tungt pass, dåligt med ork. Jag tror kylan tar mycket energi, när man går och är halv förkyld hela dagarna. Hade ingen passare i bänken föräns på 125 så de fick bli som det blev. Ikväll tänkte jag kanske ta mig ett par öl med några kompisar, det var längesen. Blir armar imorgon så de blir hemskt lugnt ikväll.
Anton!! Du är så enormt annorlunda PÅ ETT BRA SÄTT !! 5 stenplattor på böjen är något man vill kunna uppnå under sin tr.karriär, Du har uppnått det vid 18 års ålder !!! #insane #sjukt #grymt #brutalt #etc. #etc.
Anton!! Du är så enormt annorlunda PÅ ETT BRA SÄTT !! 5 stenplattor på böjen är något man vill kunna uppnå under sin tr.karriär, Du har uppnått det vid 18 års ålder !!! #insane #sjukt #grymt #brutalt #etc. #etc.
Tack Ola! men måste bara påpeka att jag faktiskt är 19..
Helt sinnes vad du ökat bra i böjen!
Jag vill också böja 200+ !!!
Kul att se att du levererar pass efter pass!
Tack ska du ha! såg att du var skadad, tråkigt. annars hade du nog legat före i benstyrka!
Beklagar min dåliga uppdatering, Jag har jobbat hela veckan, vissa dagar från halv 7 till 12 på natten så de har inte blivit mycket träning, och när de har gått att träna så har jag haft så taskigt med energi att passen bara har blivit skit. Men nu är de skola och tillbaka till hård träning igen! väger 90+ för tillfället och tänkte ligga där några veckor. Pass kommer i veckan!
Lägger upp en rolig bild jag hittade, Tror jag var 17 år på bilden så de var nåt år sedan.
Eftersom jag har plockat mitt mål på 220 i böjen så har jag lagt lindorna på hyllan ett tag och tränar för 110% kontakt med muskeln. därför blir vikterna betydligt lägre men tekniken blir betydligt bättre. I böjan gick jag så djupt jag kan (tror det är en fördel för höftböjen) och i hacksquaten går jag så långt maskinen kommer. Jag får riktigt bra kontakt, fast de känns lite tråkigt att inte lasta lika mycket som förut, man blir lätt viktkåt.
Jag vart chockad över marklyften, Har inte tränat mark på bra många månader. Kanske gör en satsning mot 230, för se. DEt kändes dock att man var otränad i ländryggen, Att lasta av var inte lindrigt idag.. Men värken släppte efter ett tag och jag kunde köra på som vanligt. Tänker inte så mycket på vikterna längre utan utförandet anser jag är de viktiga nu.