Äckligt tungt pass idag. Tänkte filma ett lyft på 150 men så fort kameran åker fram så går de åt fan.. Att inte ta de idag var en rejäl pungspark då de kändes riktigt bra sist jag lyfte det. Jaja, bara ta nya tag, det var skönt att hålla vikterna nere lite idag faktiskt, att bara fokusera på kontakt. vägde 91 kilo imorse, som vanligt. Börjar få formnoja, Fettet väller ut över byxlinningen och de finns mycket överflödig massa att greppa i.. funderar på att svälte mig ner till kanske 85 i vår. Och kolla formen.
Nästa gång har du det, det var riktigt nära! Du är ett monster Anton och en sann inspiration! Kan aldrig låta bli att slå ett getöga när linnet åker fram Du är grym!!
Kul med en till som siktar mot tammer 2014 vilken klass blir det? Bra styrka med!
Blir att prenumerera på denna!
Kul att höra Emil! Detsamma säger jag då! cbb -80 kg. är 181 lång ungefär så + 175.
Citat:
Ursprungligen postat av rallejohansson
Nästa gång har du det, det var riktigt nära! Du är ett monster Anton och en sann inspiration! Kan aldrig låta bli att slå ett getöga när linnet åker fram Du är grym!!
Känns bara vemodigt när man haft det för bara nån vecka sen.. Ja du får titta hur mycket du vill, men bara du ralle! (no homo)
Satan vilken volym och styrka du besitter Anton !! Vi har nog samma problem med kameran....
Jag kommer se ut som en sticka bredvid dig på scenen ditt monster
Keep up the good work
Satan vilken volym och styrka du besitter Anton !! Vi har nog samma problem med kameran....
Jag kommer se ut som en sticka bredvid dig på scenen ditt monster
Keep up the good work
// lill-stocken
Tycker själv att det saknas mycket volym. Det enda som kan vara något för världen är kanske min rygg, och då är jag ödmjuk. Du har kvalité, Jag har vätska och fett.
Armar.
pushdowns uppv. 3 set på 50.
skullcrushers 3 set.
frenshpress med hantlar 15x8,8,8
pushdowns.'
50x10
60x10
70x10
hantel bakom huvud. 40x10,10
hantelbakom huvud en hand. 12,5x10,10,10
stångcurl i cabel 50x10
60x10
70x8
övning jag inte kan namn på 3 set på 40x10
precisions curl 15x6,6,6
EZ-curl 30x10,10,10,10 instensivt.
Börjar kännas tungt.. Armarna växer ingenting! Jag förstår inte, Måste ha sämsta generna i världen för att bygga armar. Det ser bara löjligt ut när jag i övrigt växer på ganska bra men armarna står still.. Ska nog prova lägga in nån armövning när jag kör rygg och se om de hjälper lite. jaja, annars var de ett bra pass, bra tryck men inga tunga vikter..
Gårdagens pass. Hade dåligt med tryck och ork. Vet inte riktigt varför. Jag tror den ständiga
Kylan och mörkret tar energi och ork. Fick iaf ihop ett helt okej pass, tekniken år åt helv*te men så brukar de vara när man inte tränat en övning på ett tag.
Kollade med Arvid Gustafsson, han sa att det ska gå att ordna så att du får vara med på Kårelyftet som "utom tävlan" ifall du är sugen. Hör av dig till Erik Degerman eller följ med någon du känner till ÖAK och fråga på plats. Då får du förmodligen lite mer hjälp angående tävlingsregler osvosv.
Hur går tankarna kring kårelyftet? har du kollat med nån ansvarig och är du fortfarande sugen på att delta?
Är sugen att köra bara för att se vart man ligger i jämförelse. är ju dock ganska tung nu så jag tror inte man hamnar bland topplaseringarna
Citat:
Ursprungligen postat av Sundqvist
Ser groft ut man!
Tack så mycket!
Citat:
Ursprungligen postat av jokem
Kollade med Arvid Gustafsson, han sa att det ska gå att ordna så att du får vara med på Kårelyftet som "utom tävlan" ifall du är sugen. Hör av dig till Erik Degerman eller följ med någon du känner till ÖAK och fråga på plats. Då får du förmodligen lite mer hjälp angående tävlingsregler osvosv.
Ska åka in på måndag när jag har min bil tillbaka och fråga om de går bra att man provar några tävlingslyft.
Idag blir de dubbla uppdateringar. Missade gårdagen benpass.
Ben.
böj.
120x8
160x8
180x2 eller 3
200x1
Benpress med fokus på kontakt. fulltmag x20,15,15
Skolgymmet = dåliga grejer. så de fick bli så igår. Fick trots allt otroligt bra kontakt och de är ju de som räknas.
Bra pass faktiskt. Bänkarna gick tungt som vanligt. Hade planerat att tunga treor idag. kändes som jag kunde ha en 5a eller 6a på 130 så jag lastade på 140. Dock har jag mer tynglyftar fibrer än uthålliga fibrer i mina muskler så de vart bara en 2a.. Den första flyger alltid upp känns de som. Sen börjar de gå nog så tungt. jaja, rygg imorn, axlar med tomas på badhuset på torsdag. DEt var ett tag sedan jag tränade axlar så de ska bli intressant och se hur mycket man har tappat.