tankar. Du kommer ha all tid i världen att känna efter, leva hur du tycker är bättre etc EFTER tävlingen.
Jag tror att du behöver göra precis vad din coach säger att du ska göra och äta; skyll på honom om det inte funkar - så har jag tänkt när jag velat frångå! (frångick ju lite förut; han hade dock rätt insåg jag efteråt när jag fick magkatarr etc..).
Så njut av lyckan att det inte är DU som ska ordna formen; det gör han; du bara läser innantill och fokuserar på att försöka ha roligt trots/tack vare (kan det vara ibland, ju faktiskt när man kämpar!) kampen.
DU är GRYM - glöm inte det! Om det så skulle vara så att det inte blev som du tänkt dig på precis alla punkter; ska du ALDRIG skämmas över dig själv för du är så sjukt awesome.  Plus snygg - som du så sant noterade!
Lite pepp;
Love u mate! * hug*
(Förresten; varning för matpics i min journalle, men om du är rädd att glömma vad du har cravings för och ev missa att få tillfredställa dem; smsa vad du önskar dig och släpp sedan tanken så kanske tomten är snäll efter tävlingen.. ; ) Som sagt; NU är du så sugen; men SEDAN kan du portionera ut och njuta av vadhelst du vill i all evighet måttligt och lyxigt, opti och gottigt osv. Men nu - om jag känner dig rätt - så mår du bäst av att ha is istället för skräp i magen; ät allt du ska, men noja inte i onödan. U rock! )
|
Tack lells!
ja jag har inga planer på att deffnojja och ändra saker. Jag bara GÖR! Och konstaterar att jag hade velat ha bättre form, att jag hade velat ha 2 veckor till att komma i bättre form, samtidigt som jag är så jefla trött och känner att det hade isåfall varit längre än vad jag har lust och ork att dieta. Hade det varit tre veckor till tävling nu när det känns såhär (trött, seg, jävlig, kramper, dåligt tålamod, dåligt omdöme, dåligt engagemang på jobbet, orkar inte återhämta mig, väck i huvvet...) hade jag bara börjat asgarva av misär hahaha. SKÖNT att det är så nära nu, så orkar jag kriga på sista biten med nu!
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Lellan skriver sjukt bra saker, så jag bara plusettar! 
|
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
En deff ska kännas jobbigast på slutet. No worries, mate.
|
Jo. Tack =)
|
|
|
|
2012-11-24, 16:25
|
|
|
Madamp!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Halice
Kom igen nu Madame!
Håller tummarna för att formen håller och att det går bra!
HEJJA HEJJA HEJJA!
Du är awesome! 
|
Tack hallis!
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen
Huvudet in i kaklet och kör.
|
|
|
|
|
2012-11-25, 21:47
|
|
|
Madamp!
|
idag har jag gymmat och sprungit!
skaffade runkeeper till mobilen 
Sprang lite uppvärmning typ 2 km, kände av lite småont i vaden, sen några intervaller. Snabbaste hastighet blev ca 20 kmph, dvs 3 min/km. Sen var det tänkt att jag skulle mysjogga lite i 40 min men det ville inte min vad, så jag gick hem. Från stället på rundan där jag är längst hemifrån  . När jag kommit halvvägs hem försökte jag springa men det gjorde så jävelens ont att det känndes som att det nog var bäst å gå ändå! Blev ap-kallt om tårna i mina fivefingersar i detta regnrusk 
Men i övrigt var jag pigg å glad å rask å på alerten, så jag är rätt nöjd med livet ändå
|
|
|
|
2012-11-28, 08:24
|
|
|
Madamp!
|
Godmorgon!
Idag och två dagar till, sen... Ska jag äta!  ...efter att jag och mitt ego flexat loss lite i lund!
Jag mår som ett ras, tycker plötsligt inte alls det känns kul, vill inte att nån jag känner ska komma å titta, har gjort naglar som känns skitläskiga, och undrar vad min superdejt ser hos mig egentligen, hon måste ha missuppfattat nåt? Har förövrigt inte sovit ett skit inatt för att jag fick kramp i käken och huvudvärk.  det är nu jag bara ska nörda på och inte lyssna på min hjärna va?
|
|
|
|
2012-11-28, 08:28
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
|
|
2012-11-28, 08:44
|
|
|
Madamp!
|
|
|
|
|
2012-11-28, 09:01
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
...nörda på och inte lyssna på min hjärna va?
|
Nerdrage! Do it! Snart är det över och du kommer ha en helt annan känsla efteråt, vara så sjukt jäkla stolt över dig själv.. do it, do it, do it!
|
|
|
2012-11-28, 09:36
|
|
|
Madamp!
|
Tack skuggan!
|
|
|
|
2012-11-28, 10:42
|
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Ge inte upp! Lätt är roligt, men känslan efter att ha lyckats med något svårt är bättre
|
|
|
2012-11-28, 10:57
|
|
|
Televinken.
Reg.datum: Jul 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Godmorgon!
Idag och två dagar till, sen... Ska jag äta!  ...efter att jag och mitt ego flexat loss lite i lund!
Jag mår som ett ras, tycker plötsligt inte alls det känns kul, vill inte att nån jag känner ska komma å titta, har gjort naglar som känns skitläskiga, och undrar vad min superdejt ser hos mig egentligen, hon måste ha missuppfattat nåt? Har förövrigt inte sovit ett skit inatt för att jag fick kramp i käken och huvudvärk.  det är nu jag bara ska nörda på och inte lyssna på min hjärna va?
|
Hon ser MaDAMN och awesomeness?
Lycka till på tävlingen!
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok
Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
|
|
|
2012-11-28, 12:03
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2012
|
Känner igen känslan, i sluten av min diet innan tävlingen var de tuuuungt psykiskt! men känslan på tävlingsdagen var fantastisk, snart är du där och snart är det gjort! du ska vara stolt över din resa!!
tänk att nu är den tråkiga biten gjord, det roliga kvar!! Ha KUL på Lördag, var stolt och stort lycka till!!!!
|
|
|
2012-11-28, 15:56
|
|
|
Madamp!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Ge inte upp! Lätt är roligt, men känslan efter att ha lyckats med något svårt är bättre 
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mart|n
Hon ser MaDAMN och awesomeness?
Lycka till på tävlingen!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jessie
Känner igen känslan, i sluten av min diet innan tävlingen var de tuuuungt psykiskt! men känslan på tävlingsdagen var fantastisk, snart är du där och snart är det gjort! du ska vara stolt över din resa!!
tänk att nu är den tråkiga biten gjord, det roliga kvar!! Ha KUL på Lördag, var stolt och stort lycka till!!!! 
|
Ååh! Tack ska ni ha!
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:17.
|

|